Toon posts:

een miljoen WU's kado aan AnandTech ?

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hessel kwam in een reactie op t.net met het volgende :
Kunnen we niet eens een kado aan AnandTech geven. En gebruiker als bv. "Kado van DPC voor AnandTech" en deze stiekum eens bij hun dumpen.
persoonlijk vin ik dit wel heel erg kewl wat vind de rest er van ?

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Wat een immens NOT!idee!! dzjezus!! laat die dudes lekker zelf grazen!! als we een beetje ons best doen en als dit nog een jaar of 5 a 6 duurt, kunnen we misschien nog op 1 komen, maar niet door vette kadootjes te geven!! En we moeten ze niet te veel uitlokken..

BOE!

Mijn iRacing profiel

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
'k vind het eigenlijk wel een grappig idee. :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:00

Floor-is

5.2

Ik vind het een goed plan.
'k heb al 1000WU's voor ze klaar staan.
Roep maar als ze nodig zijn.

ff voor de duidelijkheid: Deze blokjes geven we om te laten zien dat we:
1. Beter zijn
2. Aardig zijn
3. Echt flushen voor vrede (als we ze op 4 juli geven dan he? ;))
4. Hopen dat ez ons vergeven voor alle mega-irritante posts die onze teamleden daar doen/hebben gedaan.

Plezier!
Itsme!

Bericht hierboven

• Elissen
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 16:55
Het is een goed idee, maar er moeten goede afspraken over gemaakt worden, want je moet ze ook weer niet te veel geven.

Verwijderd

Ja het is zeker geen onaardig idee, vooral om een aantal beledegingen goed te maken die wij de afgelopen tijd op anandforum hebben gegooid.

Ik vind 4th of juli wel heel tof om dat te doen. vooral in het kader van flushing for freedom wat een ontzettend succes was (MF5 red..) Waar we alleen maar fanatiek mee bezig geweest zijn om anand van de 1ste plek te stoten. sindsdien zijn er veel meer mensen lid geworden van DPC, en eigenlijk hebben we dat dus allemaal aan onze strijd met andandtech te danken. dus een "Gift" als blijk voor respect en waardering voor anandtech zou erg leuk zijn.

• hessel|IA
  • Laatst online: 05-11-2024
dredge thanks om hem hier ook ff te posten
Itsme! Dat is nou ook mijn gedachte

Dus tweakers dit gaan we niet door vertellen bij AnandTech....

Grutte Pier fansels

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik heb ff ergens anders op GoT ff genoemd dat ze hier moeten kijken. Het is namelijk best wel belangrijk dat iedereen er over meebeslist. Misschien ook ff bij Femme (en de andere site-mensen) polsen?

Itsme!

P.S. Als we ze een stel balen geven moeten we er wel voor zorgen dat ze die dag 1e staan, dat is wel zo sportief. Ik bedoel, je gaat geen cadeau van 500k bloks geven terwijl je er zelf die dag "gewoon" 3M doet ofzo. Dan lijkt het echt alsof we ze de grond in willen trappen/afzeiken/whatever.

Bericht hierboven

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-04 05:47
Lijkt me ook een cool idee. Maar 1 miljoen? 500.000 lijkt me meer dan genoeg. Dan hebben ze iig ruim een eerste plaats.
Of wat ook leuk is; 1 miljoen aan TA geven en diezelfde dag zelf 2,5 miljoen flushen zodat we alsnog op 1 staan! :) >:)

Verwijderd

Persoonlijk vind ik het zonde van de blokjes, maar ik ga er vanuit dat DPC een democratisch gebeuren is dus als mensen dit willen opzetten ga je gang.

wat ik dan wel zou doen is het een en ander uitleggen op het AT forum als die blokjes zijn geflushed, anders begrijpen ze het misschien verkeerd.

Flushen met de naam [GIFT FROM DPC] vind ik best.

