Poll, hoeveel geven we aan TA, ALS het er van komt?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:00
Heden vanmorgen is er een idee geopperd, zie ook: dit draadje en dit draadje

Hierkan iedereen zijn/haar mening geven over het al dan niet doneren van blokjes aan Team AnandTech en ook waarom.

Deze thread is opgezet om uit te vinden hoeveel er nu eigenlijk gegeven gaat worden aan TA. Je kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:
100K
200K
250K
500K
750K
1.000K

Zou je even willen aangeven hoeveel jij denkt dat ons team moet "geven" aan TA. Dan rekenen wij (ik neem aan dat de anderen wel helpen, dus Dredge, Hessel en /me) uit wat het uiteindelijke aantal te flushen blokjes zal worden.

Als je van mening bent dat er niet geflushed moet worden, reageer dan NIET. Doe dat in de andere topic aub.

Bij voorbaat dank,

Itsme! Dredge etc.

Bericht hierboven

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
kadotje geven lijkt me leuk, en dan wel zo dat we bovenaan staan als 'user-zegmaar'
maar we moeten dan van tevoren een user aanmaken en die de dag ervoor renamen naar
'Friendly present from DPC for AT'

Ik zeg 100K sta je goed genoeg bovenaan. Meer niet, het blijft een tegenstander.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Chicken
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:26
Ik ben voor een dag bovenaan staan in hun eigen stats ('k weet alleen niet hoeveel WU's daar voor nodig zijn). Ze hoeven die dag niet zelf op 1 te staan. Da's geen kadootje meer!

Ik vind wel dat we in het kader van onze eerder Freedom Flush het kadootje op The 4th of July moeten geven.

Verwijderd

Itsme!, ik wil niet lullig doen, maar TA is wat anders dan AT kijk ff naar de titel van je posting.

Groeten Mo-Bees.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mo-Bees, ik wil niet lullig doen, maar TA = Team AnandTech.

:)

Verwijderd

even uiterekenen wat hun members als hoogste flushen per dag.. daar een aantal wuŽs boven zitten en onze "Gifted user" staat boven in hun lijst. erg grappig en sarcasitsch hehe

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:40

MicroWhale

The problem is choice

Je gaat je concurrentie niet helpen! Denk eens na, ... gaan we die jongens nog helpen te winnen terwijl we ze eigelijk moeten INHALEN!

Steekje los, dus 0wu. Dat ze wat aan ons geven, zij hebben toch zat! (totaal)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

sarcasitsch is dus niet de bedoeling

zie de andere draden ff USRForceClan

• Floor-is
Duidelijkheid boven alles:
Het is wat mij betreft de bedoeling om TA van een zo groot aantal WU's te voorzien dat onze "user" 1 dag bovenaan staat. Hiernaast zou het aan te raden zijn om ze dan ook een dag eerste op de lijst te laten staan (laten we onze eigen WU's nog even in de schuur).

Dan krijg je dus het idee dat TA bovenaan staat door onze "gift" en dat onze gift ook nog de grootste "contributer" van de dag is.

Zoals iemand al zei: Je gaat geen Golf GTI weggeven om zelf ewven met je Ferrari langs te komen scheuren. Dus als je het doet, moet je ook zorgen dat ze op 1 staan die dag. (Lijkt me trouwens dat ze op die dag zelf wel een miniflushje krijgen).

Ik heb ff in de daily stats gekeken en degene die het meeste heeft geflushed gisteren had 34k blokjes. (De top 21 zat boven de 7,5k)

Bericht hierboven

Verwijderd

ander ideetje :

er word een user aangemaakt bij TA die later dus gerenamed word.

wij flushen naar een apare keyserver een bepaalde hoeveelheid WU's
de admin van de desbetreffende houd een aantal dagen in de gaten hoeveel wij moeten flushen bij TA om op 1 te komen in de participants stats van TA, en de hoeveelheid WU's worden dus geflushed door de keyserver admin op 3 juli. De WU's die te veel zijn op de keyserver worden een dag later gewoon op een mailadres van een DPC member geflushed die ff in het zonnetje gezet moet worden

wat denken we hier van ?

