Toon posts:

mag ik dit nu wel of niet(banner blocker)

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi mag je nu wel of geen banner blokker gebruiken..

hier reageert er iemand met de opmerking dat ie er 1 heeft.. waarop iemand anders meld dat je er gebanned over kan worden? maar hoe zit het nou?

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=700521

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Een bannerblokker draaien is net zoals iets stelen uit een winkel.
Verboden dus, en logisch. Zonder banners geen tweakers (en GOT).

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
TMF --> TFF ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32

SilentStorm

z.o.z

Tenzij je natuurlijk een abbo hebt.. maar anders kun en zul je zelfs van tweakers worden gebanned conform volgende faq quote:
Juridische blablabla (de kleine lettertjes).
Gathering of Tweakers (GoT) is een gratis dienst van Tweakers.net. Het gebruik van GoT is voorbehouden aan haar leden, de gebruikers. Het lidmaatschap staat open voor een ieder, mits niet eerder van het forum verwijderd.

Omdat Gathering of Tweakers (GoT) een gratis dienst van Tweakers.net is wordt er op de pagina's reclame gemaakt. Het weren van deze reclame dmv. Ad blockers e.d. is verboden. Deze reclame zorgt voor het voortbestaan van Gathering of Tweakers en tweakers.net. Overtreding van deze regel kan reden zijn voor directe uitsluiting.
zie ook: Reklameblokker / Bannerblokker.

-had je natuurlijk zelf ook even door de search kunnen halen :)

Localhost is where the heart is

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Bovenstaande is van toepassing op GoT, maar ook op de FP is het niet toegestaan om een bannerblocker te draaien (voor zover ik weet).

Btw, er zit een foutje in de FP-FAQ: reviews: Tweakers.net FAQ
1e pagina onder het kopje:
Hoe kan ik financieel mijn steentje bijdragen?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

fetcher schreef op 10 February 2003 @ 13:29:
Een bannerblokker draaien is net zoals iets stelen uit een winkel.
Verboden dus, en logisch. Zonder banners geen tweakers (en GOT).
Da's wel een heel kromme vergelijking. Het mag hier gewoon niet op tweakers, dat is weer heel wat anders. Maar hoe dan voor die mensen die bv norton internet security draaien? Die kan ook banners blocken. En hoe vaak is de "hosts file" truck al wel niet langsgekomen. Niet dat ik een voorstander ben maar in sommige gevallen kan ik de neiging naar het gebruik van dergelijke programma's wel voorstellen, niet alleen op tweakers of got.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32

SilentStorm

z.o.z

Tweakers haalt haar inkomsten voor een gedeelte uit die banners. Dat betekend dat jij als je een bannerblocker gebruikt inkomsten derft voor tweakers.net. voor alle content die jou geleverd wordt op de site, is het enige wat jij hoeft te doen even een paar banners binnenhalen. Als je dat niet wilt hoef je dr niet eens naar te kijken. Is dat nou zoveel gevraagd?

Localhost is where the heart is

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

SilentStorm schreef op 10 February 2003 @ 14:19:
Tweakers haalt haar inkomsten voor een gedeelte uit die banners. Dat betekend dat jij als je een bannerblocker gebruikt inkomsten derft voor tweakers.net. voor alle content die jou geleverd wordt op de site, is het enige wat jij hoeft te doen even een paar banners binnenhalen. Als je dat niet wilt hoef je dr niet eens naar te kijken. Is dat nou zoveel gevraagd?
Ik zei ook niet dat ik een voorstander was toch? Ik kijk ook even breder dan tweakers. Op sommige sites wordt je gewoon overladen door banners en popups. Ik vind het persoonlijk niet vreemd dat men dan naar een anti banner programma grijpt. Wat ik wel vreemd vind is dat op de frontpage regelmatig van dit soort programma's worden vermeld in de meuktracker. Popup stoppers etc komen daar regelmatig aan bod.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:43

Arfman

Drome!

Waarom zo'n ophef :? Pas de hosts file truuk toe en laat het gewoon niet blijken op GoT/FP. Niemand die het kan nakijken en dus geen haan die ernaar kraait, en je bent wel van de irri banners af. Ik zie het in dezelfde categorie als wegzappen tijdens commercials op TV.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
SilentStorm schreef op 10 February 2003 @ 14:19:
Agree dus :P

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:32

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Arfman schreef op 10 February 2003 @ 14:50:
Waarom zo'n ophef :? Pas de hosts file truuk toe en laat het gewoon niet blijken op GoT/FP. Niemand die het kan nakijken en dus geen haan die ernaar kraait, en je bent wel van de irri banners af. Ik zie het in dezelfde categorie als wegzappen tijdens commercials op TV.
Het valt wel te controleren op GoT of je wel of geen banners binnenhaalt (meen ik, gelezen in een ander draadje). Pop-ups blokkeer ik ook standaard (Opera instellingen) en voor banners is er ook een eenvoudige oplossing die bekend is als abonnement :P

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die bannerblockerdiscussie is nu al 10.000 keer voorbij gekomen, even de samenvatting:

Het mag niet, maar we kunnen het nog niet controleren. Komen we er toch achter of zit je te pochen dat je banners van tnet blokkeert, dan wordt je acount ook op slot gezet.

sim-pel :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.