Verwijderd

Topicstarter
mmm behoorlijke positieve reacties
alleen het aantal wu's nog niet helemaal over eens he ?

iemand al een keyserver in de maak ? :)

edit : wat mo-bees zegtt moet iid weg ff goed gebeuren als krijg je misschien misverstanden van AnandTech

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ok, als iemand dan ff een draadje wil beginnen met een poll, dan komen we er wel.
Ik zal het trouwens wel ff doen.
Keuze uit:
100K
200K
250K
500K
750K
1.000K

Zie andere thread dus, NIET hier.

Bericht hierboven

• Dutchman!
  • Laatst online: 11:07
Een keyserver is wel te regelen en ook een email adresje waar waaronder geflushed kan worden is snel gemaakt. Moeten we alleen even een aantal af gaan spreken.

Over het idee: wel leuk idd, 1 miljoen meer of minder maakt voor de totaalstand niet zoveel uit. Maar ik denk dat ik zelf gewoon voor MF 6 blijf sparen :P

We spend our years as a tale that is told

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Een lastige kwestie.
We willen dit gaan doen, omdat wij vinden dat sommige leden van DPC zich niet zo netjes gedragen hebben op het forum van Anandtech. Ik denk dat wij ons daar drukker over maken als AT zelf, zoals Headbanger al opmerkte. Wij moeten ons niet zo aanstellen.
Het zou ook kunnen dat AT die (eventuele) donatie als een belediging opvat. Zo van, ach jongetjes, gaat het niet zo goed, hier heb je wat blokjes stumpers. Zo kan het ook over komen.... En dan zijn we nog verder van huis.
Btw, Kifaru zal hier wel weer langs komen en alles doorspelen aan AT en dan is het hele plan weg.
Ik ben tegen in ieder geval, omdat er de kans is dat ze het precies verkeerd opvatten.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Dutchman!
  • Laatst online: 11:07
En het probleem is dan... (hier een duivelse grijns smiley)

We spend our years as a tale that is told

• hessel|IA
Mobster Ik kan mij helemaal in jou argumentatie vinden.
Het idee om AnandTech een kado te geven, komt voort uit iets wat AnandTech zelf ook doet. Namelijk zo nu en dan een AnandTech member "in de bloementjes te zetten" door hem extra keys te geven. Moet toch ook tussen teams onderling kunnen.

En met de koeien zijn wij vijanden maar op het form zijn we vrienden. Dus als vrienden moet zo iets toch kunnen.

Maar mischien wil iemand van AnandTech hier op DPC wil reageren.

Grutte Pier fansels

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
OK cadeau is goed, en dan gelijk een mailtje sturen naar de prominente AT leden waarin er uitleg wordt geleverd.

We moeten dan flushen, maar NIET zelf op 1 staan, anders zien ze het idd als een belediging.

Als je een cadeau geeft aan iemand, zeg een Golf GTI, kom je niet gelijk daarna in je eigen Ferrari voorbij scheuren lijkt mij....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Chicken
  • Laatst online: 13:26
Als je zelf alleen maar in een GTI kan rijden geef je toch geen Ferrari weg?

Andersom wel. Het is makkelijker weg geven als je veel hebt.

• MicroWhale
  • Laatst online: 11:40

MicroWhale

The problem is choice

zorry hoor .... marreh,

Jullie zijn dus echt niet slim he!

Luister. Het is leuk dit een keer te doen, maar:
1. Zij hebben zowiezo al 100miljoen blokjes meer,
2. Tuurlijk vinden zij het leuk om 1m blokjes te krijgen,
3. Stel je voor als wij hun het winnende blokje geven!!!!!

Dat heet toch geen competitie? Dat doen we dus echt niet he! Het is de bedoeling dat we ze INHALEN, niet dat we ze helpen te winnen!!!!!!

.......(heel grof scheldwoord)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Logos - Hmmz daar heb je een gevoelig punt te pakken... Als we hun het winnende blokje geven...
Dan nog een klein puntje: Als we een user aanmaken die [Gift from DPC] heet, hoe wil je die dan in het team krijgen? Ik bedoel, er zijn bij TA altijd van die gasten die de hele boel afscannen op nieuwe namen. Deze zal best wel opvallen, maarja ze zullen het ook wel weten voordat het gaat gebeuren, dus maakt IMHO niet uit.