in de membernaam van het account bij TA moet duidelijk komen te staan dan DPC TA een goede bevrijdingsdag toewenst, en ff een mailtje of een goede uitgebreide post in het distributed forum van TA met de uitleg

ik weet zeker dat het op deze manier goed te organiseren is en TA het zeker zal waarderen

sjeez lekker langdradig allemaal :)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Als het nodig is wil ik wel een tijdelijke proxy draaien, heb ik met Marc_H ook gedaan.

Ik hoor het wel (me vind het wel een raar idee, maar goed)

Greetinx [eNeRGy]

• PcDealer
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Toch niet meer dan 200.000
:p

LinkedIn WoT Cash Converter

• [eNeRGy]
350.000 is genoeg om op #1 van de werled te komen, als we die user die dag hernoemen naar [Dutch Power Cows] dan staan we toch #1, niet als team, maar als user >:)

en die user hoeft pas een dag van te voren bij anandtech worden toegevoegd. ik wil wel een email adres regelen ?

Greetinx [eNeRGy]

Verwijderd

100.000 blokjes kunnen ze krijgen

• Floor-is
Ok, dus als we TA 350k blokjes schenken staan ze iig met een user bovenaan voor de dag. Dat is OK.

Maar moeten we ze nu ook die dag de nr1 positie gunnen of niet?
Daar zijn nogal wat problemen mee hier en daar denk ik.

Bericht hierboven

Verwijderd

[eNeRGy]: lijkt me een goed plan maar we moeten eerst ff zeker weten of het door gaat en wie het gaat organiseren

voorstel :

[eNeRGy]
Itsme!
en ik

misschien heeft hessel ook intresse ?

/update : ik ga ook voor 350k

• [eNeRGy]
dredge: er is weinig tijd.. ik kan een proxy snel starten, maar dan moet er ook al een email zijn, ik wil dat wel aanmaken, maar dan moet ik dat nu weten.. dat wordt dan een hotmail accountje om geen argwaan te wekken...

Maar het zijn nog maar een paar weken tot 4 juli, en er zal heel stevig doorgespaart moeten worden om dat te halen !

Dus haast is geboden !

Greetinx [eNeRGy]

Verwijderd

energy : is prima start het maar op

laat de details van de proxy maar ff weten

• collin
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

zjezus! zijn jullie nou helemaal van god los? je gaat die dudes toch niet stangen? Jaag je ze alleen maar tegen ons in het harnas!! Straks gaan ze vette reclame maken voor hun team en worden onze oren gewassen!! Ik vind het echt een heeeeeeel slecht idee! Reken maar niet op een bijdrage van mij voor deze waanzinactie.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

wat is dat nou steeds met stangen enzo ?

daar gaat het niet om

DPC flusht voor vrede weet je nog wel ?

Verwijderd

1.000.000 WU dat moet genoeg zijn lijkt mij. Dan staan ze op Team #1 en 'onze' op part. #1.

Sommige reacties vind ik een beetje overdreven hoor. Van die evt. $1000 blijft ook niet veel over mocht het blokje erbij zitten. Ik persoonlijk doe nu een kleine 600 dagen mee en het is zeker niet voor het winnen. Gewoon voor de fun (zat inhet begin bij sysopt/tweakit team)

Ik zie er iig de humor van in (BSE epidemie onder de DPC koetjes >:) )

Proxy is niet echt nodig, gewoon blokjes sturen naar een nieuwe email account. Dan op 3 juli dat account retiren naar een account wat bij TA zit en klaar is clara.

Verwijderd

Uhm.. Zoveel WUtjes weggeven!!
Damn das pas zonde daar heb ik dus als kleine meegrazer 24 uur per dag mijn compie's voor aanstaan! Als ik bij TA wil flushen,was ik wel member van hun team geworden!!!

