Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Assume there are no rules and it's one big free for all
maar die heeft hier niks mee te maken, dat is een topic voor mp3spelers die hier niet of nog niet verkrijgbaar zijn. De ibead is hier wel degelijk verkrijgbaar.
En van reactie die ik heb gehoord is de ibead wel beter dan de duex, maar zelf kan ik dit niet bevestigen omdat geen van beide ooit in het echt gezien heb. Zelf heb ik ook wel interesse in de ibead, maar ik vind het geheugen van 128mb te klein, ik wacht op de 256mb versie, hopende dat deze binnen niet te lange tijd beschikbaar zal zijn.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Is deze speler te verkiezen boven een iriver??
Verwijderd
Hoe is de geluidskwaliteit?Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 12:53:
Ik heb hem, kan alleen geen fotows maken, maar als je iets anders wilt weten, gil je maar
De FM-tuner is hier niet zo heel goed bij de meeste zenders, maar dat is hier bij geen 1 radio die niet aan de coax hangt (we wonen bijna op de grens met België).
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
maar komt dit door de speler, of door de slecht kwaliteit van de oordopjes. Probeer eens met andere oordopjes.LB06 schreef op 10 February 2003 @ 17:03:
De geluidskwaliteit komt mij zeer goed voor (heb echter niks om mee te vergelijken). Van ruis (128kbps mp3) hoor ik niks, alleen in de laatste 12,5% van het volume is er duidelijk ruis te horen.......
Verwijderd
(btw volgens mp3spelers.nl kwam volgende maand de andere kleuren ook beschikbaar..
[ Voor 3% gewijzigd door RobertJ op 10-02-2003 18:33 ]

Geen dank! (stond op de site van mp3spelers.nl)
De fm radio doet het bij mij overigens best goed.
[ Voor 70% gewijzigd door RobertJ op 11-02-2003 19:07 . Reden: dubbel ]
Dit is misschien een beetje te veel gevraagd: maar zou iemand er een kleine review van kunnen schrijven, met alle + en - punten.
En hoe klinkt ie nu met andere oordopjes?

