Toon posts:

10x 1 miljoen of 1x 10 miljoen

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees steeds vaker dat men het wel een mooi plan vindt om in 1 keer 10 miljoen blokjes te flushen, te meer omdat dat nog nooit is gedaan.

Nu dacht ik laten we is een draadje opzetten met de vraag:

in 1x 10 miljoen of in 10x 1 miljoen?

Mo-Bees wil wel eens 10 miljoen in 1x geflushed zien!

Verwijderd

ik vind MF-en zowieso niks maar als het dan toch moet dan maar 10m in 1 keer

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

alles in 1x.. dus 1x 10M ofzo
waarom?

*omdat dat nooit eerder is gebeurd
(dus flush-record)
*ivm 90-dagen houdbaarheid van blokjes
(als je vanaf het begin aan het sparen bent, zou je blokjes verliezen om deze reden omdat de MF zo lang duurt)

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

We hebben de afgelopen week onderhand al 10x 1M gedaan... (ok, soms een gaatje ertussen)... :)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Ik stem voor 1 x 10 Miljoen blokjes... (of 2 x 10 miljoen.. of 3 x 10 Miljoen... of.. of... )

Ik zie de gezichten van TA en de rest al voor me ....

MMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHH

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

/me stemt ook voor alle balen hooi in 1 keer!! KADENG!!!!!!!!!!!!!! 15M balen op ze donder in 1 dag die keyserver! Hopen dat ie het trekt!! Zal de statsrun ook wel een uurtje langer duren.. :) :) :) :) :) :)

Mijn iRacing profiel

• DSmarty
  • Niet online
Ik stem voor 10M per dag.

Verwijderd

Me TOO :)

MOOOOOOH!

Verwijderd

Mijn stem heb je ook voor 10mil in een keer...Veel toffer man ;) Gelijk ook een van die japanners inhalen erbij ;)

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Ik ben altijd al voor alles in 1 keer geweest en heb dat al vaker gezegt, maar ik zal het nog wel een keer zeggen :)
Op 1 staan is tegenwoordig niet zo bijzonder meer. Maar veel tegelijk flushen wel!

Het zou een absoluut vernietigend en voorlopig onbreekbaar record zijn om op 1 dag 10M (of meer) te flushen!

Het enige nadeel is misschien dat voor potientiele nieuwe leden het minder opvalt, maar aan de andere kant, we staan zo vaak op 1 dag we zowieso wel opvallen, en bovendien is iets zo spectaculairs doen ook opvallend lijkt mij zo.

btw: het flush record hebben we denk ik al van de vorige MF (2.6M), maar dat is geen reden om het niet te verbeteren!

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

check de reacties op t.net ff bij de hitparade van vanaag daar staat echt een strak plan

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 21-05 17:53
We flushen gewoon alles in 1 keer, da's pas echt cool. Krijken of die Keyserver dat aankan.

Enne geen kadootjes aan die TA'ers
SiNisTrAD

• Elissen
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 16:55
1x 10M

Gewoon die gasten een keer zo laten schikken dat ze in hun broek schijten!

• Floor-is
  • Laatst online: 12:00

Floor-is

5.2

Ik stem voor 1X ALLES.
En voor 100K blokjes aan TA.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha, alleen nog maar reakties voor 10 miljoen in 1x.

kijk ook ff op deze link is wel belangrijk.

http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/001025.html

Mo-Bees groet Itsme!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-04 05:47
Ok dan wil ik ff origineel zijn. Ik wel 2 miljoen per dag tot ze op zijn. Dat is pas leuk. :) Met een beetje mazzel kunnen we dat wel 2 weken vast houden. Moet je TA en de rest dan eens zien kijken. >:)

• Dutchman!
  • Laatst online: 11:07
Gezien de houdbaarheid van de blokjes en het 'been there, done that' gehalte van langere tijd veel blokjes flushen, stem ik voor zoveel mogelijk in een zo kort mogelijk tijd. Maar we moeten wel uitzoeken wat haalbaar is, 10 Miljoen blokken flushen is niet 1 - 2 - 3 gedaan. Maar het is wel te organiseren natuurlijk (denk aan: 10 flushende servers op 10 SurfNet lijnen naar 10 verschillende dnet keyservers :))

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

ik stem voor 5x2 miljoen, bij 1 miljoen is de kans ernog dat we verslagen worden en 10 miljoen in 1 dag das wel heel erg overdreven vind je niet....

