Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[React 1.8:Feat / bug] IP's zoeken / l33t button

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 11:07

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
's meer een feature dan een bug maargoed :)

Zoals bekend heb je het l33t-script nodig om op IP's te zoeken; de Admin geeft wel de gebruikte IP's terug maar daarna kun je niks meer met de teruggegeven IP's in tegenstelling tot l33t alwaar je dan weer de gebruikers @ dat IP kan opsnorren. EN daarnaast is het reg-IP de keren dat ik er op let unknown (ook bij mensen die zich hebben geregt ten tijde van React :))

Op zich zou het wel flex zijn om dat (ooit eens) @ GoT te kunnen :)

Hoewel de layout dan nog drukker wordt zou ik een knopje dat naar l33t voert wel handig vinden, aangezien niet alleen de IP-search maar ook de topichistory daar wat uitgebreider is :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jaymz op 10-02-2003 00:14 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

Een extra link is natuurlijk een template kwestie, maar een uitgebreidere IP search zal ik nog wel rap in react 1.8 bouwen. Screenie van het topichistorie verhaal? wat moet ik me daar bij voorstellen?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 11:07

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Screenie krijg je niet (niet hier in ieder geval :P) ;)

Overigens denk ik dat ACM je er meer kan van vertellen dat ikke, die heeftut in elkaar gedraait (technisch, layout is van Negotiator heb ik me laten vertellen)

Ik mail je wel wat gedetailleerdere info ;)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

React 1.8 heeft iig een ingebouwde IP Search updater, dus realtime en volledig configureerbaar (dus ook voor andere acties dan insert_message - in principe alles). Een IP search inbouwen lukt me niet meer, maar neem ik wel voor bv. 1.8.1 mee.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.