En dan nog één klein dingetje: Logos hou je een beetje in aub. Ga niemand uitmaken voor dom (of echt niet slim) en ga al helemaal niet schelden hierzo, daar schep je geen vrienden mee.

Bericht hierboven

Verwijderd

Nou, ik vind het ook een extreem slecht idee.

Weten we van gekkigheid niet meer wat we met onze blockjes moeten doen ofzo ? Of hebben we blockjes teveel ?

Als goedmakertje omdat sommige DPC leden zich misdragen op de Anandtech forums kan ik nog wel inkomen. Maar dat verandert niks aan het feit dat mensen zich gewoon moeten gedragen op die forums. Bied dan gewoon je excuses aan.

Wat mij extreem gaaf lijkt is sparen voor de MF totdat we vlak onder de nummer 11 staan en dan in 1 keer 3 teams voorbij gaan en de top tien binnenstormen.

Verwijderd

Naar mijn idee gaan we helemaal geen kado doen om het 'goed te maken' met Anandtech, maar gewoon omdat het een leuk idee is. Persoonlijk wil ik graag dat die dag DPC nr1 is en niet Anandtech. (Geef hun de golf; wij blijven in de Ferrari rijden)

Persoonlijk vind ik een miljoen wel erg veel. In het tempo van vandaag duurt het nog ruim 550 dagen voordat we ook maar in de buurt van anandtech zitten en we hebben nog 'maar' 1100 aan keys over.

Ik zou het volgende voor willen stellen:
- Als we 4 juli een flush naar AT doen, dan doen we een kleine van 100.000 ofzo. Op die manier staan we wel ruim op #1 in hun dag-top10 maar kunnen we ook eerste blijven.

- Als we een miljoen gaan doen, dan doen we dat rond onze megaflushdatum.
Ten eerste omdat we dan ook op #1 blijven en ten tweede omdat we tegen die tijd weten of we inderdaad zo'n voorsprong op AT hebben genomen en of we inderdaad op meer dan een miljoen per dag blijven zitten (het is vakantie dan, vergeet dat niet!)

• WausMaus
  • Laatst online: 15-05 01:01
Mensen die het er niet mee eens zijn moeten ook hier nog even aan denken:

Bedenk even wat voor een indruk we maken op AT als we een groot aantal blokjes op hun naam flushen in de naam van: "Flushing for freedom". Als AT zoiets bij DPC zou doen, zou ik diep respect voor hun hebben, en ik verwacht ook dat het meerendeel van AT respect voor ons zal hebben als wij dat doen.
Ik bedoel, je geeft je concurrent een hoog
aantal blokjes, dat laat toch wel wat zien
van je eigen instelling. Een goede naam, een eerste plaats, goede vrienden. Ik vind het een strak plan.

Maus.

Verwijderd

IK BEN VOOR

Het is net wat WausMaus zegt"het gaat om respect en ik zou ook respect hebben als zij dat bij ons zouden doen" Of zie ik dat verkeerd.

VOOOORR!!!!!

• Vrieskist
  • Laatst online: 03-04 09:28
Moet je er ff een proxy voor openen ofzo genaamd, giftforat.keyserver.org

:P

Verwijderd

Het toont toch geen respect als je in een eerlijke competitie je tegenstander gaat helpen.

Sterker nog dat slaat gewoon nergens op. Je gaat als je een marathon loopt toch ook niet je tegenstanders vooruit duwen.

En bij anandtech zullen ze ook niet weten wat ze ervan moeten denken. Waarschijnlijk zullen ze gewoon netjes dankjewel zeggen en vrolijk doorkraken.

Daarbij hebben nu zoveel DPC leden zich niet respectvol gedragen (wie is die GiJoe sukkel nu weer ?) op de anandtech forums dat het hele respect argument nergens op slaat. Als je respect wil dan moet je maatregelen nemen tegen DPC leden die blijkbaar niet weten wat netiquette inhoud.