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:31
Een paar dagen lang 10 - 15 miljoen blokjes, die 10 * 1 miljoen doen we de laatste weken al zonder MF :)

[removed]

• DJ
  • Laatst online: 13:07

DJ

BOEM!!!

In een keer 10 miljoen natuurlijk. :)

Staan al de andere teams (lees AT) ineens op alarm :)

En stijgen we misschien ook wel meer dan 1 of 2 plaatsen in een keer :)

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Ik stem voor een regelrechte COWPOCALYPSE in D.net land.

Let them shiver.....

Laten we het over Operatie Cowpocalypse hebben ipv MF6.... :)

Gewoon 1X ons gespaarde quota, hopen dan de d.net servers dat aankunnen....
}O

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik stem voor zo'n 2.5 miljoen per dag. Meer is praktisch niet te doen...

Virussen? Scan ze hier!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Beezz.. met 1 miljoen per dag EN de normale hoeveelheid zitten we redelijk safe.

10* 1 miljoen wat mij betreft, das 10 dagen stats-pret :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Het heet toch "MegaFlush"

Dus een MegaFlush van 10miljoen koeien is meteen een wereld record.

waarom halen we 5 in het land, hart van nederland en het guines book of records er ook niet meteen bij :) hehehehehehéhéhéhé

vestigen we wel een hoop records denk ik:
1: het kraken van het meeste keyss
2: het flushen van de meeste keys
3: het hoogste aantal verzonden data op het net (denk ik)
en wie weet sneuvelen er nog meer records.

we doen al elke dag ongeveer een miljoen. dus die fase zijn we nu wel voorbij.
N is het tijd voor operation "drop the cowbomb"

tja...

Verwijderd

Daily komen we straks in september wel aan de 1.5 miljoen. Dat vullen we aan met gespaarde blocks tot de 2 miljoen en dat gaan we dan een hele maand volhouden.

Target:
Minimaal 20 X 2.000.000 blocks/daily in september

Ik denk dat alles op één dag flushen niet haalbaar is voor de dan overvolle proxy's.

• Dutchman!
  • Laatst online: 11:07
Ach ja, ik hoor jullie de proxiebeheerders nu al weer de schuld geven omdat er een paart miljoen blokjes verdewenen zijn :) (lees: expired)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Ik ben voor een mega mega flush.....

gewoon zoveel mogelijk balen in 1 keer

• Floor-is

Floor-is

5.2

Qua het kunnen versturen van de blokjes:

Die proxy's die we nu hebben, hoe zitten die eigenlijk aan het net vastgeknoopt? Als het allemaal kaashema bakken zijn, kun je het wel "shacken" ;)

Ik las gisteren dat er eentje is die op de HvU staat. Dat is voor zover ik weet diegene met de snelste verbinding aan het internet.
(Ik zit ook op de HvU, heb net 123Mb gedownload in 12 seconden!)

Misschien is het uberhaupt slim als we Ivo van dist.net ff vragen of het wel kan, dit omdat er gisteren in totaal 17,9M blokjes zijn geflushed. Als wij er 10 tot 20 Miljoen EXTRA doen, willen we wel zeker weten dat ze ook echt aankomen neem ik aan ;)

'tis maar een ideetje...

Bericht hierboven

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, mijn proxy (wildhagen.keyserver.org heeft een Surfnetconnectie (100 Mbit/sec).

Maar de bottleneck zit niet bij onze proxies, maar bij de keyproxy van d.net.... bij MF5 ben ik 17 uur bezig geweest met 1.2 miljoen blocks.

Virussen? Scan ze hier!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Wattuh? 17 uur voor 1.2Miljoen blokjes!
Datkan niet! Doen we niet, weigeren!

Maar ik gaf al aan dat het misschien slim is om met Ivo even te spreken, misschien dat hij zegt dat we bijvoorbeeld alle bloks die we voor 30augustus hebben gedaan even op de 31e moeten mailen, en dat het dan WEL kan. Ik bedoel hebben we een keer een goed plan, kan het niet omdat ze daar te langzaam zijn.

