Ik had een mooie NEC 21" maar daar is water ingelopen en die staat nu dus ter reparatie. Ik heb dus nu tijdelijk een kleinere 17" monitor aan mijn systeem gehangen maar deze heeft veel mindere specs. Als ik nu mijn systeem opstart wordt het na het Windows opstartscherm zwart. De monitor krijgt nog wel signaal maar het lampje voorop wordt oranje ipv groen. En nu mijn echte probleem: ik dacht hem op te starten in de safe mode en dan de instellingen te wijzigen.
Als ik wil opstarten in de Safe mode slaat hij direct na het bootscherm tijdens het opstarten vast en krijg ik een blue screen: unabale to initialize vga mode. dumping phsycial memery, bla, bla bla. Ik kan dus nu op geen enkele manier opstarten!
Kan ik ergens in een .ini file iets wijzigen dat hij bijvoorbeeld in 640*480 opstart op 60hz of zo? Dan kan ik van daaruit weer verder... Mijn vgakaart is een 16 MB Creative TNT kaartje overigens..... Alle tips welkom!
Als ik wil opstarten in de Safe mode slaat hij direct na het bootscherm tijdens het opstarten vast en krijg ik een blue screen: unabale to initialize vga mode. dumping phsycial memery, bla, bla bla. Ik kan dus nu op geen enkele manier opstarten!
Kan ik ergens in een .ini file iets wijzigen dat hij bijvoorbeeld in 640*480 opstart op 60hz of zo? Dan kan ik van daaruit weer verder... Mijn vgakaart is een 16 MB Creative TNT kaartje overigens..... Alle tips welkom!