Toon posts:

Videorecorder via scart aan 4800vivo

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn videorecorder via de scart een videofilm op te nemen met behulp van mijn g-force?
Ik heb nu de video-in van mijn g-force in een scartconverter gedrukt en deze in de video gedrukt!
?????????? :/

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:26

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 11:50:
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn videorecorder via de scart een videofilm op te nemen met behulp van mijn g-force?
Ik heb nu de video-in van mijn g-force in een scartconverter gedrukt en deze in de video gedrukt!
?????????? :/
iets meer info ?? os ?
wat je al gedaan heb ;)
en dit kan volgens mij al niet om dat een dvd niet via de tvout zomaar over gezet kan worden naar een tv / vidrecorder
je moet dus eerst even je tvout je primaire beeldaparaat maken

maar dan nog weet ik niet of dit werkt
want ik zou begod niet weten of hij scart op je vidrec wel als een tv of monitor ziet ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Ik zou zeggen, ga eens kijken welke software er bij je videokaart zit en of je de drivers voor je video in hebt geinstalleerd, dan moet het allemaal wel goed komen dacht ik..

Canon Digital Ixus V3

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

volgens mij haalt Shunt de dingen door elkaar, het enige wat je nodig hebt om video op te nemen is dus een signaal in je videokaart die goed geinstalleerd moet zijn en software om het op te nemen, vaak zit dit alles bij de kaart, hij hoeft de video niet eens als een monitor te zien.

Canon Digital Ixus V3

• Shunt

Shunt

Boe

RawPeanut schreef op 10 februari 2003 @ 11:59:
volgens mij haalt Shunt de dingen door elkaar, het enige wat je nodig hebt om video op te nemen is dus een signaal in je videokaart die goed geinstalleerd moet zijn en software om het op te nemen, vaak zit dit alles bij de kaart, hij hoeft de video niet eens als een monitor te zien.
als jij een dvd wil af spelen op je tv / vidrec / 2e monitor moet je het aparaat als eerste monitor instellen anders krijg je echt geen beeld hoor
dan zie je enkel je desktop :>

Game PC

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
Shunt schreef op 10 februari 2003 @ 12:05:
[...]

als jij een dvd wil af spelen op je tv / vidrec / 2e monitor moet je het aparaat als eerste monitor instellen anders krijg je echt geen beeld hoor
dan zie je enkel je desktop :>
of gewoon als kloon, is makkelijker (vind ik dan)

• Shunt

Shunt

Boe

catfish schreef op 10 februari 2003 @ 12:52:
[...]

of gewoon als kloon, is makkelijker (vind ik dan)
hier doet hij dat ook niet hoor
tenminste met de laatste dvd's niet
en ook niet met de laatste dvd rips :'(

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het wat beter uitleggen:
Ik wil vanaf de video recorder een aantal videobanden overzetten op mijn pc voor bewerking en daarna weer via de tv -out terugschrijven(dat is geen probleem overigens).
Op mijn video recorder zit geen tv-out maar alleen maar antenne en scart.

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 13:06:
Ik zal het wat beter uitleggen:
Ik wil vanaf de video recorder een aantal videobanden overzetten op mijn pc voor bewerking en daarna weer via de tv -out terugschrijven(dat is geen probleem overigens).
Op mijn video recorder zit geen tv-out maar alleen maar antenne en scart.
erm zou het dan niet handig zijn als je videokaart ook een tv in poort heeft :>

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
erm zou het dan niet handig zijn als je videokaart ook een tv in poort heeft
Shunt voordat je de grapjas gaat uithangen zoals meerdere weleens doen ipv de problemen en dergelijke van elkaar oplossen wat het doel van dit forum is lijkt het mij beter dat als je ergens antwoord opgeeft dat je verstand van zaken hebt over het desbetreffende topic !!!!!!!!!!!!!! g-force 4800ti myViVo is altijd uitgerust met Tv-in en Tv-out. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 14:49 ]

Verwijderd

wat betekend vivo nou eigenlijk want ik moet naar een nieuwe grafische kaart kijken...en ik zie het er soms wel bijstaan maar ik weet niet precies wat het betekend :D

Verwijderd

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Wat dacht je van even zelf op zoek gaan ? Het lijkt me vrij logisch dat je nu software nodig hebt om die tv-in aan de praat te krijgen. Dus zoek daar even naar.... :{
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.