P.S. Wildhagen, surfnet, damn! (Zitten wij ook met school) Hoe doe je dat? Ik ben bezig met een vriend van mij om uit te zoeken wat het kost om een eigen server neer te zetten met een vaste verbinding. Hmmz ik stuur je wel een mailtje.

Bericht hierboven

• Skinny
  • Laatst online: 22-03 20:57

Skinny

DIRECT!

1x10 miljoen zou wel heel erg vet zijn, maar zoals ik hierboven lees lijkt me dat (nog?) niet echt haalbaar. GEwoon zoveel mogelijk in een zo kort mogelijke periode. Dat is toch de orginele betekenis van MEGAFLUSH ?

Greetz
Skinny

SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"

• collin
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Volgens mij is het wel duidelijk dat de overgrote meerderheid wil dat we die handel in 1e dumpen.. nu is dus de vraag: kan dat??? kan iemand die dude IvO van d.net bereiken? eerst checken of het uberhaupt mogelijk is.. Lijkt me megakikke!!!!

Laten ze op de flushdag een paar netwerkkaartjes erbij hangen in die keyserver van d.net :) :) :) :)

Mijn iRacing profiel

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Ehm, ik wil niet veel zeggen, maar ik dacht dat ook bekend was dat er eind augustus een stemming komt met wat we gaan doen...

Aangezien het nu nog helemaal niet is te zien hoeveel we gaan sparen lijkt het me erg voorbarig om dat nu te beslissen.

Greetinx [eNeRGy]

• PcDealer
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Ik ben voor 5.000.000 per dag!!!

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Laten we ons nou even inhouden en eerst gewoon lekker doorsparen tot eind augustus/begin september in plaats van nu al allemaal kewle dingen voor MF6 de bedenken.....

Wat ik bedoel is dat ik vind dat we niet te hard van stapel moeten lopen en eerst maar rustig door moeten gaan sparen.

Verwijderd

Alles in 1 keer . Of het nou 1,10 of 100 miljoen is maakt niet uit . En dan het liefste zo dat de hele daily individual stats top 50 van ons is .

• Femme
  • Laatst online: 13:24

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We zijn toch al sterk genoeg om bijna iedere dag op 1 te staan, dus dan is een UltraFlush veel cooler.

Verwijderd

Ik ben voor 1x 10 miljoen.

Lijkt me echt super bizar :) en LOL

• The Genie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 17:01
Idd, de hele zooi in EEN keer doortrekken. Waarom 10 kleine piekjes, ik wil wel eens de reacties op het TA forum zien als ze 10M voor hun grote dagstatsconcurrent zien bijgeschreven. En dat terwijl we al die tijd toch in de top 5 van de dagstats hebben kunnen blijven.

Verwijderd

Als iemand die buffers met die 10.000.000 workunits (of meer) nou ff op een CD pleurt, dan ga ik ze persoonlijk afgeven bij nugget, decibel en consorten in de Ustated Nights van America. Als alles volgens plan verloopt ga ik toch rond 1 september die kant op :)

• [eNeRGy]
iedereen loopt vrolijk te zeggen 1x 10 miljoen.. maar het is maar de vraag of we dit kunnen trekken !

verbindingen en d.net kunnen het misschien niet eens aan om de 10 miljoen op 1 dag te halen !

Greetinx [eNeRGy]

Verwijderd

Topicstarter
Hummmm, als ik naar de reacties kijk word het een gigaflush!

we zijn het er wel over eens dat we gaan proberen zoveel mogelijk in 1x te flushen, nu nog regelen hoe we dat gaan doen.

hierbij roep ik de proxy beheerders op om met een plan te komen hoe we dit moeten gaat doen.

ps die blokjes voor AT zou ik niet doen ook gezien de reactie van AT zelf.

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-05 01:18

SiGNe

Ook hoi!

verbindingen en d.net kunnen het misschien niet eens aan om de 10 miljoen op 1 dag te halen!
Energy, mail ze zou ik zeggen :)

Niet?
[Specs]

• [eNeRGy]
Mo-Bees: Als d.net het niet aankan dan kunnen we zelf toch niet veel meer he !

