Mijn servertje heb ik een tijdje niet gebruikt, stond tijdelijk een andere, nu ga ik hem weer gebruiken, heb er een tijdje mee gekloot, nu wil hem weer serieus gaan gebruiken, dus ik hang alles weer netjes in elkaar, me hd is leeg. Als ik er nu een opstartdiskette invrot (maakt niet uit welke/wat voor) en hij gaat opstarten hangt hij soms zelf al bij het kiezen van in welke modus ik wil opstarten! soms gaat ie er wel door maar hangt ie zodra ik het toetsenbord aanraak, en dat is bij alle toetsenborden die ik hier heb liggen ( van heel oude ibm tot gloedje nieuwe logitec!) ik ben 1 keer in fdisk gekomen, maar toen hing ie bij het zoeken naar de grootte van me hd. Ik heb verder al vanalles geprobeerd, booten zonder hd, alle kaarten liggen eruit behalve videokaart, proc verwisseld, no effect. Ik heb ook al vanalles op got lopen zoeken, en die reboots zouden aan mijn voeding kunnen liggen, die heb ik nog 1tje liggen, maar ik denk dat het aan de aansluiting van mijn toetsenbord ligt op het mobo, helaas is het (in mijn ogen, en de ogen van de bios) niet echt mogelijk om mijn tb op een com poort b.v. aan te sluiten? ben er de hele middag mee bezig en wou jullie niet tot last zijn, maar zelfs mijn mede-it-klasgenoten weten het niet meer! ziek word ik er van
[ Voor 4% gewijzigd door UnExPeCtAbLe op 09-02-2003 18:54 ]