Nu is 100K natuurlijk helemaal niks dus als er mensen zijn die dat bij elkaar willen sparen en weg willen geven dan gaan ze hun gang maar.

Persoonlijk vind ik het een gebaar van niks.

Als je een miljoen blockjes aan anandtech wil geven dan heb ik zelf een beter idee: Laten we gewoon een hele MF voor anandtech organiseren. Dan laten we pas zien dat we ze respecteren. Want als je iets doet dan moet je het goed doen. Of nee we stappen gewoon massaal over naar Anandtech :)

Verwijderd

ik vind dit ook nergens op slaan?
want wil je er mee bereiken, dat ze 1 keer zeggen goh wat aardig?
wij willen toch hoger komen in de algemene ranking ..
moet je hun geen verjaardagskado geven..

• Floor-is

Floor-is

5.2

Als je het er niet mee eens bent, kun je hier door een goede onderbouwing proberen ons over te halen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe maar twee goede argumenten heb gehoord die ertegen zijn.
1. Wat als HET blokje erin zit?
2. Als we ons respect willen tonen kunnen we beter diegenen die lopen te kloten op de site van TA aanpakken.

Helaas is dat laatste een hoop werk, en wat dat eerste betreft: Die kans is niet groot en dan hebben we alsnog $1000,-.
Ook zullen wij in het mailtje zetten dat als HET blokje in onze dump zit, wij hiervoor wel wat terugverwachten (nog nader te bepalen wat uiteraard ;))

Bericht hierboven

Verwijderd

ja, ik vind het gewoon nutteloos, ik zie simpelweg het nut er niet van in, waarom zo moeilijk er voor doen terwijl dit helemaal niet hoeft

Verwijderd

ik snap best dat je wat wilt doen voor AT, maar stel je zelf eens de vraag WAAROM? :)
om hun een plezier te doen

Verwijderd

Itsme! heeft al twee goede argumenten gehoord om het niet te doen. Ik heb nog geen goed argument gehoord om het wel te doen.

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
Ik ben het met Itsme! eens. 1 miljoen op 4 juli aan TA geven lijkt me een strakke actie. Ik ben voor dus !

Verwijderd

Topicstarter
maakt niet uit. maar ik voel me niet schuldig ik kom niet eens op de forum van anand, zij die beledigd hebben moeten maar een maand flushen
via icq

Verwijderd

Van mij nog niet een enkel blokje in ieder geval . Dit is echt het slechtste plan ooit .

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-05 01:18

SiGNe

Ook hoi!

Lekker slim zeg.
da's hetzelfde als Oranje in de finale van het EK staat en bij wijze van kadootje zonder keeper speelt.

Valt me trouwens op dat de meesten die 't er mee eens zijn Junior Member zijn.
Misschien toeval...kan natuurlijk ook.

Niet?
[Specs]

• Femme
  • Laatst online: 13:24

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind 't wel een kewl :) (ook ivm de misdragingen op het AnandTech forum - en het komt natuurlijk super arrogant maar ook sympathiek over :)).

• procyon
  • Laatst online: 08:51
Het is gewoon een goeie zet..!! wat kan ons die 1m blokjes nou schelen.. sommige van ons zijn echt veel te fanatiek..

er geeft niets in het leven een grotere kick dan iets voor een ander te kunnen betekenen..

en boeie,,, we halen ze echt wel in hoor..!! :) :)

Verwijderd

Topicstarter
kwoot van de dag :
er geeft niets in het leven een grotere kick dan iets voor een ander te kunnen betekenen..
Procyon for life voor de beker
toevoeging : het is gewoon ontzettend kewl om op de bevrijdingsdag van de US (4 juli) op 1 te staan in hun member stats met ongeveer 350.000 blocks
en dan onder de naam b.v : [Dutch Power Cows] DPC wishes Team AnandTech a great 4th of july

ik weet gewoon zeker dat dit gewaardeerd word door dit anandtech

kijk ff bij de stats op dnet van DPC
Ons doel is de vrede op aarde weder te laten keren door zoveel mogelijk RC5 blokjes te grazen.