Verwijderd

Topicstarter
energy, ik heb van wildhagen begrepen dat we ongeveer 8 miljoen wu's zouden kunnen flushen naar d-net.

maar dan moeten we wel eerst 8 miljoen wu's hebben.

Mo-Bees voor team GRAASLAND

• DSmarty
  • Niet online
Wildhagen heeft helemaal gelijk, om alles goed te laten aankomen moet je ongeveer 3x alles flushen. De servers van DNET zijn dermate traag dat ik vermoed dat 10M op 1 dag een utopie is.
Tenzij D.net er iets op verzint....
Think logical: De servers zijn nu al baggertraag, laat staan als wij de dagelijkste totaalrate ff verdubbelen!

• DSmarty
  • Niet online
/addon:
Het ligt dus absoluut niet aan onze bandbreedte!, ik flushte de vorige MF vanaf mijn werk (ATM 155MBIT), en de beperking blijkt echt de d.net server te zijn.. Ik kon op 1 dag toen iets van 1.1M flushen. En dat met heel veel moeite

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Klopt, had ik ook. Bij MF5-1, heb ik ongeveer 1.25 miljoen blocks gedumpt. Ik was er zo'n 17 uur mee bezig...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Sueno: strak plan..om een CD-tje af te leveren ( of 2 als het niet past ;)

en waarschijnlijk het enige haalbare...

gooi maar op...ik brand ze wel ( in vijf voud voor de zekerheid.....)

als we min. 8 miljoen willen gaan flutsen zullen we het in iedergeval met medeweten en samenwerking van d.net moeten doen.....

heeft er iemand al gemeelt met ivo ?

-

De KaasBoer

cow heh ?

Verwijderd

Topicstarter
toch leuk dat een hoop mensen mijn posting leuk vinden, de 2 die ik heb op gezet staan al een tijdje bovenin.

bedankt voor jullie interesse!!!!!!!!!!

Mo-Bees voor wereld vrede.

• PoisonouZ
  • Laatst online: 04-05-2021
nou, dan houden we een collecte voor 3 stats boxes bij d.net ;)

• PoisonouZ
  • Laatst online: 04-05-2021
argh

Verwijderd

Om de key-proxys meer te kunnen laten flushen op 1 dag voor een cowpocalyps kun je als voorwaarde stellen dat er alleen naar deze proxys mag worden geflushed als de flusher zijn prefered packet size op 33 heeft staan. Grote packets flushen sneller.

Ik ben voor 1 * 10 milj.

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

'tuurlijk haalt d.net zo'n aantal packets wel jongens! Tel nou eens ff na. Als /. ,DPC ,AT en consorten per dag elk ongeveer 1M aan blokkies doen dan moet het kunnen.

Als ik kijk wat de top-10 teams gisteren geflushed hebben zijn er 6.732.869 blokkies geflushed.
Doe je de top-20 bij elkaar dan zit je op de 9.222.848 blokkies.
Dan laat ik de rest van alle teams er nog even buiten. Voor het gemak kan je dus wel zeggen dat er minstens 10 miljoen blokkies per dag worden geflushed.
Als alleen de DPC dit zou doen dan mag je toch wel aannemen dat de rest van de teams ook nog wel kunnen flushen.

Het is alleen de vraag of we 10M aan blokken binnen 24-uur kunnen flushen.

Dit wordt gewoon een ULTRA-FLUSH!!

specs | 3360wP met SE3000

• redwing
Als je naar verschillende key-servers stuurt, moet het volgens mij wel lukken om 10 miljoen blokjes tegelijk te versturen, maar als je het zeker wilt weten moet je ff een mailtje naar distributed sturen, ze zullen het zelf wel het beste weten.

[removed]

Verwijderd

1x 10 miljoen

PaCKo

Verwijderd

ik stem voor de Gigaflush, dat zou echt lollig zijn 10 miljoen in 1 keer

• Onno
  • Niet online
'tuurlijk haalt d.net zo'n aantal packets wel jongens! Tel nou eens ff na. Als /. ,DPC ,AT en consorten per dag elk ongeveer 1M aan blokkies doen dan moet het kunnen.
In totaal zijn er gisteren 44,098,028 blokjes gedaan. Op zo'n aantal is 10 miljoen extra behoorlijk veel hoor!

