[KDE] menu verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• the-hell
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-05 21:08
Dit is echt een vaag probleem:
Ik deed menubewerken in SuSE en zetten een map bij het lijstje. Ik drukte op toepassen en dat werkte nog. Ik keek bij mijn menu en zag dat alle mappen opeens leeg waren :( Na een herstart stonden zelfs alle mappen er niet meer.. Nu staat er aleen nog maar Uitloggen, nieuwe sessie, vergrendelen, commando uitvoeren en quickbrowser. Hoe krijg ik ze weer terug? Als ik in menubewerker kijk zie ik nog wel alle menu's staaan :'(

Ik werk met SuSE 8.1, en KDE 3.1

tnx in advance!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05 22:17
Heel vreemd, maar wat gebeurt er als je ~/.kde verwijderd (of een andere naam geeft) ?

Pas wel op als je dit doet, want alle veranderde instellingen zijn dan dus wel weg...

• the-hell
Wilke schreef op 09 February 2003 @ 18:13:
Heel vreemd, maar wat gebeurt er als je ~/.kde verwijderd (of een andere naam geeft) ?

Pas wel op als je dit doet, want alle veranderde instellingen zijn dan dus wel weg...
vaag, maar dat was de fout, of iig de oplossing ;)

tnx!

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Niet vaag. Waarschijnlijk werkt een setting niet die je ingesteld had (als user), door deze setting ging kicker blijkbaar op zn bek. Door .kde/ te moven kan hij geen usersettings meer vinden an gebruikt alle defaults, die dus werken.

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

• the-hell
sebas schreef op 09 februari 2003 @ 19:09:
Niet vaag. Waarschijnlijk werkt een setting niet die je ingesteld had (als user), door deze setting ging kicker blijkbaar op zn bek. Door .kde/ te moven kan hij geen usersettings meer vinden an gebruikt alle defaults, die dus werken.
dat snap ik, maar ik vond het wel vaag dat het menu weg was, terwijl je in de editor gewoon het hele menu nog zag, en de instellingen waren ook niet vreemd ofzo