BlaBlaBla
Volgens dat topic hadden de meeste een chieftec/antec of een lian-li kast

Maar dan in het zwart
Alle proemn in n drek
zo bijvoorbeeld
[ Voor 68% gewijzigd door bredend op 09-02-2003 14:55 ]
Neon Light Silver
En een full tower AT/ATX case voor me server, maar daar kan ik zo snel ff geen pic van vinden.
Ligt natuurlijk aan de maat van je rad. Ikzelf ben ook aan het kijken en denk dat de standaard Chieftek/antec/chemning wat krap wordt.Strider schreef op 09 February 2003 @ 14:02:
Ik vroeg me af wat de tweakers hier voor een behuizing hebben
Ik wil namelijk mijn gemodde Aopen h600a kast vervangen voor een andere kast zonder voeding, waar ik mijn waterkoeling compleet kan inbouwen
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
In mijn clan hebben wij bijna allemaal die kast, niks mis mee.
Verwijderd

Deze wil ik graag kopen, maar deze hebben ze niet. pclcomputers.nl

Ik heb nu deze, standaard packard bell imedia van me vader. Maar ik heb de ouwere versie daarvan, pics heb ik niet.

Verwijderd
Black ice extreme 2bombadil schreef op 09 February 2003 @ 15:46:
[...]
Ligt natuurlijk aan de maat van je rad. Ikzelf ben ook aan het kijken en denk dat de standaard Chieftek/antec/chemning wat krap wordt.
Mare ik ga denk ik eerst alles in deze aopen kast modden
BlaBlaBla
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

maar dan in het zwart
[ Voor 25% gewijzigd door Kapitein Edward op 09-02-2003 16:10 ]

love big
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
heerlijke kast, zier er mooi uit, je kan overal goed bij,
niet te groot zoals de da en niet te klein, ik kan al mijn hardware er probleemloos in kwijt
ook dat je dat side-panel er zo gemakkelijk uit kan halen is super handig, vooral als je net als mij regelmatig wat wilt veranderen in je pc
[ Voor 24% gewijzigd door robbert op 09-02-2003 16:14 ]
Verwijderd
BlaBlaBla
Verwijderd
Dit vind ik juist handig want die krengen zijn lekker grott en perfect om te modden.
Je kunt het deurtje eruit halen, of de kast zonder deur kopenStrider schreef op 09 February 2003 @ 16:21:
Ik heb ook heel lang over een chieftec kast zitten denken, alleen dat deurtje he.....
Ik heb dezelfde, maar dan in het zilverthijz schreef op 09 February 2003 @ 16:06:
ik heb een chieftec da-01-bd,
[afbeelding]
maar dan in het zwartZwarte versie gevonden
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
..:: Specs ::..
Ja en dan ziet het er weer niet uitthijz schreef op 09 February 2003 @ 16:27:
[...]
Je kunt het deurtje eruit halen, of de kast zonder deur kopen
BlaBlaBla
zelfde hier, dan gaat makkelijker de zaag erinVerwijderd schreef op 09 February 2003 @ 15:59:
goedkoopste kast die ik kon vinden @ gisteron 39 euro met 300 watt qteq voeding. [doet het perfect] en daar past denk ik wel een mooie wc setup in. en hij hij heeft front usb en audio achter een klepie.
Verwijderd

alleen ik heb hem gemod er zitten nu namelijk 3 kleine blowholes in de voorkant.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 18:50 . Reden: typo ]
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd

Ik ben trouwens nog bezig om er mn wc in te bouwen linkje :
http://www.online-gamer.org/~svenmenges/chieftecwc1.jpg
Verwijderd
En die van Tozz is ook mooi, echt design. 4 real
Maar ik vind nergens echt duidelijk of er een PSU inzit (en hoeveel watt) en hoeveel/welke fans erbij zitten.
Het gaat over deze:
http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorDA.htm
DA-01SLD of DA-01BLD
Kan iemand er duidelijkheid over geven?
Of kan het zijn dat het afhangt van shop tot shop?
[ Voor 6% gewijzigd door Kristof op 09-02-2003 20:25 ]
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Verwijderd

