TA strikes back :(

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Oei, TA heeft er gisteren 3,460,222(!!!) geflusht tegenover 2,763,742 voor DPC.

Waar halen ze dat nou weer vandaan???

Verwijderd

*Ouch!*

ik denk dat er een combi van factoren was:
- een aantal members misten daar al een tijdje geflushte blokjes
- een aantal leden hebben gerejoined
- een aantal leden hebben net zoals wij zitten oppotten totdat de stats weer betrouwbaar waren

Edit: Ik zie het al! een onaagekondigd Federation-flushje (+TA-cube; it's a goddamn war out there!)
...maar het blijft pijn doen! :(
http://rc5stats.distributed.net/rc5-64/plist.php3?low=1&limit=100&source=y

Verwijderd

hahahah is toch leuk die competitie!

/me zegt sjapo AT :)

Verwijderd

Ach ja..
laat ze ook eens een daggie blij zijn.
Eraan gaan ze als we zo door gaan ;))

Verwijderd

Hi Guys.:D

Russ, NCNE

Verwijderd

Ik lees net de reacties op AnandTech en wat me opvalt is dat de DPC leden nog niet zo lang geleden precies zo reageerden als de AT leden nu omdat ze de 1e plaats in de daily hebben overgenomen. Het is een leuke prestatie van AT maar dit soort scores kan zelfs de DPC (nog) niet continu leveren in de dailies.

translation 4 DanC, Engineer, TheyCallMeSAK, dennilfloss, Russ, TwoFace, mechbgon, DeathFromAbove, BurntKooshie, Dale:
Congratulations guys! As I can remember there was a time we tried to get to the number 1 spot and once in a while we did it. We reacted the same way you guys are doing now. I know the feeling and it is a good thing but please keep in mind that even the DPC can't keep up this kind of scores (yet).

TheyCallMeSAK: Waar halen ze dat nou weer vandaan??? -> Where did they get that much blocks???

Verwijderd

Don't mind me. I'm just a Borg scout doing a reconnaissance to see if anything here is worth assimilating! ;)

Do you guys have private messages enabled? :D

Verwijderd

Winners don't need private messages ;)

Verwijderd

It's not a question of need. It's a question of want. As in all things, desire is what makes the winner, not just need.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Well guys, nicely done. I for one was very surprised :)

Verwijderd

Nice Borg icon, Scraper! :)

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
===Dutch===

Ik kan alleen maar TA feliciteren met deze prestatie, maar echt over dondert ben ik niet. DPC kan dit misschien (nog) niet dagelijks leveren, deze keyrate bedoel ik dan. Maar ach we weten dat er enkele teams aan het sparen zijn voor hun "miniflush".

Dus TA goed werk. ;)

===/Dutch===

===English===

I can only say: "Congratulations with this accomplishment. But really turned up side down of this. Not resally. It's true DPC can't get this dailykeyrate (yet). But i don't worry that much. And got in mind that there are some subteam collecting for there owm "miniflush".

So TA Good work ;)

(sorry if some works aren't spelled correctly :P )

===/English===

Many M}:O}:O}:Ohz to every1.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Don't worry we halen ze heus wel in ;)

Maar wel netjes :)...

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

T.A. staat 1e overall........... toch??

Waarom springen ze dan LETTERLIJK een gat in de lucht als ze 1 keer eerste staan in de daily's???? (Kijk naar hun forum)

Oh ja, omdat ze weten dat het tevens de laatste keer is!! :) :)

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

dennilfloss

Tnx:)

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
tsss denk dat er hiero meer mensen aan het sparen zijn voor een echte sinterklaasdump :)

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Verwijderd

Als TeamAnandtech te weinig flushed hevelen ze gewoon een paar mensen van andere projecten over zodat ze weer eerste staan ... dit word nog spannend :)

Verwijderd

Laten ze er blij mee zijn, ik weet zeker dat ze nog een leuk sinterklaasgeschenk krijgen:):P
Oja en met de jaarwisseling staat AT ook nog wat te wachten >:) >:)
Pagina: 1