Tot op heden is dit geen succes.
met een gebaar zoals deze word het wel een succes !

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Sorry,

maar ik vind het een slecht idee.
Ten eerste ze kraken zelf wel,

ten tweede de blokjes kunnen we zelf ook wel gebruiken,

ten derde voel ik me dan als een soort macho (kijk eens wat wij kunnen, jullie zijn maar een zielig team) net alsof we ze uit zitten te lachen.

Ik ben er dus tegen, maar als jullie er toch mee doorgaan, neem dan ff contact op met een van de AT-ers, bijv. Virge en vraag hoe hij ertegenover staat. En blijf die dag in ieder geval van hun forum weg, voordat er een klein oorlogje begint.

Tha Scraper
Member of DPC

Verwijderd

Topicstarter
Scraper : het is juist de bedoeling dat ze niks in de gaten hebben

ik weet gewoon zeker dat ze het zullen waarderen, en (niet dat het daar om gaat) zeker iets terug kunnen verwachten.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ik weet gewoon zeker dat ze het zullen waarderen, en (niet dat het daar om gaat) zeker
iets terug kunnen verwachten.
Oké, jij kunt dat voor 100 procent garanderen ?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
ik denk het wel, in ieder geval 99% zeker

hierbij moet natuurlijk een goede en duidelijke uitleg op hun distributed forum op 4 juli

ik vin het gewoon een goed plan en een duidelijk gegeven dat DPC zich van zijn beste kant laat zien

Verwijderd

Kewl idee. Ik doe mee. We zouden dus gewoon nu een email aan kunnen maken en daar heen flushen. Dan 3juli de naam veranderen en retiren naar TA team.

Staat er 4juli iets heel leuks in de stats.

Mensen wij hebben toch alleen maar bse koeien ? Dus laten we eens gek doen.

M

Verwijderd

Topicstarter
keej dan energy heeft toegezegd een hotmail accountje te maken en een keyserver op te zetten om ff 350.000 WU op te dumpen

als het ip/servernaam bekend is zal ik het direct posten en kunnen we aan de slag

Verwijderd

Nou, mijn reply is nu wel 1 van de zovele, maar ik heb gemengde gevoelens.

Alle punten zijn al een keertje genoemd, maar even voor de duidelijkheid:

puntje voor:
- respect dat we krijgen van AT
(de rest vind ik bullshit)

puntjes tegen:
- het winnende blokje kan erbij zitten (en mailen dat daar afspraken over gemaakt worden, komt natuurlijk niet over)
- waarom zouden we dit doen?
iets goedmaken? slaat nergens op.
Om respect te krijgen? kan, maar je gaat (zoals al gezegd) ook niet in een marathon iemand op je schouders nemen omdat je respect wil. Dat doe je door de marathon te winnen, dan krijg je respect. (maar je moet onderweg niet mensen gaan uitschelden)
- We hebben alle blokjes zelf hard nodig. Zij staan op 1, wij moeten dat nog maar halen.
- ALS we het zouden doen, kunnen ze het helemaal verkeerd opvatten: arrogant en/of medelijden.

Ik ben ermee eens dat hier, voordat er uberhaupt iets weggegeven wordt, over gestemd wordt. Maar ik denk uiteindelijk dat het niet zo'n slim plan is.
Wie is het met me eens?

• Batje4
  • Laatst online: 05-05 08:42
Ik vind het een prima idee, maar een miljoen? Waarom meteen zoveel. Geef gewoon een ton, da's ook mooi en het gebaar zal zeer zeker worden gewaardeerd.

Vrede op de wereld... Sinds wanneer zijn wij in oorlog met de americains?

Batje4 says {:O MOOOOOOOOOOOOOH met mate {:O

Het is vast wel mooi weer buiten.

