Ik heb een Flash filmpje gemaakt en ik heb dit geplaatst in een html-pagina. Internet Explorer geeft dit pagina perfect aan maar met Netscape krijg ik problemen. De flash filmpje wordt dan te groot weergegeven. Hoe kan ik dit oplossen? Bedankt voor uw hulp ))
Verwijderd
Hoe heb je dat geplaatst in de HTML ?
Je kunt in de html de hoogte en breedte aangeven voor je flash film.
Maar enige verschillen tussen ie en netscape blijf je houden helaas
Je kunt in de html de hoogte en breedte aangeven voor je flash film.
Maar enige verschillen tussen ie en netscape blijf je houden helaas
Verwijderd
Heb je wel de NS Compatible versie van Flash, de gewone flash werkt namelijk alleen in IE, ze hebben bij Macromedia een deal met Microsoft gemaakt....
Even kijken, voor de oudere versies van NS, bij de <embed> parameters.
Deze worden ook gebruikt door de meeste mac browsers.
Deze worden ook gebruikt door de meeste mac browsers.
Ik heb de Flash filmpje in Flash MX hemaakt. De bovenstaande methodes had ik al uitgeprobeerd maar met tevergeefs
Verwijderd
heb je niet ergens een live voorbeeld zodat we ook even mee kunnen kijken? ik werk vrij veel met flash en heb nog nooit problemen gehad met Flash icm Netscape, k kan me ook moeilijk voorstellen dat je .swf niet in netscape werkt
Hij staat op ---- http://www.geocities.com/mastermsx/index.html ----------- De foto's heb ik niet staan. Ik moet voor mijn stagebedrijf een flash maken dat goed wordt weerggeven in IE en NS .
Verwijderd
kijk eens in je source, kje hebt alleen de hoogte vh td element aangegeven, maar infeite is je bestand een stuk groter:
NS doet het goed, IE niet...
code:
1
| WIDTH="450" HEIGHT="258" |
NS doet het goed, IE niet...
Verwijderd
Nee je begrijpt me niet... Je hebt gewoon foute waardes opgegeven in je pagina, IE laat die niet zien en jij denkt dat het goed is, terwijl NS het netjes wel doet en dan denk jij dat het fout is..Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 20:29:
Bij mij doet IE het juist goed en NS niet . . . Hmmm
De hoogte / breedte stata letterlijk in de index.html en daar houd NS zich aan...
Pagina: 1