Heb een beetje een vreemd probleem.
Ik draai xp-home en heb regelmatig last van behoorlijke fragmentatie op de c schijf.
Eerst dacht ik dat het aan de harde schijf lag. Andere schijf erin Ghost image terug geplaatsts en...precies het zelfde . Vooral in een game (mohaa) heb ik er last van.
Moet soms vaak defragmenteren (achter elkaar) om het weer goed te krijgen.
Heb in het verleden wel een keer de c schijf van Fat32 naar ntfs geconverteerd.
De Ghost-image is ook van na deze conversie.
Wordt er inmiddels een beetje ziek van en weet niet of dit aan xp ligt. Kan er ook een ander progje zijn die deze fragmentatie veroorzaakt?
Voor de duidelijkheid Xp staat op de C partitie en mohaa op D. De grap is dat de D partitie zo goed als geen last heeft van fragmentatie.
Any1 met een beetje kijk op dit soort zaken
Ik draai xp-home en heb regelmatig last van behoorlijke fragmentatie op de c schijf.
Eerst dacht ik dat het aan de harde schijf lag. Andere schijf erin Ghost image terug geplaatsts en...precies het zelfde . Vooral in een game (mohaa) heb ik er last van.
Moet soms vaak defragmenteren (achter elkaar) om het weer goed te krijgen.
Heb in het verleden wel een keer de c schijf van Fat32 naar ntfs geconverteerd.
De Ghost-image is ook van na deze conversie.
Wordt er inmiddels een beetje ziek van en weet niet of dit aan xp ligt. Kan er ook een ander progje zijn die deze fragmentatie veroorzaakt?
Voor de duidelijkheid Xp staat op de C partitie en mohaa op D. De grap is dat de D partitie zo goed als geen last heeft van fragmentatie.
Any1 met een beetje kijk op dit soort zaken