HP 5300C Kleuren

Pagina: 1
Acties:

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Topicstarter
Als ik een scan maak met mijn hp5300c zet hij er allemaal andere kleuren doorheen heb van alles geprobeerd maar k ken nix vinden :(

Is er iets dat je kan doen zodat de scanner weer weet wat wit is of ligt het hem daar niet aan?

alle hulp is dankbaar!

• Joepho

Joepho

Topicstarter
Sorry jongens zet maar weer een slotje de scanner moest gewoon een half uurtje zonder stroom en hij doet het weer! mischien is het een tip voor mensen die hetzelfde probleem hebben?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 20:38

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik denk dat ik een zelfde probleem heb gehad met m'n HP 5100C. Hij zag wit als roze en de scans zagen er niet uit. Ik doe nu alleen de stroom achter m'n scanner als ik 'm nodig heb (en dat is bijna nooit), en 't is eigenlijk wel raar dat die scanner normaal altijd aan moet staan.. geen aan/uit-knop ofzo..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Joepho

Joepho

Topicstarter
IDD dat is wel bagger de oudere hp's hadden wel altijd een aan/uitknop maar nu niet mee....

Mischien iets leuks voor een MOD ?????

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Joepho schreef op 10 February 2003 @ 11:45:
IDD dat is wel bagger de oudere hp's hadden wel altijd een aan/uitknop maar nu niet mee....
Dat is niet zo hoor. De iets luxere scanners van HP, waaronder mijn 4470, hebben die gewoon nog wel.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• Joepho

Joepho

Topicstarter
Nou helaas weer een reply

scanner geeft nu zelfs als ik net de stroom erop doe vreemde kleuren...

Iemand een id waar dait van komt?
Pagina: 1