Windows upgrade controle vraag

Pagina: 1
Acties:

• JohnS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-09 16:46
Hallo ik wil een CD maken met 4 versie van windows 98 en ME.
Nu heb ik een ME versie die een update is.

Weten jullie misschien op welk bestand dat ME controleert om verder te gaan met de installatie zodat ik dat bestand ook in de installatie dir kan stoppen.

JohnS

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:33
Eehm dus je wilt van een win98CD en een winME upgrade één CD maken :? Waarom installeer je niet gewoon 98 en zet er daarna ME overheen, das toch niet zo'n grote moeite?

tvw

• JohnS
Sorry even wat meer duidelijkheid.
Ik wil dus Win 98 NL,UK, Win ME NL,UK op één CD zetten en dan alleen de directory waar de CAB files instaan. Nu is Win ME NL een upgrade en de rest is full. Waar controleert de setup op als het een upgrade is op welk bestand zodat dit bestand in de Win ME NL directory kan plaatsen.

JohnS

Verwijderd

JohnS schreef op 09 februari 2003 @ 17:34:
Waar controleert de setup op als het een upgrade is op welk bestand zodat dit bestand in de Win ME NL directory kan plaatsen.
Als je tijdens de installatie van ME de directory van Windows 98 kiest, dan zal hij waarschijnlijk wel doorgaan. Dit heb ik ooit eens gedaan toen ik een upgrade van Windows 98 installeerde... even de Windows 95 cd erin en hij ging verder. Welke bestanden hij precies op controleert weet ik zo niet.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
win.com en winver.exe worden gechecked

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

zwelgje schreef op 09 February 2003 @ 19:14:
win.com en winver.exe worden gechecked
Ja, natuurlijk :)

Stom van me dat ik daar niet aan gedacht had ;) Het is alweer te lang geleden :+

• JohnS
Ga ik vanavond effe proberen bedankt alvast

JohnS

• JohnS
Zijn dit losse bestanden of staan ze in een cab file ?

JohnS

Pagina: 1