Hallo,
Het beeld van onze Marantz DV6200 DVD speler komt niet op de TV terecht.
-De DVD speler is aangesloten op een Marantz SR5200 versterker
-De DVD speler is op de versterker aangesloten via 1 enkele digital kabel
-De Versterker is aan de TV gekoppeld via een 6 koppige tulp aansluiting (2x audio out, 1x video out, 2x audio in, 1x video in) die aan de andere kant over gaat in een scart aansluiting.
Als we een DVD afspelen horen we wel het geluid van de DVD via de speakers maar er verschijnt geen beeld.
Het rare is dat het OSD dat via de zelfde aansluiting verloopt wel op de TV verschijnt.
Iemand met een Marantz 5200 die hetzelfde probleem (en oplossing) had?
Bedankt,
Dennis
P.S. Ik heb dit in het audioforum geplaatst omdat ik vermoed dat het probleem bij de versterker zit. Op de DVD speler kun je qua aansluiting/instelling weinig fout doen.
Het beeld van onze Marantz DV6200 DVD speler komt niet op de TV terecht.
-De DVD speler is aangesloten op een Marantz SR5200 versterker
-De DVD speler is op de versterker aangesloten via 1 enkele digital kabel
-De Versterker is aan de TV gekoppeld via een 6 koppige tulp aansluiting (2x audio out, 1x video out, 2x audio in, 1x video in) die aan de andere kant over gaat in een scart aansluiting.
Als we een DVD afspelen horen we wel het geluid van de DVD via de speakers maar er verschijnt geen beeld.
Het rare is dat het OSD dat via de zelfde aansluiting verloopt wel op de TV verschijnt.
Iemand met een Marantz 5200 die hetzelfde probleem (en oplossing) had?
Bedankt,
Dennis
P.S. Ik heb dit in het audioforum geplaatst omdat ik vermoed dat het probleem bij de versterker zit. Op de DVD speler kun je qua aansluiting/instelling weinig fout doen.