Toon posts:

Beste zakelijke telefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet wat een goede telefoon is voor zakelijk gebruik?

Ik ben namelijk op zoek naar een goede, robuste telefoon voor mijn eigen bedrijf.

Ik zelf had al een tijdje de 6310i van nokia op het oog.

Ik ben namelijk op zoek naar een telefoon die:

- een goede en heldere geluidskwaliteit heeft
- niet AL te klein is, want mijn huidige 8210 begint te fragiel te worden en ligt al half op z'n gat.
- Bluetooth ondersteunt, het liefst ook nog redelijk universeel is in omgang met andere devices van andere merken dan Nokia.
- lang kan werken met een volledig opgeladen batterij.

Wie een beter suggestie heeft, dan die Nokia (of ervaringen met de 6310i), mag het zeggen.

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-02 15:33
Ik denk dat de Sony Ericsson t68i de idiaale telefoon voor jouw is

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond dat zelf nogal een kleine telefoon.

Zeker als 'm vergelijkt met de 8210 die ik nu heb.

Verwijderd

ik vind dat je gewoon de 6310i moet nemen...

Verwijderd

6310i is gewoon precies wat je zoekt

ook de software is prima te gebruiken ism outlook om je afspraken te syncen

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:51
nokia 6510, iets van 12 dagen standby`, maar die heeft geen bluetooth. als je er eentje met bluetooth wil zal ie toch minder lang standby kunnen vanwege het hogere verbruik van die optie...

• yogy
  • Laatst online: 18-02 17:39
Ik vriend van me heeft een 6310 (geen i) en die kan prima contacpersonen enzo versturen via bluetooth naar mijn t39m (zou denk ik ook een goeie telefoon zijn voor je, maar is niet meer te koop :( ).

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 20:05:

- een goede en heldere geluidskwaliteit heeft
- niet AL te klein is, want mijn huidige 8210 begint te fragiel te worden en ligt al half op z'n gat.
- lang kan werken met een volledig opgeladen batterij.

Dat waren zo ongeveer exact mijn eisen en ik heb nu een 6310 :). Ik ben er zelf erg tevreden mee, alleen was voor mij de menustructuur wel even heel erg wennen, na 3 jaar panasonic :).

Deze kan ook via bluetooth met een t68i praten om kaartjes te sturen enzo, dus dat snapt-ie ook :)

[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 09-02-2003 20:31 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik gebruik ook de 6310i... prima ding en niet zo onnozel klein dat je 'm niet fatsoenlijk in je hand kan houden.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Welkom op GoT !
Uit de FAQ: Ik wil een nieuwe GSM kopen, welke moet ik nemen?

Tjsa, dat hangt natuurlijk helemaal af van wat je wilt en voor welk merk je een voorkeur hebt. Toestellen van Nokia en Siemens zijn populair op dit forum. Een goede tip is kijken bij http://www.kieskeurig.nl of http://www.gsmvergelijking.nl
Als je een topic opend over dit onderwerp, is het de bedoeling dat je zelf al research hebt gepleegd. Specifieke vragen zijn prima, maar een topic als "Ik zoek een telefoon welke een groot scherm heeft, en minder dan €200 kost" wordt direct gesloten.
Denk daarom dat het handiger is om eerst zelf te kijken welke toestellen aan je eisen voldoen en pas dan hier rond te neuzen naar topics waarin de toestellen van jouw keuze al of niet worden afgekraakt :)

ARME AOW’er

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ondanks ale reply's hier al wil ik je toch ook de 6310i aanraden, het is gewoon een perfecte telefoon met heel veel functies en is nog sterk ook :)

39

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:52

Korakal

Up up up!

http://www.wireless-info.nl/specs/specs.php

6310i go for it! Niet alleen het toestel zelf is gewoon simpelweg goed maar ook de accessoireslijn is uitgebreid en goed verkrijgbaar, zowel origineel als niet-origineel. Dat komt omdat ze jarenlang de accessoire-aansluitingen in de business-lijn hetzelfde hebben gehouden.

• makje
  • Laatst online: 21:10

makje

Professioneel prutser

Nokia 6310i is met enorme afstand het meest verkochte zakelijke toestel. Heeft een lange standby tijd, bluetooth, goede agendafuncties a outlook. Geluiskwaliteit is gewoon perfect en er is een hele goede carkit voor die ook fantastisch geluid heeft (relatief dan, het blijft in de auto bellen met achtergrondgeluid......) Verder is dit toestel heel betrouwbaar en al langere tijd in gebruik

Mijn advies lijkt me duidelijk, de Nokia 6310i is de beste zakelijke telefoon van het moment.

9800x3d

Verwijderd

P800?

Verwijderd

6310i is denk ik het beste voor jou..!

• nnomiS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 20:35
om even in herhaling te vallen, ik denk dat een 6310i het beste is.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ik heb er ook één, bevalt prima, had hiervoor een 7110, zelfde idee. Wat mij betreft de ideale telefoon, dus ik zou er ook voor gaan :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• hootie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10-2025
Neem een 6310i. Zoals eerder gezegd DE perfecte zakelijke telefoon. Zeer uitgebreide functies, bleutooth en Irda.

