Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Terecht op 0

Pagina: 1
Acties:

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Maar d'r zit wel een behoorlijke draad onder, is 1 dan niet een betere score. (hep ik wat aan gedaan) 'k wou jullie mening ff weten

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=215930

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Nee. Gewoon beoordelen op wat de post zelf waard is.

edit trouwens nog maar een keer want je url is niet goed afgesloten.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Dus komt er naar aanleiding van een post een interesante draad, (en die post hoort op 0), dan is het jammer voor de bezoekers die standaard op 1 of hoger kijken, maar die zien deze subdraad dus niet. (of is er alweer iets veranderd)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
psies. Met jouw redenering zou je eigenlijk de eerste post van een thread op hetzelfde niveau moeten zetten als de hoogste niveau post die eronder hangt. Want wie minimumniveau +3 heeft wil een bepaalde +3 post misschien wel lezen.

Nou zul je zeggen dat er veel meer mensen zijn die vanaf +1 lezen dan vanaf +2 of +3 maar het gaat om het principe.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Stukje uit de FAQ:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De optie 'negeer threads' heeft alleen een functie in de geneste layout. Normaal gesproken zijn de childs van een parent die een lagere score heeft dan jouw niveau niet zichtbaar, ook als de childs een score hebben die gelijk of hoger is aan jouw beginscore. Met 'negeer threads' worden deze childs wel zichtbaar. Voorbeeld: de parent heeft score 0, een child heeft score 1 en jij leest vanaf niveau 1. Normaal gesproken zou je de child niet zien omdat de parent een te lage score heeft, maar bij 'negeer threads' zie je de child wel.[/quote]Wie dat wil kan dus wel degelijk de +3 post zien onder een 0 post. No problemo dus.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Hiermee heb ik mezelf overtuigd om hem terug naar 0 te modden. :)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Kan je dit in je prefs zetten, of moet je dit per pagina oplossen ?

Ikzie em niet in me prefs staan. Als ik em op een pagina zet, en naar een ander nieuwesbericht ga, ben ik em weer kwijt.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
-- wat hier eerste stond is overbodig geworden door edit van Jaymz --

Misschien een punt om eens aan Femme voor te leggen via Lieve Adjes. Negeer Threads moet ook in je prefs komen.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Doen we.

Trouwens, hoeveel gaan er hier gebruik van maken (is een punt als je goed wilt modden)
Pagina: 1