[XP]Account Verwijderd

Pagina: 1
Acties:

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb sinds kort bij mijn kennis een computer geinstaleerd, en haar een beetje de basics van windows geleerd. Maar gisteravond belde ze me op en zei dat haar outlook niet meer werkte?

Dus ik doorvragen, bleek dat ze op een bepaalde manier haar account had verwijderd :X. Nu zul je zeggen, geen probleem maak je toch weer een nieuwe account aan?

Gelukig heeft ze bij het verwijderen van haar account op nee geclickt toen er werd gevraagd om haar bestanden te verwijderen. Haar bestanden waren ook niet persoonlijk gemaakt dus er is wat bewaard. Bij gebruikers staat ze er niet meer bij, en onder my documents and settings ook niet |:(.

De vraag, wat word er dan bewaard en waar? Mijn documenten heb ik terug kunnen vinden wegens ze alles op de C: heeft opgeslagen ;), maar ze had belangrijke gegevens in haar email box staan. (Outlook express). Is er een bepaalde manier om deze terug te krijgen? Deze mails zijn dus al reeds binnen gehaald.

Mijn V&A

Verwijderd

Zoeken op bestandsnamen die eindigen op *.mbx

Verwijderd

c:\Documents and Settings\Default User\Local Settings\Application Data\Identities\{ACA46B4E-AAFA-45C9-A81E-D84A278CA037}\Microsoft\Outlook Express

of in plaats van Default User: "All Users"

Verwijderd

Volgens mij is het dbx.
Adresbook is wab

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 07:39:
Zoeken op bestandsnamen die eindigen op *.mbx
Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 07:42:
Volgens mij is het dbx.
Adresbook is wab
Beide bedankt, ik ga vanavond alles proberen terug te zetten. Is het ook mogelijk om de email accounts en dergelijke terug te laden? Zal wel niet gaan ivm met de paswoord veiligheid?

Mijn V&A

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Je kan onder outlook een andere Mail spul Importeren

Bestand -> Importeren -> Berichten... -> Outlook Express X*

* Kies hier je Outlook Express versie dus 4, 5 of 6

[ Voor 7% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-02-2003 17:57 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.