Ik heb 2 weken geleden een Philips 623 dvd speler gekocht..en ik gebruik die voornamelijk om svcd's mee af te spelen. En heel vaak lopen die svcd's niet lekker.Vaak haperingen van een seconde lang,films die na een tijdje vastlopen,(En na tientallen keren opnieuw proberen nog steeds niet werkt.) beeld en geluid wat niet goed met elkaar klopt.(geluid komt dan iets eerder dan het beeld wat erbij hoort.) Dus ik denk dat het tijd is voor een andere dvd speler,want ik ben deze problemen meer dan zat.
Ik heb me laten vertellen dat Pioneer dvd spelers goed spelen, via de search heb ik dat ook ff hier opgezocht. En dat schijnt wel te kloppen. Maar welk type pioneer dvd speler moet ik dan precies hebben? Dat kon ik namelijk niet echt in de search vinden.
Ik heb me laten vertellen dat Pioneer dvd spelers goed spelen, via de search heb ik dat ook ff hier opgezocht. En dat schijnt wel te kloppen. Maar welk type pioneer dvd speler moet ik dan precies hebben? Dat kon ik namelijk niet echt in de search vinden.