GOT forum en meerdere ip adressen..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 11:14

xces

To got or not to got..

Topicstarter
Heya, bij tweakers kan ik meerdere keren inloggen op verschillende systemen, zonder dat ik iedere keer opnieuw in moet loggen. Ik gather op mijn werk en ik tweak thuis hehe

Maar nu wil ik naar een abbo upgraden, waarschijnlijk full, en was mijn vraag of ik dan zowel thuis als op mijn werk een cookie van 1 jaar heb of zoiets...

nybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
eh er veranderd dan in principe niks aan je cooky en sessietijd hoor...

of snap ik nu je vraag verkeerd?

Ik ben abonnee en heb ook meerdere sessies lopen iig :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Of je abonnee bent of niet is gewoon aan je UserID in de database gekoppeld :)
Als dat met cookies te beïnvloeden zou zijn, dan zou iederaan abonnee kunnen zijn :z

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 10-02-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:06

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Gewoon een F5 nadat je aanvraag verwerkt en je betaling binnen is, is voldoende. Als je het abonnee-forum (in de buurt van LA en SeM) kunt vinden, is je abonnement actief.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het hebben van sessies, accounts etc staat vrijwel compleet los van abonnee zijn.
Je sessies zijn heus niet ineens weg als je abonnee wordt of zoals iemand anders dacht je een nickchange ondergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 11:14

xces

To got or not to got..

Topicstarter
nee dat weet ik, maar kan ik (los van het feit dat ik abbo ben) meerdere keren op verschillende werkplekken / ip adressen inloggen op het got forum, zonder dat ik iedere keer mijn username & password in moet vullen?

Hopenlijk is hij zo wel duidelijk...

[ Voor 10% gewijzigd door xces op 10-02-2003 13:43 . Reden: werkplekken toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ah, dáár zijn sessies/cookies juist voor :Y)

Maar waarom begin je dan opeens in je openingspost over abbo's :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Xces schreef op 10 February 2003 @ 13:43:
nee dat weet ik, maar kan ik (los van het feit dat ik abbo ben) meerdere keren op verschillende werkplekken / ip adressen inloggen op het got forum, zonder dat ik iedere keer mijn username & password in moet vullen?

Hopenlijk is hij zo wel duidelijk...
Ja dat kan dus.... maar zorg dan wel dat je cookies dan worden opgeslagen onder je eigen inloggegevens.

Dus dat je wel moet inloggen op de PC zelf. Anders kunnen anderen onder jouw naam posten en zo... En volgens de huidige policy is dat je eigen verantwoordelijkheid.

Gewoon inloggen en niet uitloggen is voldoende in dat geval. Mits je cookies bewaard worden.....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Pagina: 1