Verwijderd

Ik ben voor alles in 1 X !

• Ceaser
  • Laatst online: 23-05 00:25
Misschien is het wat om dan te zeggen dat als een proxy meer dan 1miljoen of 1.5 blokkies heeft dat ie tijdelijk dicht moet en er op een andere proxy geflusht moet worden. Als je van 7.5 miljoen blokkies uitgaat kan je dan later a zeggen, we flushen 5 dagen lang 1.5miljoen en totaal komen we dan per dag op een 2.5 miljoen(minstens). Anders kan je b allemaal verschillende proxy's laten flushen waardoor het wel weer wat beter moet gaan.

Het is jammergenoeg altijd zwaar triest gesteld met d.net op de Megaflush dagen want dan is zelfs casema bij mij niet de limiet. De laatste keer duurde het 3 uur voordat ik 10.000 blokkies uit de deur had

• [eNeRGy]
Zoals al een paar keer is gezegt:

HET PROBLEEM LIGT NIET BIJ ONS MAAR BIJ D.NET! WE KUNNEN VAN ALLERLEI PLANNEN BEDENKEN OVER HOE WE HET FLUSHEN MAAR D.NET KAN HET NIET AAN MET HUN PROXY'S

Pffffft... duidelijk ???

Greetinx [eNeRGy]

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

ik denk dat we gewoon zo veel mogelijk moeten flushen op 2 september, ook ivm 90-dagen houdbaarheid van de blokjes.. bovendien is 10(ofmeer) miljoen natuurlijk wel erg strak!

de vraag is echter hoeveel er technisch gezien kan worden geflushed.. wildhagen zei dat hij over 1.2 M 17 uur deed.. dat betekent dat er op dit moment 5 proxys meedoen aan MF6 en we dus max 6 M kunnen flushen..(en dan wel op verschillende D.net keyservers :) )

hoe dit te regelen valt weet ik ook niet.. maar anders moeten er maar 2 dagen komen ofzo.. want 10M per dag is dus onmogelijk :(

moraal van het verhaal: FLUSJ ZOVEEL JE KUNT NAAR DE PROXY'S! eind augustus zien we wel wat we er mee gaan doen! :)

• [eNeRGy]
Sequence: je bent de eerste die het begrijpt... eindelijk !

Greetinx [eNeRGy]

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Demn!

wat een tijd om het aar over te hebben...

dit er hier emand op de take over?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• redwing
Je hoeft niet perse alles te flushen via de keyservers die nu open zijn. Als er voor gezorgt wordt dat de buffers oplopen tot 1 - 1.5 miljoen, kun je altijd tijdelijk via andere computers flushen. Het gaat er dus alleen om hoeveel keyservers heeft distributed met een beetje goede verbinding. Ikzelf kan b.v. ook wel voor een dagje flushen omdat ik toch kabel heb. Zo zijn er hier nog veel meer. En als je dus 1.2 miljoen blokjes per link kan sturen, heb je dus gewoon een stuk of 9 PC's nodig die die dag flushen.

Oh ja ik heb net ff een mailtje naar distributed gestuurd, eens kijken wat zij er zelf van zeggen.

[removed]

Verwijderd

Hoihoi,

Officieel zijn de daily-stats natuurlijk niet voor dit soort grappen. Ik had het even aangekaart en de algemene opinie is dat het toch wel een beetje soort van DoS attack is, om een oneigenlijk doel (de dailystats) te bereiken.

Maar... persoonlijk vind ik het wel een grappige actie, en we kunnen er toch niks tegen doen :)

Denk wel aan de recycle-tijd, die nu officieel 90 dagen is (dacht ik), maar je weet nooit.

Voor de rest sta je op jezelf. Ik vraag me trouwens af of het wel gaat lukken, aangezien jullie blijkbaar de vorige keer 1.2M in 17 uur er doorheen kregen gedrukt?

Verwijderd

oh ja, ik ben dus die Ivo :)

Verwijderd

natuurlijk 10 miljoen in 1x. Dat is nog nie gedaan!!

