[Win2k]is er een virtueel toetsaanslag progje?*

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• 9nevermind9
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 11:01
bestaat er een programma die er voor zordt dat om de 1 minuut ofzo er een viruele aanslag is op je toetsenbord / beweging met je muis ?

ik heb dit nodig omdat als ik op school zit en ff 10 min wegloop me computer automatisch afgesloten word

(en dus ook al me werk kwijt :( :( )

heb al geklaagt bij die (verotte) systeem beheerders (zo durven ze zich te noemen zijn eigenlijk een paar AOW'ers die niks kunnen) en ze zeggen dat ze het niet willen veranderen.

win 2000 pro is het btw als dat nog mag baten

[ Voor 6% gewijzigd door 9nevermind9 op 10-02-2003 12:22 ]

specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

ze bestaan wel ik had vroeger zoiets voor al die programma's waar je geld mee kon verdienen :P maar weet alleen niet meer hoe ze heten

Verwijderd

ff de boel opslaan voordat je weggaat.

Ze zullen die regels toch wel niet voor niets verzinnen lijkt me!

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:40

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Zet je OS ff in je topictitel aub.

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-> SA

Topictitel edit is niet perse nodig, aangezien dit meer een onderwerp voor Software Algemeen is. Desondanks zet ik het er toch bij, voor de duidelijkheid :+

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

ik heb iets gevonden denk ik:
http://download.com.com/3000-2121-6958419.html?tag=lst-0-4

veel suc6.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Toetsaanslagen kan je ook met VBScript simuleren:
code:
1
2
3
4
5
Set WshShell = WScript.CreateObject ( "WScript.Shell" )
for i = 1 to 100
  WScript.Sleep 100000
  WshShell.SendKeys  "{TAB}"
next

Drukt elke 100 seconden op tab.

Maar de vraag is of een dergelijk programma hier ook naar kijkt, je kan beter naar een fysieke oplossing kijken: leg iets trillends tegen de muis en het blijft bewegen ;)

offtopic:
Maar gewoon opslaan of niet meer dan 10 minuten weglopen is ook een oplossing. Grote kans dat klasgenoten je PC overnemen als je te lang weg loopt, en ze hebben gelijk ook als er niet genoeg PC's zijn ;)

[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 10-02-2003 13:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Come to think of it: praten met de systeembeheerders of degene waar zij verantwoording afleggen is hier de manier om het op te lossen.

Zoals arjo_kamp zegt: het is niet voor niets zo en helpen omzeilen van de regeltjes is niet de bedoeling ;)
Als er te kort PC's zijn is het heel logisch dat het zo is ingesteld, als er zat PC's zijn kan je ongetwijfeld praten met de sysadmin of de schoolleiding. Het is per slot van rekening hun systeem dat je mag gebruiken ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.