Ik weet dat er al het een en ander over koelers is gezegd, het verzand echter vaak in discussies over overclocken en dergelijke.
Ik ben geen overclocker of een heavy user met full load cpu gebruik (koetjes?)
Ik heb gewoon een vreselijke herrie (hoog irritant geluid van mijn CPU koeler en ben opzoek naar een stille koeler. Ik heb een Coolermaster DP5-7H53F-01 (kan btw nergens meer specs van vinden), mijn kast geprobeerd met geluidsisolatie te beplakken maar dat helpt niet.
Na het lezen van allerlei topics hier wil ik eigenlijk wat gebruiks ervaringen horen van de onderstaandse koelers...
Arctic super silent pro TC
Spire 5F271B1L3 FalconRock II
Ik wil um gebruiken op een XP1800 en een ECS K7S5A mb (256 MB DDR-Ram).
Ik heb geen super grafische kaart, kortom een normaal systeempje.
Ik heb gezien dat mijn cpu temp ongeveer 55 graden is, ik weet niet of dat te veel is.
Dus.. graag ervaringen.......
Ik ben geen overclocker of een heavy user met full load cpu gebruik (koetjes?)
Ik heb gewoon een vreselijke herrie (hoog irritant geluid van mijn CPU koeler en ben opzoek naar een stille koeler. Ik heb een Coolermaster DP5-7H53F-01 (kan btw nergens meer specs van vinden), mijn kast geprobeerd met geluidsisolatie te beplakken maar dat helpt niet.
Na het lezen van allerlei topics hier wil ik eigenlijk wat gebruiks ervaringen horen van de onderstaandse koelers...
Arctic super silent pro TC
Spire 5F271B1L3 FalconRock II
Ik wil um gebruiken op een XP1800 en een ECS K7S5A mb (256 MB DDR-Ram).
Ik heb geen super grafische kaart, kortom een normaal systeempje.
Ik heb gezien dat mijn cpu temp ongeveer 55 graden is, ik weet niet of dat te veel is.
Dus.. graag ervaringen.......
daarop een 60 -> 80 mm fanduct en dan een enermax regelbare fan erop staan .