• KifArU
  • Niet online
Erg leuk plan. Dit ga ik uiteraard NIET doorgeven op het TA forum. Ik weet het nu, maar voor de anderen zal het een enorme verrassing zijn. Dat lijkt me ook een prima moment om een boodschap op het TA forum te plaatsen, dan begrijpt iedereen wat de bedoeling is. Omdat er ook engelstalige leden zijn, die hier komen en sommige woorden wel begrijpen, zou ik een hotmail-account met een nietszeggende naam openen (GEEN NL-domein, heel belangrijk) en daar op flushen. Op de dag voor de flush kun je dit dan omschakelen bij D.net van het E-mail adres naar een tekst als "geschenk voor onze vrienden bij TA". Als je het helemaal leuk wil doen, kun je Mika (mika.anderson@bigfoot.com) in het complot betrekken en hem vragen of zijn server het trekt om al die blocks in een keer te ontvangen en door te sturen. Veel TA leden kijken namelijk alleen op mika's proxy. Dan staan jullie ook daar op de 1e plaats. Voor een eerste plaats op de weekstats op mika's proxy zijn zo'n 200.000 tot 250.000 blocks nodig, dit kan zijn server volgens mij makkelijk hebben. En als laatste: Misschien is 4 juli niet zo'n handige dag, want dat is internationaal zo'n bekende datum. Zal je net zien dat er nog 3 teams gaan flushen die dag. Gaat het hele plan alsnog de mist in.

Thijs

p.s. De mensen die mij de afgelopen dagen gemaild hebben: Bedankt voor de steun!

• Tuinhark
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Ik weet nog niet wat ik wil, maar weet dit wel:

ALS we een gift doen, moet dat ZEKER tijdens een van onze mindere dagen, zoals halverwege tijdens het sparen voor een MF. (probleem: hoe te voorspellen of we een slechte dag draaien)

Dit om het verschil te accentueren. 'Zij' zullen dan waarsch. dan ook denken dat wij dan zo'n lage productie hebben OMDAT wij voor hen hebben zitten flushen. 2 vliegen in een klap.

En dan aan het eind van het sparen, komen wij ineens los met een MF.

Iedereen blij. :D

• Arjan B
  • Laatst online: 20-12-2023
Vreemd idee...
Als ik blokjes aan TA wil geven had ik ze destijds net zo goed kunnen joinen i.p.v. DPC. Ik lees soms de reakties op het TA-forum als wij weer eens hoog gescoord hebben, en inderdaad erger ik me dood aan de grote hoeveelheid DPC-members die daar posten (vaak zonder enig niveau.) Maar om op te draaien voor de herrieschoppers aldaar? Nee, dank u. Je gaat ook geen celstraf uitzitten terwijl de ander een strafbaar feit heeft gepleegd.

Als je het dan toch doet ben je pas sportief als je /. en de Russen ook > 100k geeft.

Loeibaar.nl

• Tekla
  • Laatst online: 12-03 12:10
ja, waarom doen we niet gelijk iedere week een ander team??
ik vind dit echt nergens op slaan en at zal geen enkel blokje van mij krijgen, als ik hun blokjes wilde schenken had ik hun team wel gejoined en niet de DPC!

Verwijderd

Ik weet niet hoor (want ik ben nog geen DPC lid me pa vondt geen goed idee of zo (komt nog wel)maar misschien is het een idee om voor elk lid van DPC 100bloks te flushen
dan geven we niet te veel weg een geeft het toch een zekere waarde. Dus dan geven we ze ongeveer 230.000bloks niet slecht mooi gebaar niet te veel zelf verliezen en nostalgisch door de link naar de leden zo worden die meer betrokken.
het is idd wel zo dat er iets goed te maken valt. ik post al eem jaar op anandtech(heel soms maar).
dus ik ben voor maar heb geen recht tot spreken maar denk een over mijn voorstel
100bloks de man

• biobak
  • Laatst online: 13:20
Ik vind het eigenlijk onzin, maar goed.
Maar ik denk dat we van hen ook wel weer een cadeautje terug krijgen (als ze sportief zijn tenminste).

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Jezus!!

jullie overdrijven allemaal zeg!

Mijn voorstel in de hitparade was 50K. 1 post later was dat 100K en nu is het al opgelopen tot 1M!

