Nu KPN prepaid --> Nieuwe phone + abbo

Pagina: 1
Acties:

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:38

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
Ik heb op dit moment een KPN Pocketline Orion (=Siemens C25) van bijna 3 jaar oud. Nu vind ik dat de accu nogal slecht begint te worden, en nu kan ik uiteraard een nieuwe accu kopen, maar ik zit eigenlijk te denken aan een nieuwe telefoon.

Nu heb ik oftewel de Nokia 6610 of de Sony-Ericsson T68i in gedachten (eindelijk een agenda die ik altijd bij me heb!), maar nou is het volgende probleem: een los toestel is nogal duur :+

Aangezien ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer bel, en ik thuis geen vast toestel heb, zit ik te denken aan het afsluiten van een abonnement. En aangezien je vaak in combinatie met het afsluiten van een abonnement de genoemde toestellen goedkoper kunt krijgen is mijn vraag het volgende:

Ik kan wel acties van Vodafone vinden in combinatie met genoemde toestellen, maar geen acties in combinatie met KPN.
* Houdt KPN wel van deze acties, dit ivm het promoten van iMode (waar ik zelf niets in zie) ?
* Levert KPN deze toestellen überhaupt wel (kon zo niets vinden op hun site, folders van BelCompany gaan vaak over Ben, Dutchtone, Vodafone, maar niet over KPN)? :?

Indien KPN mij deze diensten (incl. toestel) niet kan leveren ga ik maar eens babbelen met de Vodafone mensjes ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:54
Het probleem is dat het toestel gemaakt is icm met een vodafone abo, dus niet met een KPN abo :). Daarom levert KPN deze toestellen waarschijnlijk neit, omdat je niet hun sites mee kan bekijken ;). Ik denk het dus niet :P.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Termi schreef op 09 February 2003 @ 23:43:
Het probleem is dat het toestel gemaakt is icm met een vodafone abo, dus niet met een KPN abo :). Daarom levert KPN deze toestellen waarschijnlijk neit, omdat je niet hun sites mee kan bekijken ;). Ik denk het dus niet :P.
Ehm, ik weet niet waarover je het hier heb.
En na 2x lezen snap ik het ook nog niet.

Kpn heeft nu inderdaad alleen acties met i-mode zoals je zelf al zegt, maar ze hebben nog wel toestel kortingen. Dit houd in dat je gewoon langs de primafoon moet gaan en daar kan je een abbo afsluiten met iedere telefoon die je maar wenst. De korting is dan afhankelijk met het abbo wat je neemt (hoe duurder, hoe goedkoper het abbo).

Ik moet hierbij wel melden dat de toestelkorting van kpn niet echt hoog is, als je echt veel toestelkorting wilt, dan raad ik aan om bij Ben te gaan kijken.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
[Airwolf] schreef op 10 February 2003 @ 09:44:
[...]
(hoe duurder het abbo, hoe goedkoper de abboTelefoon).

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:38

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
hmm nou ja als ik het allemaal goed begrijp laat ik mijn KPN-prepaid wel omzetten in een Vodafone abbo ofzo thanx voor de replies enzo ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X