webOS all the way!
[even een misverstand uit de wereld helpen]
Zijn idd versies v/d quatrovox geweest die ruis gaven. Met name de 1e versie van de quatrovox 1. Maar KPN levert wat dat betrefd goeie service, heb ik ervaren. Destijds had ik dus zo'n quatrovox 1 die ruisde op 1 van de kanalen, werd dezelfde dag nog omgeruild.
Zijn idd versies v/d quatrovox geweest die ruis gaven. Met name de 1e versie van de quatrovox 1. Maar KPN levert wat dat betrefd goeie service, heb ik ervaren. Destijds had ik dus zo'n quatrovox 1 die ruisde op 1 van de kanalen, werd dezelfde dag nog omgeruild.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Er is maar 1 Quattrovox die problemen had met ruis, dat was de Quattrovox I.
Deze wordt nu niet meer verkocht en dat probleem was ook maar een software probleem, mocht je er nog 1 hebben met dat probleem kan je deze gratis omwisselen via kpn.
En heb je al op google gekeken ?
Er zijn namelijk gigantisch veel centrales beschikbaar.
Deze wordt nu niet meer verkocht en dat probleem was ook maar een software probleem, mocht je er nog 1 hebben met dat probleem kan je deze gratis omwisselen via kpn.
En heb je al op google gekeken ?
Er zijn namelijk gigantisch veel centrales beschikbaar.
Ik heb nu dus thuis nog zo'n fijne QVox 1 met ruis op 3/4 kanalen en KPN wil m niet omruilen
Ik mag een nieuwe centrale bij ze aanschaffen met 10% korting
Ik heb ook al verschillende mensen gehoord die problemen hebben met nieuwere QVox versies!
webOS all the way!
Hier staat/hangt een perfect werkende Siemens 4170 ISDN. Niet echt onbetaalbaar i.m.o.
Geen ruis en simpel via PC te configureren. Probeer eens een gebruikte 3170 of zoiets te krijgen.
Geen ruis en simpel via PC te configureren. Probeer eens een gebruikte 3170 of zoiets te krijgen.
ARME AOW’er
Mooie brief naar de KPN klantenservice schrijven. Is een bekend probleem nl. Durf te wedden dat ie dan wel gratis omgeruild wordt. Evt ben je hem een paar weken kwijt omdat ze geen Qvox 1 meer op voorrraad hebben.Hermanvh schreef op 10 February 2003 @ 12:20:
Ik heb nu dus thuis nog zo'n fijne QVox 1 met ruis op 3/4 kanalen en KPN wil m niet omruilenIk mag een nieuwe centrale bij ze aanschaffen met 10% korting
Ik heb ook al verschillende mensen gehoord die problemen hebben met nieuwere QVox versies!
[ Voor 10% gewijzigd door Terror op 10-02-2003 12:50 ]
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Heb je zelf ervaring met deze centrale? Zoja, is die goed te noemen?
webOS all the way!
Ik heb zowel de tiptel al de elmeg vroeger geinstalleerd, en mijn voorkeur gaat uit naar elmeg. We hebben meer storingen gehad met tiptel dan met de elmeg.
Kijk op www.elmeg.de ...
Kijk op www.elmeg.de ...
Verwijderd
Als je er wat aan hebt,
Ik heb een ISDN duovox nog nieuw met alle toebehoren nog in verpakking. Ik hoor het wel
Ik heb een ISDN duovox nog nieuw met alle toebehoren nog in verpakking. Ik hoor het wel
De duovox is 2poorts, en topicstarter zoekt 4-poortenVerwijderd schreef op 11 February 2003 @ 15:27:
Als je er wat aan hebt,
Wij hebben hier een Tiptel 811 hangen, en nooit een enkel probleem mee, hangt er toch al 2,5 jaar ofzo.Hermanvh schreef op 11 February 2003 @ 11:11:
[...]
Heb je zelf ervaring met deze centrale? Zoja, is die goed te noemen?
Pagina: 1