Dat is zwaar overdreven. 50 of 100K is mooi, meer niet. Het moet a) voor ons betaalbaar blijven, zo luxe staan wij er nu ook weer niet voor, zeker in de overall niet b) leuk blijven voor TA, een geintje is leuk, maar totaal vernederen is niet nodig c) Te organiseren blijven voor 4 juli.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
1 m zal het niet worden, gewoon genoeg om op 1 te komen in hun daily stats

100.000 - 350.000 niet meer

dus GEEN 1m

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-05 01:18

SiGNe

Ook hoi!

't is al uitgelekt, ze hebben een spion hier :(
en ze zeggen zelf dat ze het aardig vinden maar dat ze het niet willen, anders is er geen competitie http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=183438

Niet?
[Specs]

• harrie_1
  • Laatst online: 26-05 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

We zeggen allemaal dat we t aan TA moeten geven, maar waarom kiezen we dan niet iemand uit die bij dpc zit, en veel voor dpc doet??
Zo blijven die wu bij dpc, en is weer een dpc-lid blij???

Mzzl Harrie_1

Merkez

• hessel|IA
harrie_1 je denkt het zelfde als ik kijk maar eens op http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/001030.html

Grutte Pier fansels

• DSmarty
  • Niet online
350K is een mooi aantal....

• blimmel
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

350.000 vind ik ok...

maar gaat 't wel of niet door?

Join TeamBVD!

• collin

collin

Who da man !!

Jongens, hou maar op! die gasten van TA willen het niet!! dan ga je toch niet stiekem TOCH ze blokkies geven? En de enige reden dat jullie 1M willen geven is om hun te stangen! Anders ga je niet boven in HUN stats staan met [Dutch Power Cows] Gift bla bla..

Give it up..

Mijn iRacing profiel

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Ehm, Collin.. 1Miljoen is veelste overdreven...

350.000 zou ruim voldaan hebben.

Greetinx [eNeRGy]

• Ritchie
  • Laatst online: 10:04
Ik moet zeggen dat ik het wel een gaaf idee had gevonden.

- NAC Breda -

• collin

collin

Who da man !!

Doneer dan sybolisch 1 blokje!! DAT zou pas vet kewl zijn!

Mijn iRacing profiel

• Floor-is

Floor-is

5.2

Een paar dingen vallen mij op:

1. Er zijn veel mensen (waaronder Femme, dat is belangrijk IMHO) die het een goed plan vinden.
2. De mensen die ertegen zijn posten wel heel veel en het taalgebruik hangt tegen het aggressieve aan.
3. De bedoeling was aanvankelijk een X aantal blocks, waar uiteindelijk (thanks Kifaru) 350K van is gemaakt. Dat is ongeveer 4 dagen sparen voor de MF.
4. Sommige mensen zijn best wel kortzichtig, deze thread was om te kijken hoe we er tegenover staan om zo iets te doen. Met een goede onderbouwing kon je uitleggen dat het onzin was. Sorry hoor, maar maar enkelen hebben goed kunnen onderbouwen.

Uiteindelijk gaat het niet door omdat TA het te weten is gekomen en aangeeft dat het dan geen concurrentie meer is. Wel is er gezegd dat ze het een tof plan vonden en dat het een uiterst sportief gebaar is. Er is dus respect voor ons team.

Het hele idee om blocks te doneren was om aan te geven dat wij hun respecteren (vandaar ook speciaal 4 juli).

Jammer dat het niet doorgaat, maar het was een leuk plan.

P.S. Waarom duiken de mensen die er op tegen zijn ook meteen bovenop deze http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/001036.html thread. Het gaat hier om een alternatief voor het schenken van de blocks... Uit eigen wil, wil je niet meedoen doe je het niet!

Bericht hierboven

• DarkHelmet
  • Laatst online: 23-04 20:09
Dit alles is begonnen door een enthousiast DPC lid die 'iets' leuks dacht te hebben.
Blijkt niet zo leuk uit te pakken, dus kan een OP please deze topics betreft AT closen.
Zorgt alleen voor onrust in de tent, hoe goed bedoeld ook van vele.....
:(

*en ja dit is een crosspost, so what....*

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.