Alleen 1 groot nadeel. Dit is zeer waarschijnlijk de laatste telefoon die Nokia heeft gemaakt die in de Cark91 (62xx, 63xx, en nog wat andere) carkit past. Mocht dus dit toestel kapot gaan ben je genoodzaakt een zelfde toestel (als dat nog lukt of een ouder/minder kwalitatief type 2e hands) aan te schaffen of een nieuwe carkit te laten inbouwen (ja, een beetje Tweaker rijd in een leasebak en LAAT z'n auto modden....).......

Ik heb nu mn 6210 als backup omdat ik voor mijn werkzaamheden Irda nodig heb om met mn Symbol PPT2800 te kunnen communiceren...

Specs

Verwijderd

Ook ik zou gaan voor de 6310i vanwege de vele opties en de mogelijkheid om echt alles te synchroniseren, download dan wel meteen oxygen phone manager, daarmee kun je echt alles synchen, tot en met je smsjes aan toe.

Verwijderd

Wel te hopen dat je een niet te stoffige binnen of broekzak heb.

Check stof in 6310i

Verwijderd

Zal ik ook nog effe mijn bijdrage leveren, neem de 6310i als je hem nog kan krijgen :X

• StanTheMan
  • Laatst online: 14-02 21:09
Sony Ericsson P800?

[ Voor 59% gewijzigd door StanTheMan op 10-02-2003 08:32 ]

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01-2025
Als je een zakelijke telefoon wilt, is een Nokia de laatste die je wilt hebben. Ikzelf heb een Siemens S45i. Dat is pas een telefoontje voor zakelijk gebruik. En uit de directe vergelijking (tests) met een 6310i bleek dat de S45i beter uit de bus komt dan de 6310i.

Enig nadeel van de s45i is dat hij dualband is, dus niet geschikt voor het GSM net in de USA (1900 MHz). Anders zou ik voor de S55 gaan van Siemens (kleurenscherm).

Succes met je keuze!

Verwijderd

ik gebruik ook de 6310i echt een aanrader

syncen met je outlook? geen probleem
perfect in de carkit de cark91, die ik ook al had met m'n 6210
bluetooth
batterij gaat superlang mee
tripple band voor als je naar de states gaat!

aanrader!

• tijsco
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 11:05:
ik gebruik ook de 6310i echt een aanrader
syncen met je outlook? geen probleem
en met entourage?(dit is een programma voor de apple)
mijn vader wil namelijk een telefoon met bluetooth die met apple kan communiceren, en daar is niet zo heel veel over te vinden

• Smarron
  • Laatst online: 21:52

Smarron

The bend

Ik laad mijn 6310i hooguit 1x per week op en het toestel staat nooit uit. Goeie accu ? :9

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Larshil482
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
De beste telefoon voor jou is: Nokia 6310i, Nokia 6610 of Nokia 7210

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sjah als ik denk aan een zakelijke telefoon denk ik ook altijd meteen aan een 6310i.. dus go for it ;)

Larshil: 7210 is nou niet echt zakelijk wel? Alleen die kleuren al :)

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 17:23
ik zou zeggen een 6310i of een SE p800.
de p800 is stuk duurder, maar dan heb je ook een complete pda erbij...
de 6310i is lang op de markt en zal hopelijk bugvrij zijn. de nieuwere nokia hebben niet
allemaal bluetooth. dus check goed voor er een koopt!

Verwijderd

6310i is absoluut een topper!
Heb er hier ook nog een liggen, onder een laagje stof :)
Heb nu een 6610 en die is qua functionaliteit ook wel redelijk zakelijk alleen gaat de batterij veel minder lang mee, heel irritant als je 6310i gewend bent. Ook mist de laatste blauwtand.

Verwijderd

ik had zeker voor de 6310 gegaan heel erg fijn toesteltje en nog geen problemen mee gehad

Verwijderd

om ff off topic te gaan, ik heb mijn 6310i een maand of 6, valt de ontvangst telkens weg bij binnekomende gesprekken, eventjes aan en uit, heeft ie weer perfecte ontvangst.

Leutigste van al...ik laat hem zenden naar nokia, softwareupdate, antenne wissel, ... zet ik hem weer op...het eerste....ontvangst valt weg..

2dagen gewacht....en dan maar terug laten opzenden... ik hoop echt van ditmaal een voortreffelijke gsm terug te krijgen,desnoods een nieuw?want dit is toch niet normaal?

• lonkhuijzen
  • Laatst online: 22:41

lonkhuijzen

100% ADH

Mijn broer heeft de 6310i samen met een sony-ericsson BlueTooth headsetje en hij is er enorm blij mee.
Spraaknummers werken nu met dat headsetje ook veel beter dan met gewoon de tel.
Dus qua BT met andere dingen dan nokia werkt ie ook erg goed.

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
6610 is ook een zakelijke telefoon. Heeft alleen geen BT, wel IrDa, en is 1cm groter dan de 8210.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:54
Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 16:06:
om ff off topic te gaan, ik heb mijn 6310i een maand of 6, valt de ontvangst telkens weg bij binnekomende gesprekken, eventjes aan en uit, heeft ie weer perfecte ontvangst.

Leutigste van al...ik laat hem zenden naar nokia, softwareupdate, antenne wissel, ... zet ik hem weer op...het eerste....ontvangst valt weg..

2dagen gewacht....en dan maar terug laten opzenden... ik hoop echt van ditmaal een voortreffelijke gsm terug te krijgen,desnoods een nieuw?want dit is toch niet normaal?
Dit past denk ik beter in dit topic:
Het grote Nokia 6310(i) topic

:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.