TA about DPC

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Zoals je kunt lezen op het volgende draadje forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=275893, wordt dpc weereens vergeleken met TA in alle compo waarin ze meedoen.

Eerlijk gezegd wordt ik dit gezeik zat. Laat dpc lekker zijn gang gaan en laat TA ook zijn gang gaan, maar ga nu niet over alle compo's vergelijken. DPC is sterk, in RC5, omdat we met zijn alle (bijna allemaal) hierin bezig zijn. Dit is ons sterkste punt.

Graag hoor ik jullie mening over dit draadje.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

boejuh

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Ja, ze voelen zich echt flink. Een door de Amerikanen (waar alles groter en hoger is, ook de hamburgers en het percentage mensen met een overgewicht) gedomineerd team tegen ons kleine kikkerlandje.

Wij hebben een beter RC5 team, betere schaatsers, dijkenbouwers, gevoel voor humor, enz enz. Eenzijdig lijstje dat werd gepresenteerd dus.

Laat maar lullen die gasten. Morgen staan we gewoon weer waar we gisteren ook stonden :)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kappen met deze onzin, toen wij eerst af en toe een keer een dagje bovenaan stonden wouden wij ook weten hoe goed we waren! laat ze hun gang gaan, morgen zijn wij weer de beste van de wereld.. en nu niet lopen zeuren op TA, de relaties tussen de 2 teams worden net weer iets beter :) lang leve de goeie competitie

in english:
quit this flaming, when we first were #1 for one day we wanted to know how good we were too, we will probably be #1 tomorrow.. now just be friendly, the relation between the 2 teams is just getting better :) enjoy the competition

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 10:44 schreef Sequence het volgende:
kappen met deze onzin, toen wij eerst af en toe een keer een dagje bovenaan stonden wouden wij ook weten hoe goed we waren! laat ze hun gang gaan, morgen zijn wij weer de beste van de wereld.. en nu niet lopen zeuren op TA, de relaties tussen de 2 teams worden net weer iets beter :) lang leve de goeie competitie

in english:
quit this flaming, when we first were #1 for one day we wanted to know how good we were too, we will probably be #1 tomorrow.. now just be friendly, the relation between the 2 teams is just getting better :) enjoy the competition[/quote]i can only agree with this :D:D:D:D

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dat gezeik over hoe goed Nederland is moet ook maar eens afgelopen zijn.

The schools in the netherlands cannot even afford to buy toilet-paper. The infrastructure has to deal with a daily trafficjam of (combined) 250 km. Our national airport is being sued for growing to big. Hospitals have troubles with housing patients. Prime minister doesn't know what a mouse is.

Tel daarbij op dat TA internationaal is en eigenlijk alleen Fiar-Play als regel heeft....
Staar je nu 's niet zo blind op 1 ander team

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Ik zeg dus.

Laat DPC en TA lekker zijn gang gaan, en ga niet zitten zeiken over wij of TA zijn beter. Dat zien we wel als het voorbij is.

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Ik vind dat die amerikanen een beetje aan het flippen zijn. 2 weken geleden stonden we ook een dag niet op nummer 1.
en daarbij zijn het grote blaaskaken. Die dAn-c (whatever), zegt dat ie een leuke eerliujke competitie wil, zonder elkaar te flaimen, maar hij grijpt wel elke kans aan, om de DPC in de grond te stampen.
Ik post niet op hun forum(en zal dat ook nooit doen!!), omdat ik helemaal niet van dat soort dingen houdt.

Ik vind persoonlijk, dat ze WEL flaims aan het uitdagen zijn. Menig keer als ik weer iets lees op hun forum, dan wordt wel weer even door iemand verteld hoe goed ze wel niet zijn en hoe erg wij het vinden.

Als je dan echt zo goed bent en op nr uno staat, dan hoef je dat soort dingen helemaal niet te doen.

De amerikanen zijn gewoonweg helemaal niet interessant voor ons. Voor hetzelfde geld had een israelisch team op nr 1 kunnen staan, dan hadden we ons daar aan opgetrokken. Het is gewoon een kwestie van tijd voordat we ze voorbij zijn. Dan kijken we niet eens meer naar ze om.......:)

BTW Bush weet niet eens wie de president van Servië is, dat lijkt mij erger dan dat je niet weet wat een muis is....!

