Burn-in

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• I386DX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01 18:15
Er wordt wel eens gezegd dat als je je cpu wat laat 'inbranden' je nog hogere OC-resultaten kan behalen? Is dit nu juist en hoe kan je dan beste tewerk gaan
met hoog volt , default speed
max speed default vcore?

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 18:19
:? inbranden :?
een CPU is geen auto hoor :P

tvw

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Het wordt wel veel gedaan hoor, sommigen hebben hun twijfels, anderen zweren er bij.

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik geloof dat het verschijnsel dat zou optreden elektronenmigratie heet of iets dergelijks. Ik geloof best dat het bedoelde verschijnsel optreed, maar ik denk zelf niet dat de invloed groter is dan die van de kamertemperatuur bijvoorbeeld.

Ik geloof dat het idee is dat je het voltage hoog zet en dat op maximale snelheid gaat zitten. Na een paar maanden ofzo kun je dan weer eens proberen of ie iets sneller wil, en soms wil dat, soms ook niet.

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Na een paar maanden ofzo kun je dan weer eens proberen of ie iets sneller wil, en soms wil dat, soms ook niet.
idd maar dan ga je niet kijken of hij harder wilt ,maar je kijkt dan of hij stabiel blijft op een lager voltage@ same speed. :)
Wat je daarna doet is aan de persoon zelf..

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Daar heb ik wel ns meer over gelezen. Ik heb het zelf niet geprobeerd dus weet ook niet of het werkt. Op deze site ku je er meer over lezen: http://people.freenet.de/s.urfer/conditioning.htm

Er staat een hele uitleg bij, de theorie, gevolgen, enz enz.

Verwijderd

Discussies over het inbranden zijn er al veel geweest. Ik heb niet nde indruk dat je moeite gedaan hebt om je in te lezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.