Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

???? Verschil tussen Neon & CCFL

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Casemodders

Ik ben van plan om van mijn Thermaltake Xases II flink onder handen gaan nemen. Dit is mijn eerste casemod en dus toch maar flink wat info van het net afgehaald alleen ik kon 1 ding niet vinden :'(

Wat is het verschil tussen een Neon lichbuis en een CCFL licht buis. :?

Nergens wat over te vinden :7

hhhhhhhhheeeeeellllllllllluuuuuuuuuuuuppppppppppppppppppppp

Boogiman

Verwijderd

CCFL is ervoor gemaakt dat hij niet warm wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dat is die neon buis ook. Is ook speciaal gemaakt om niet warm te worden

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 16:41:
Beste Casemodders

Ik ben van plan om van mijn Thermaltake Xases II flink onder handen gaan nemen. Dit is mijn eerste casemod en dus toch maar flink wat info van het net afgehaald alleen ik kon 1 ding niet vinden :'(

Wat is het verschil tussen een Neon lichbuis en een CCFL licht buis. :?

Nergens wat over te vinden :7

hhhhhhhhheeeeeellllllllllluuuuuuuuuuuuppppppppppppppppppppp

Boogiman
ten eerste welkom op GoT, maar volgens mij is gewone neon ook koud en is het hetzelfde ? :?

• Andante
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik weet niet zeker wat precies de verschillen zijn. Wat ik wel weet is dat neon z'n kleur krijgt van de gassen die er in zitten, en vaak ook een coating gebruiken, tevens zijn ze stukken langer. Dus ook hogere voltages. Een CCFL is vaak compact, klein met een laag vermogen inverter. Geen grote verschillen, behalve dan dat ik geen echte neon in m'n kast kan/wil hebben. Veel te groot en duur. :P

Verwijderd

Topicstarter
Op www.alternate.nl staan dus die lichten een de prijzen verschillen helemaal niet zo veel

neon = 19 €
CCFL = 21 €

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic

Dit is al eens eerder besproken, je topicstart voldoet ook niet aan de regels, de ??????? in de topictitel bijvoorbeeld is niet gewenst. Probeer het eens met de search, daar is echt wel wat mee te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.