Gisteren had ik iets heel vreemds aan de hand: in Dm-Phobos2 stond een player op een plek waar hij niet te fraggen viel. Wel duidelijk zichtbaar maar ongenaakbaar. Alles geprobeerd: RL, Flak, zelfs de Super Shockrifle (Instagib).
Jammer genoeg heb ik geen screen-shot gemaakt, maar ik zal een poging wagen het uit te leggen: de player stond boven op het dak, op de omranding, tegen een van de "hoek-gebouwen" aan. Een primitief plaatje (plattegrond vh dak):
D = Damage Amp, S = Shield, X plaats vd "onkwestbare" player.
Is dit een fout in de map of een bug in UT2k3? Ikzelf draai met patch 2186.
Jammer genoeg heb ik geen screen-shot gemaakt, maar ik zal een poging wagen het uit te leggen: de player stond boven op het dak, op de omranding, tegen een van de "hoek-gebouwen" aan. Een primitief plaatje (plattegrond vh dak):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| +-----X------------------------+---------+ | | | | +----+ | Toren | | | | | +---------+ | +-------------------+ | | | | | | D | | | | | opening | | | | | | | | | | | +-------------------+ | +---+ +----------------------+ | | | | | S | | | | | | +---+-----+----------------------+-------+ |
D = Damage Amp, S = Shield, X plaats vd "onkwestbare" player.
Is dit een fout in de map of een bug in UT2k3? Ikzelf draai met patch 2186.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!