Toon posts:

nog een keer de intel 830 chipset

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer dus via een HACK!!!!! lees dus solderen etc zoals misschien bij een nvdiae kaart WAT DUS NIET IN EEN BOEKJE STAAT!!!!!!!!!! extra geheugen toe te kennen aan mijn intel 830m chipset. Kan ik op deze vraag gewoon een simpele ja of nee krijgen niet zo´n dom antwoord van nou kijk maar in het boekje.

Zijn jullie nou tweakers of niet. beetje tweaker vind dit een uitdaging. of zijn we van die luie twekaers geworden die alleen maar op ati of nvidea af gaan

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 17:29
ik begrijp er nix van, waar heb je het nou over je videokaart solderen, of weet ik veel?? :? stuur eerst eens duidelijk de specs en een duidelijk verhaal wat je wilt

Verwijderd

Topicstarter
toch duidelijk extra geheugen toevoegen aan een intel 830 video chipset op een laptop..moeilijk he begrijpen ..laat ook maar zitten ik vraag het wel aan de grote jongens

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:29

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Probeer eens www.algemeenbeschaafdnederlands.nl :|

[ Voor 32% gewijzigd door PD2JK op 09-02-2003 20:46 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt of in de bios of bij de driver van je videokaart het geheugen aan passen.
In sommige gevallen is het aan te passen, in andere niet.
Solderen zal niet helpen, omdat het gewoon een chip is, valt niets aan te solder.

verder wil ik je er even op wijzen dat het niet gewenst is om na een slotje en nieuw topic te openen, en ook niet te crossposten. 2 dagen geleden heb je namelijk meer videogeheugen toewijzen?? dit topic al geopend, en daar zit nog geen slotje op.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie ^^

Verwijderd

bovendien heb je nog meer videogeheugen toewijzen??
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.