Een tijdje terug heb ik voor een vriend van mij een computer in elkaar gezet uit allemaal losse onderdelen. Deze onderdelen hebben we bij Norrod in Zwolle gehaald. Nu komt het toen we daar waren vroegen we om een Gf4 mx 440 maar nou pakte die jongen daar achter de toonbank een Gf4 Ti 4200, wij zeggen dus niks en hij slaat op de kassa ook een Gf 4 mx 440 aan wij blij naar huis.
Gisteren belde die vriend me op dat zijn pc het niet meer deed ik dat ding opgehaald en gekeken wat het is blijkt het juist de videokaart te zijn.
Er is volgens mij op de kaart wat doorgebrand zie het bijgevoegde plaatje het rode rondje is nu een beetje bruin en rond dat ding is de kaart een beetje zwart

Wat kunnen we nu doen, er zit nog garantie op de kaart omdat hij pas 2 maand oud is alleen hij staat dus niet op de kassabon. Of zouden we dat ding naar de fabriek ofzo moeten opsturen
Het gaat hier om een Gf 4 Ti 4200 met 64 Mb van het merk Palit
Gisteren belde die vriend me op dat zijn pc het niet meer deed ik dat ding opgehaald en gekeken wat het is blijkt het juist de videokaart te zijn.
Er is volgens mij op de kaart wat doorgebrand zie het bijgevoegde plaatje het rode rondje is nu een beetje bruin en rond dat ding is de kaart een beetje zwart
Wat kunnen we nu doen, er zit nog garantie op de kaart omdat hij pas 2 maand oud is alleen hij staat dus niet op de kassabon. Of zouden we dat ding naar de fabriek ofzo moeten opsturen
Het gaat hier om een Gf 4 Ti 4200 met 64 Mb van het merk Palit