maar een review word em niet.. ik heb dat ding niet nl.
ik ben idd ook wel benieuwd naar de plus en minpunten...
- Er past "maar" 128mb op
- Het opzoeken van nummers gaat lastig, weinig knopjes -> omslachtige bediening
- De bijgeleverde oordopjes zijn niet erg goed
Pluspunten:
- Klein
- Handig (usb, zonder gezeur met drivers)
- Ook als pendrive te gebruiken
- Voicerecorder ingebouwd
- blauw display
- ingebouwde accu gaat lang mee en laad snel op via usb
- ingebouwde fm radio
- firmware upgradable (maar dat zal tegenwoordig wel standaard zijn)
[ Voor 13% gewijzigd door Nikel op 12-02-2003 15:31 ]
Op www.mp3cdspeler.nl staat ook een foto met allerlei kleuren dus kun je zien welke je de mooiste vind.
want in het echt zien kleuren er anders uit dan op zo'n foto..
en hoe zit het met de krasbestendigheid van het ding?
Verwijderd
Hoeveel duurder zal de 256mb versie zijn? iemand al enig idee?
Wil er nl. eentje bestellen, maar het is toch best veel geld, hoe is de bass?
Gaarne een reviewtje
[ Voor 5% gewijzigd door Tranquility op 13-02-2003 20:00 ]
Always outnumbered, never outgunned!
Ik vind het wel irritant dat ik niet kan zien hoe vol de batterij zit, zonder hem aan te zetten. Als ik hem tussendoor oplaad, weet ik dus niet hoelang ik hem precies moet laten zitten. Verder echt heel erg tevreden mee. En de 'wow-factor' is ook heel erg hoog.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Kan je die batterij zomaar tussendoor opladen, als hij dus nog niet helemaal leeg is?? Ik weet wel van Li-on batterijen dat ze geen last hebben van het 'geheugeneffect' waarmee Nimh problemen geeft, maar heeft een Li-Polymer (oidLB06 schreef op 14 februari 2003 @ 16:53:
Mja, misschien een beetje ongelukkig gezegd van me. Met de bijgeleverde oordopjes ruist ie een beetje als je hem bijna helemaal op vol volume zet (128kbps). Met mn Sennheisers en Sony dingen is dait al een stuk minder. De batterij is voor zover ik kan beoordelen van zeer degelijke kwaliteit. De eerste keer ging hij zelfs ruim 15 uur mee. Nu gaat hij echter 'maar' 12 à 14 uur mee, maar het lijkt er niet op dat het slechter wordt.
Ik vind het wel irritant dat ik niet kan zien hoe vol de batterij zit, zonder hem aan te zetten. Als ik hem tussendoor oplaad, weet ik dus niet hoelang ik hem precies moet laten zitten. Verder echt heel erg tevreden mee. En de 'wow-factor' is ook heel erg hoog.
edit
Lama, kmoet eens eerst lezen
[ Voor 5% gewijzigd door ZiegoM op 14-02-2003 19:10 ]
\_Specs_/
[ Voor 9% gewijzigd door Tranquility op 15-02-2003 15:05 ]
Maar je hoort dus nog wel steeds een beetje ruis? Hoe is de geluidskwaliteit verder met goede oordoppen? Mooie lage tonen? Hoe goed is de equaliser?LB06 schreef op 14 februari 2003 @ 16:53:
Met mn Sennheisers en Sony dingen is dait al een stuk minder.
Over de FM-tuner: is het mogelijk om frequenties op te slaan?
Tot slot nog een vraagje over de batterij... Wanneer die echt helemaal leeg raakt, ben je dan je nummers + eq settings kwijt?
Sorry dat ik een beetje veel vragen stel enzo maar ik wil graag een mp3 speler kopen en wel meteen een goeie
ja want de duex is toch wel fors goedkoper...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik heb ook nog een vraag dan:
Hoe zit het met de kwaliteit van de radio in gebieden met normaal bereik?
Dat is voor mij best belangrijk omdat dat dé reden is dat ik naar een nieuwe mp3speler op zoek ben.
Weet er iemand bij welke van de dusverre verkrijgbare mp3pendrives mét radio, deze radio het beste geluid/ontvangst geeft? (iBead, Mpio, iRiver, I-Audio (niet meer verkrijgbaar ineens
Verwijderd
De i-Audio CW200 (Cowlon) is geen pendrive. Het is gewoon een zeer compacte MP3speler met ingebouwd geheugen.Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 14:04:
hmmz, die i-audio kost in duitsland met 128mb 109 euro, dus die is ook wel aantrekkelijk?mij gaat het er gewoon om een mp3 pendrive met fm, is dat dan wat?
Echter, de opvolger van de CW200 (namelijk de CW300) is al een tijdje uit. Deze is een stuk stabieler, mooier en degelijker. Bovendien zitten er wat meer functies op.

Mooi dus
Releasedata weet ik zo net nog niet, dus wellicht kun je de CW200 kopen mocht je echt geen geduld meer hebben; het is maar dat je weet dat de opvolger er al is.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Verwijderd
maar dan moet er wel snel wat worden opgestart want ik heb vandaag wat ergs meegemaakt dus ik moet iets kopen
op ibead.nl staat ook een link naar de engelse handleiding, voor de luie surfers onder ons: *klik*
[ Voor 23% gewijzigd door CeeDeeS op 18-02-2003 22:20 ]
Nou hoop ik dat de bevestiging snel komt zodat ik het nog kan overmaken vandaag want ik moet dadelijk weg en dan kan ik het pas morgen doen.
Verwijderd
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
En om het "feest" compleet te maken heb ik ook de
Sony MDR-EX70LP 20th Anniversary Fontopia® Headphones
aangeschaft

Die doppies zijn erg prijzig, maar ik durf te wedden
dat je nog NOOIT zo'n mooi geluid hebt
gehoord.
Jammer genoeg vergeten de meeste mensen dat goede headphones
een wereld van verschil is...
Verwijderd
Goeie dopjes zijn idd een wereld van verschil ! Ik geef lachend 50 euro voor een paar dopjes uit. Waar heb je ze gekocht ?Skillz schreef op 20 February 2003 @ 23:15:
Ik heb de I-Bead 100 vandaag besteld
En om het "feest" compleet te maken heb ik ook de
Sony MDR-EX70LP 20th Anniversary Fontopia® Headphones
aangeschaft![]()
[afbeelding]
Die doppies zijn erg prijzig, maar ik durf te wedden
dat je nog NOOIT zo'n mooi geluid hebt
gehoord.
Jammer genoeg vergeten de meeste mensen dat goede headphones
een wereld van verschil is...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 12:52 ]
Zo te lezen hebben 2 mensen er eentje besteld, dus we zullen snel genoeg nieuwe meningen horen denk ik
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dit topic is gesloten.
![]()