Verwijderd

Ik weet niet hoe het allemaal in elkaar steekt met die proxy's , maar is het zo dat alles in een buffer wordt gezet ? Anders kun je misschien bij de 1.000.000 die buffer bewaren en vanaf een andere PC flushen . Met een snelle verbinding kun je toch wel wat wegkrijgen ? Gewoon een backup zelf bewaren mocht er iets misgaan . Ik zou er best wel wat kunnen dumpen met m'n chello verbinding .
Het lijkt me beter om die 10.000.000 (???) met 20 verbindingen weg te krijgen dan met de 6 die er nu zijn .
Mocht het nou onzin zijn of gewoon niet kunnen dan doe maar net of dit verhaal er niet staat .

Een ander idee is om niet zoveel naar de proxy's te sturen , maar zelf bewaren en flushen als het moment gekomen is .

• [eNeRGy]
*zucht* het was toch niet duidelijk:

We kunnen wel vanaf 500 pc's gaan flushen. maar D.net heeft maar 3 proxy's dichtbij (Nederland en Duitsland) en de rest is al veel verder weg. En die paar proxy's van D.net kunnen het dus niet zo snel verwerken.

Als ik 1 miljoen wegflush staat de verbinding constant stil voordat ik een ACK krijg.

Dus nogmaals: Wij kunnen wel alles plannen, maar als D.net het niet aankan kunnen we er niets aan doen !!!

Greetinx [eNeRGy]

• [eNeRGy]
Maar kunnen we nu even geduld opbrengen tot Augustus ? dan kunnen we er over praten en stemmen... nu heeft dat helemaal geen nut. We vergeten het, we weten nog niet hoeveel we dadelijk hebben, misschien komen er nog andere dingen tussendoor... etc...

Het heeft gewoon nog geen nut om ons er druk over te maken.

Greetinx [eNeRGy]

(edited 18-06-2000).]

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ivo: #1 in de daily stats een oneigenlijk doel? Wat is dat nou voor poep? Daar draait het juist om en door die enorme daily concurrentie gaat het kraken zo snel, dus oneigenlijk kan ik t niet noemen.
Iedereen is nu een beetje slap aan't lullen en speculeren enzo, maar er is er hier nog maar 1 die wat zinnigs kan melden en dat is Ivo natuurlijk. Kun je ons niet even zeggen wat er gaat gebeuren als 6 mensen met snelle verbindingen jullie proxies vol met blokjes gaan gooien? We willen graag een UF (© Femme) doen, maar als dnet daardoor plat gaat ofzo is dat ook niet koel. De bal (en het probleem) ligt dus gewoon bij jullie, dus leg ons uit wat en hoe enzo.
Tenx!

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• [eNeRGy]
http://dpc.tweakers.org/full.dsp?postid=961296710

Een verslag van mijn gesprek met enkele mensen op #Distributed (D.net)

Greetinx [eNeRGy]

• [eNeRGy]
grrr, dubbelpost!

(edited 18-06-2000).]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

10 miljoen in een keer is wel leuk (als het technisch haalbaar is), ben echter van mening dat een meerdaagse flush van bijvoorbeeld 5 miljoen per dag VET VEEL meer indruk maakt dan een zo'n prik.

Stel je voor: paar dagen achter elkaar miljoenen door de plee bij d.net...!
De reacties van AT en /.

10.000.000 in een keer is de volgende dag vergeten. 10 mil of 2 mil boeit dan ook niet echt.

Remember de meerdaagse "Bevreidingsflush"? Bedenk hoe de gezichten er uit zagen van onze conculega's... Kin op de grond...

Need I say more?

Verwijderd

Topicstarter
[eNeRGy],

volgens mij vind iedereen het wel leuk om het er over te hebben, anders zou deze draad niet zolang doorgaan dacht ik zo!

Ik hoop dat we eind augustus genoeg wu's hebben om te kunnen kiezen, voorlopig groeit de MF6 buffer niet hard genoeg!

Mo-Bees voor team GRAASLAND en wereld vrede!

Verwijderd

Ik ben er ook voor om alles in 1x te doen.

Onze proxys gewoon op zoveel mogelijk d.net proxys laten flushen, en dan gewoon kijken hoever we komen. Desnoods gewoon 30 uur lang flushen :)

• [eNeRGy]
Rembo... D.net heeft gezegt dat als wij voor overbelasting zorgen DPC gebanned wordt!

Greetinx [eNeRGy]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.