Ik zit met het volgende probleem, ik heb afgelopen weekend een nieuwe videokaart gekocht ( Asus V9480/ TVD Ti4800 128 mb ) Nadat ik de pc aandeed hoorde ik direct een zeer hoge, scherpe toon wat vanuit de videokaart kwam. Het vreemde is dat je dit alleen kon horen tijdes aan het doen van de pc. Eenmaal doorgestart naar windows hield het ineens op.
Nadat ik de pc her-start hoorde ik niks meer, maar zodra ik de pc uitdeed begon het weer. De video kaart zit goed stevig in de agp bus, verder loopt er niks aan of iets anders vreemds.
Nadat ik de videokaart in een compleet ander systeem getest had trad ook daar het zelfde probleem op. Weet iemand ofdat de nieuwe kaart toch een Doa is? Of dat ik iets over het hoofd heb gezien.
Bij het spelen van enkele spellen was het beeld goed! dus wat zou het kunnen zijn?
technische specs pc:
Voeding: 550W
Moederbord: Asus A7V266-E
AMD 1800 +
512 MB Ram
Nadat ik de pc her-start hoorde ik niks meer, maar zodra ik de pc uitdeed begon het weer. De video kaart zit goed stevig in de agp bus, verder loopt er niks aan of iets anders vreemds.
Nadat ik de videokaart in een compleet ander systeem getest had trad ook daar het zelfde probleem op. Weet iemand ofdat de nieuwe kaart toch een Doa is? Of dat ik iets over het hoofd heb gezien.
Bij het spelen van enkele spellen was het beeld goed! dus wat zou het kunnen zijn?
technische specs pc:
Voeding: 550W
Moederbord: Asus A7V266-E
AMD 1800 +
512 MB Ram