Toon posts:

[w98] tijdens setup kaníe cd-rom opeens niet meer vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ontzettend irritant, ik heb het al is eerder gehad en begrijp er geen moer van.

Ben w98 aan het instaleren, als setup bijna klaar is en wil beginnen aan apparaatinstallatie krijg ik opeens te horen dat er geen w98 cd in de rom zit, terwijl het ding daarvoor vrolijk alles daarvandaan heeft gedaan. Ik heb al 3 keer opnieuw geprobeert, zelfs een andere biosversie ingeladen maar het probleem blijft. Ook het pad naar de juiste cdrom en map helpt niet, het kreng zoekt geeneens.
Als ik kies voor de optie bestand overslaan en de installatie voltooi krijg ik bij iedere boot een melding dat een vdx-bestand ontbreekt.

Ik ben in de search geen oplossing kunnen vinden voor dit probleem maar volgens mijkomt dit veel voor.

Iemand?

Thx.

Verwijderd

Kopiëer het mapje Win98 van je CDROM eens naar je HD en start dan de setup daarvandaan.

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 14:24:
Kopiëer het mapje Win98 van je CDROM eens naar je HD en start dan de setup daarvandaan.
Moet je routine van maken...
vanaf hd draait je setup veel sneller als van je cdrom..
en dan heb je nooit meer last met het niet vinden van cdroms...

ik draai nooit meer win98-setup van cdroms...
werkervaring _/-\o_

Hoef je later ook geen win98 schijf meer in je cdrom te doen wanneer je netwerkomgeving aan moet passen, pakt ie autometatisch die directory voor zijn bestanden.
Reuze handig ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Flexe_Gozer op 09-02-2003 14:35 ]

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

Verwijderd

ff een kort vraagje heb je missien meerdere partities en veranderd daardoor bijvoorbeeld de D in E??