Toon posts:

[D*] Sim geblokt, wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even verhaaltje vooraf:

Ik had zoals velen bij D* een business 120 abb., aangezien deze omgezet zou worden naar een Allin abb en ik het hier niet mee eens was, heb ik mijn contract met D* verbroken. Resultaat is (zelf om gevraagd) dat ik per 9 februari (gister dus) een allin prepay zou krijgen met 15 euro belteg. en nummerbehoud en ik hoefde volgens D* ook niks aan mijn sim te doen, kortom D* zou het afhandelen.

Maar nu komt het, gisteren wou mijn vriendin mij bellen, maar ze kreeg constant de melding dat het nummer dat u probeert te bereiken niet bestaat. En inderdaad, ik keek eens op mijn telefoon en ik had helemaal geen verbinding meer met D*.

Uit nieuwschierigheid heb ik mijn telefoon aan/uit gezet, zoals normaal pincode ingevoerd en toen kwam het volgende: "registratie simkaart mislukt" :(

Die vervelende klantservice/helpdesk van D* kan ik dus nu ook niet bereiken aangezien ik mijn mobiel nummer moet intoetsen en dat is dus weer nu niet bekend bij D*. Kortom, ik kan niemand bereiken! :(

Wat nu te doen? Heeft iemand voor mij een intern afdelingsnummer of zo want ik weet het ook niet meer?!

Verwijderd

erhm, gewoon bellen naar dutchtone en iemand anders nummer inkloppen? lijkt me niet zo'n probleem. Mailen hoef je niet te proberen, daar krijg je toch geen reactie op (tenminste een half jaar geleden ofzo).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 09:46:
erhm, gewoon bellen naar dutchtone en iemand anders nummer inkloppen? lijkt me niet zo'n probleem. Mailen hoef je niet te proberen, daar krijg je toch geen reactie op (tenminste een half jaar geleden ofzo).
Zou wel fijn zijn dus als ik een nummer had he van iemand anders :/

Verwijderd

Je moet even dutchtone bellen, vervolgens moet je wat data opgeven, zodat zij kunnen zien dat jij 'jij' bent. Vervolgens sturen ze per post een nieuwe sim op, of sturen ze je een activatie code op...

Succes,

Altijd een hoop gezeik :/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 09:54 ]

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ze kunnen direct een nieuw prepay contractje aanmaken op je bestaande simkaart, zodat je met een uurtje weer in de lucht kunt zijn.

als je niet door het menu v/d klantenservice komt, bel dan eens 0800-0550 en kies voor de optie dat je geen klant bent, werkt altijd :P en je komt op dezelfde klantenservice...

suc6

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

voortaan even zoeken op de site van dutchtone:

Dutchtone Klantenservice Allin abonnementen:
777 met je mobiele telefoon
0800 0770 met een vaste telefoon

Dutchtone Klantenservice Allin prepay:
1255 met je mobiele telefoon
0900 0155 met een vaste telefoon

Verwijderd

Topicstarter
damster schreef op 10 February 2003 @ 10:18:
voortaan even zoeken op de site van dutchtone:

Dutchtone Klantenservice Allin abonnementen:
777 met je mobiele telefoon
0800 0770 met een vaste telefoon

Dutchtone Klantenservice Allin prepay:
1255 met je mobiele telefoon
0900 0155 met een vaste telefoon
Lezen is een vak lol, je moet je telefoonnummer intoetsen om toegang te krijgen, maar aangezien mijn nummer niet herkend wordt :z
als je niet door het menu v/d klantenservice komt, bel dan eens 0800-0550 en kies voor de optie dat je geen klant bent, werkt altijd en je komt op dezelfde klantenservice...
Bedankt, dit werkt dus wel. Heb net helpdesk oid aan de lijn gehad en die ging het terugkoppelen aan IT, want er is dus wel iets fout gegaan.. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 10:29 ]

Pagina: 1