Toon posts:

[CS] CbufInsertText: overflow ?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik in cs bv mn naam wil veranderen krijg ik:
CbufInsertText: overflow
WTF is dat want is wel irri ik heet nu steed unknown :/
en hoe ken ik dat fixe? ik heb HL/CS al een keer opniew geinstalleerd maar nog steeds het zelfde...

Verwijderd

Topicstarter
ik ben ff weg.. ik zie wel of er menschjes zijn die het weten :)

Verwijderd

Check de volgende keer eerst ff dat knopje met edit.

Vertel ff wat je doet en hoe je dat doet (dus ook ff welke naam je wilt aannemen)! Volgens mij moet je in console type: name nickname

Als het niet met name werkt, dan is het nick. Voer voor nickname uiteraard ff jouw naam in!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 15:13:
Check de volgende keer eerst ff dat knopje met edit.

Vertel ff wat je doet en hoe je dat doet (dus ook ff welke naam je wilt aannemen)! Volgens mij moet je in console type: name nickname

Als het niet met name werkt, dan is het nick. Voer voor nickname uiteraard ff jouw naam in!
dat is het niet ik weet wel hoe ik mn naam moet veranderen en hij doet het niet alleen bij naam veranderen das gewoon een voorbeeldje van 1 van de dingen waarvan ik cker weet dat hij het daar bij doet. en als ik gewoon in console typ: name watdanook
krijg ik die foutmelding iig en nog bij een paar andere dingen zoals waneer ik een map load.. het is iets in HL engine denk ik maar kheb al opniew geinstalleerd duz weet ik niet waar het aan kan liggen en heb toch graag een andere naam dan unnamed ofzoiets :)

Verwijderd

Hmm, gooi eens alle plugins en gedownloadde scripstjes uit, en probeer het met een clean install vam HL en zjin mods.

Als ie het dan doet dan weet je tenminste waar het ongeveer ana lag, daarna een voor een weer de extra dingetjes installeren en ondertussen checken.