Verwijderd

Dredge, precies zoals je het zegt:
DPC flusht voor vrede.
En DUS NIET voor AnandTech!

Naja, jullie moeten het zelf weten, ik vind het maar een slecht idee. Echt zo'n actie van: "Moet je ons eens kijken".

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 12:10
0,0 is genoeg

• collin
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Ik denk persoonlijk dat als deze actie doorgaat er een aantal DPC zullen verlaten! ik vind het ook zo belachelijk dat ik dan net zo goed me eigen ouwe teampje weer kan gaan joinen.. En helemaal als jullie die gasten 1.000.000 gaan spekken!!

ik :r hiervan en ik ben het met tekla eens..

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Ja ik moet er ook nog eens hard over denken of ik nog doorga dan hoor . In dit soort flauwekul heb ik geen zin . Ik moet echt 2 PC'kes dag en nacht laten draaien om aan de 1000 wu's per dag te komen en dat doe ik enkel en alleen voor DPC . Als jullie dan besluiten om ff 100.000 tot 1.000.000 weg te geven zie ik het nut van mijn bijdrage niet meer in .

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Pinball is voor

Net als sommigen hierboven heb ik mijn pc's zoveel mogelijk aanstaan voor DPC. Juist vanwege dit soort acties is DPC zo'n geweldig team. De MegaFlushes, actie voor Marc_H, af en toe een naamsverandering met humor, dat zijn (samen met onze waanzinnige keyrate :)) de dingen die ons van de rest onderscheiden, en de reden (voor mij althans) om DPC te joinen.

Energy's uitwerking om op de 2de 350K te flushen vind ik helemaal OK, dus zodra m'n race met Oezie Woezie voorbij is kun je op mijn bijdrage rekenen.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:20
Ik zie 0 K niet staan.

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Jezus!!

jullie overdrijven allemaal zeg!

Mijn voorstel in de hitparade was 50K. 1 post later was dat 100K en nu is het al opgelopen tot 1M!

Dat is zwaar overdreven. 50 of 100K is mooi, meer niet. Het moet a) voor ons betaalbaar blijven, zo luxe staan wij er nu ook weer niet voor, zeker in de overall niet b) leuk blijven voor TA, een geintje is leuk, maar totaal vernederen is niet nodig c) Te organiseren blijven voor 4 juli.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Vraagje: kijken al die lui wel bij de d.net statistieken voor de afgelopen dag, om te zien wie er wat heeft geflushd?

Moet haast wel, aangezien ze volgens mij niet zo'n leuke hitparade hebben als wij.

Zouden ze dat niet doen, zouden ze het niet eens opmerken!!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Tuinhark: voorlopig is het plan om ze naar Mika's proxy te sturen. Alle actieve TA'ers flushen en kijken daar, en omdat ze meteen doorgestuurd worden naar d.net staan we ook in de "normale" stats.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Floor-is
Het gaat dus niet door...
TA wil ze niet hebben, jammer ik vond het wel een leuk idee.

Nou ja, bedankt iedereen voor jullie mening.

Gregoor: Wil je de topic sluiten en mij het HTML bestand sturen?

Bericht hierboven

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Het gaat dus niet door...
TA wil ze niet hebben
't gaat er toch niet om wat zij willen >:)

Join TeamBVD!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Dit alles is begonnen door een enthousiast DPC lid die 'iets' leuks dacht te hebben.
Blijkt niet zo leuk uit te pakken, dus kan een OP please deze topics betreft AT closen.
Zorgt alleen voor onrust in de tent, hoe goed bedoeld ook van vele.....
:(

*en ja dit is een crosspost, so what....*

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Floor-is
Blimmel:

Je begrijpt ook wel dat we het wilden doen om een vriendelijk gebaar te maken. Nu TA er niet helemaal happy mee is, kunnen we het beter laten, tenzij we ruzie willen.

Nogmaals: Jammer dat het niet doorgaat.

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.