Translation in english:

Bummer

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

OK, dit was dan misschien een beetje persoonlijk bedoelt, het was meer voor al die TA fetjisten die nu vreselijk balen.

Maar zowiezo dat TA gewoon links moet liggen etc

• 0rbit
  • Laatst online: 15:11
I say live and let die!

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• 0rbit
Agut; staan ze ook een dagje op 1 :) Moeten ze wel een week sparen, maar goed... Morgen zullen zij weer ons poepie mogen ruiken :)

Verwijderd

MrAtheïst: Dat ik dit van jou mag horen! ;)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ja, ze voelen zich echt flink. Een door de Amerikanen (waar alles groter en hoger is, ook de hamburgers en het percentage mensen met een overgewicht) gedomineerd team tegen ons kleine kikkerlandje.[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De amerikanen zijn gewoonweg helemaal niet interessant voor ons. [/quote]Voor de zoveelste keer: TA is NIET Team Amerika! Het is een internationaal team, waar zelfs Nederlanders lid van zijn! (maar ook jappen, russen, grieken etc)

• Infinithlon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 20:51

Infinithlon

i was there!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 11:38 schreef Mr_Atheist het volgende:
Agut; staan ze ook een dagje op 1 :) Moeten ze wel een week sparen, maar goed... Morgen zullen zij weer ons poepie mogen ruiken :)[/quote]Inderdaad, als wij een half jaar sparen voor een megaflush staan we ook een week bovenaan met 3 miljoen :D

when i wake up people take up mostly all of my time!

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

maar eigenlijk heeft ie wel een punt met OGR, als we daar weer zo lang over doen om in te lopen komen we nooit ergens, ik ga denkik ook flushen voor OGR met m'n thuispc, die poept nu toch maar ca. 40 blokkies per dag uit, dus die mag wel op OGR overgaan.

Verwijderd

En DPC is ook internationaal met :

* Belgen
* Amerikanen
ennuuuhhh graasland heeft er een uit OMAN :)
hehehehehe :+

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

En ook

Zuid afrikanen, Zweden

in dit geval in Clan

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:28

TGEN

Hmmmx_

leipe meshuggah :P

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Verwijderd

En ook nog duitsinnetjes :)

Mag dan wel mijn Duitse vriendin zijn, maar daarom munched ze niet minder blokjes :)

[koetje] suzanne rules!

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

dennilfloss :)

You wish >:)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37
linking to images ? Thats so Fusetalk... ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.zing.com/picture/p6d74a3be35b9c27010b1b79d125c2b1a/ff31b5f4.gif.orig.gif

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

I 'R cow heeft een nieuw zeelander erbij !!!!! :)

• 0rbit
Blaat

Verwijderd

Not just Fusetalk! since you can have HTML allowed in Fusetalk. It's just...polite when posting funny but accurate representations of the future in someone else's forum for everyone to laugh a little. ;)

• Templar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 19:12
Nice haircut, Dennilflos!

Verwijderd

We all have the same goal. To brake the code!!!!!!

And let us be proud of what we do. And some day it's AT en another day it's DPC.

Doesn't matter who is the best, everyone is the best, when we brake the code.

• KifArU
  • Niet online
< quote punica >
Ik vind persoonlijk, dat ze WEL flaims aan het uitdagen zijn. Menig keer als ik weer iets lees op hun forum.....
< /quote punica >

Zijn we nu al flames aan het uitlokken als we dingen schrijven op ons eigen forum, waar toevallig een DPC-lid komt kijken ?????

Thijs
TA

• fraek25
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik ben het met je eens KiFaRu.
Deze periode hebben we ondetussen toch wel gehad op het forum? De stilte is teruggekeerd in het forum en alle neuzen staan weer 1 kant op (uiers ook!) Laten we nou niet paniekerig gaan doen over een of ander amerikaans teampje dat een keertje 1e is. We waren toch ook niet onder de indruk toen 2 japanse teampjes op 1 kwamen? Weinig dreiging hoor. Als je ook het AT forum leest dan zijn ook daar de eerste reacties nogal verbaast en vragen ze zich af wie en hoe dit is gekomen. Laat AT een leuke dag hebben en DPC vriendelijk lachen zoals een ouder vol trots de eerste volgescheten luier van z'n kind opent en daar een mooie verassing vindt. Eerder verast dan geschrokken lijkt mij zo. Dat AT nu zo trots doet over de inhoud van de luier is "full of shit" :+

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

Pagina: 1