Toon posts:

Trust set, extra draadloze muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik vandaag een draadloze set (toetsenbord en optische muis) gekocht. Nu had ik nog een oude draadloze trustmuis liggen, nu zou ik om de rsi tegen te gaan, graag een muis links en 1 rechts willen hebben. Bij mijn broer heb ik gezien dat het mogelijk is, maar dat was een usb en een ps/2. Is het mogelijk om dus twee draadloze muizen op dezelfde (merk) receiver aan te sluiten en wat heb je daar voor nodig?

Verwijderd

ehh.. wat heb je momenteel precies.. Ik zie in de topictitel trust staan.. maar daar rep je met geen woord meer over...

Maar ja: ik zou zeggen probeer het (connect #1, connect #2)

s6

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

je hebt 2 mogelijkheden met draadloze muizen die mij bekend zijn:
je kan de muis en receiver manueel op een kanaal zetten, dan heb je met 1 receiver genoeg, want je kan beide muizen met dezelfde receiver laten praten.

muis en receiver kiezen zelf hun kanaal waarop ze praten, dan heb je 2 receivers nodig om dit te doen.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heb ik een Wireless optical desk set 310 KD, tot nu toe is het nog niet geprobeerd, heeel misschien is die stuk.... (die oude dan). Dat is overigens een ami mouse wireless II

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-08 15:08

Airpower

Feel the Power!

Ik snap het niet helemaal, je kan toch maar met 1 muis tegelijk werken. Het is toch niet zo'n grote moeite om even de muis te verplaatsen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar met mijn oude muis kan ik ook zo lekker ouderwets back klikken met mijn duim en dat kan met mijn nieuwe dus niet... Is makkelijker surfen!

Verwijderd

Topicstarter
trouwens misschien voor spelletjes straks... Als je een snelle beweging maakt, dan blijft die stil en dan zou ik die oude ook nog wel willen gebruiken!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Airpower schreef op 09 februari 2003 @ 22:12:
Ik snap het niet helemaal, je kan toch maar met 1 muis tegelijk werken. Het is toch niet zo'n grote moeite om even de muis te verplaatsen.
Ik heb ook 2 muizen: een licht draadloos wielmuisje om mee te surfen en grotere met een draadje om comfortabel mee te gamen en te tekenen.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
dus jij denkt dat die oude stuk is?....

Ben te lui om te testen en heb ook geen izn om opnieuw op te starten
Pagina: 1