Niet erg origineel. In deze kast huist mijn dual p3.
Waterkoeling zou er wel inkunnen, maar niet op de manier zoals die kast nu ingedeeld is bij mij, omdat ik een redelijk groot mobo heb (2 slot1 cpus nemen wat ruimte in

beetje brakke pics, maar dit is (hoogstwaarschijnlijk) een Azona miditower. Kast is nergens terug te vinden (hij lijkt verdomd veel op een kast die Vobis verkocht, maar is niet helemaal dezelfde).
Waterkoeling is te doen, mits de kast niet te vol zit. omdat ik redelijk veel PCI kaarten heb houdt ik weinig ruimte over, cpu waterkoelen moet op zich lukken, VGA gaat niet (omdat de NIC in de weg zit).
De psu is soms wel en soms niet inbegrepen. Bij een goede site staat het er gewoon bij, maar je kan natuurlijk ook gewoon naar de prijs kijken (bv: een dragon midi tower voor 70Euro kan nooit met psu zijn)
Verwijderd
hij is nog niet afVerwijderd schreef op 09 February 2003 @ 20:13:
Toen Karimo's kast eerst zag dacht ik, lelijk, toen met paneel... Coole windows en ccfls!Ik zou m'n pc vooral s'nachts gebruiken dan.
hij moet nog silver gespoten worden
en de bovenste knoppen heb ik veranderd en knoppen in een stuk plexi gezet.
en er komt nog een fan controleren met lcd in :P:P
Verwijderd
tuurlijkVerwijderd schreef op 09 February 2003 @ 20:51:
I see, het wordt nog cooler. Ik wacht met spanning, je maakt wel een topic he?
moet even nog op mn mega inkoop actie spullen wachten
duurt nog wel paar weekjes
maar het gaat goed komen
"Aantal Omschrijving Stukprijs Totaal
1 Chieftec DX-01BD Zwart (Zonder Voeding - ATX Midi) € 61,26 € 61,26
1 Chipset Cooler Zalman ZM80A-HP € 33,72 € 33,72
1 Chipset Cooler Zalman ZM-NB32-J € 5,84 € 5,84
1 Case FAN Adapter 60 - 80 mm Blauw Transparant € 4,93 € 4,93
Totaal: € 105,75
Verzendkosten: € 8,00
Totaal incl. BTW: € 113,75"
Heb er al 2 staan, en nog 2 noname atx kastjes, zwart gespoten, raampje, blowhole, enz...
Chieftec is echt heerlijk, zeker als je elke dag wel een netwerk/video/whatever kaartje moet testen,
hub kast open en voila

Deze kast staat hier, alleen dan met Zalman voeding omdat de orginele een gigantische herrie maakte. Als ik een nieuwe zou kopen zou ik er zeker voor zorgen dat er een front in take in zit.
M'n main sys is:

Vooral vanwege de ruimte, kwaliteit, + fan bakskes (hoe heet dat, die dingen waar je je fans in kan klikken
Verder m'n 2 andere sysjes, een noname grijze miditower (die nu leeg is, maar niet lang meer), en een zwart met chroomlook multimedia miditower, gekocht op de HCC voor 35 euro
Als je de voorkant van zo'n kast er afhaalt, hoeveel ruimte zit er dan tussen het metaal van de kast en het front stuk, ter hoogte van die ribbels?
bedoel de ruimte ertussen als hij inelkaargeschroeft zit
[ Voor 15% gewijzigd door sapphire op 09-02-2003 22:54 ]
Verwijderd
Aluminium, 7 silent case fans, fanbus, thermometer, window, verwarmde buitenspiegels, abs, airbags

Product info zie http://www.thermaltake.com/products/xaser3/v2000a.htm
Uitgebreid review staat op http://www.overclockercafe.com/Reviews/cases/Tt_Xaser_III.
Nou nog wachten tot ie eindelijk in Nederland te koop is
Verwijderd
bij mij iets van 2 of 3 cmsapphire schreef op 09 February 2003 @ 22:53:
ik zie dat veel mensen hier een chieftec big tower hebben dus even een vraagje voor die mensen:
Als je de voorkant van zo'n kast er afhaalt, hoeveel ruimte zit er dan tussen het metaal van de kast en het front stuk, ter hoogte van die ribbels?
edit:
zeker wel ..
danke sehr, hier wat home-made piczVerwijderd schreef op 09 February 2003 @ 20:13:
Toen Karimo's kast eerst zag dacht ik, lelijk, toen met paneel... Coole windows en ccfls!Ik zou m'n pc vooral s'nachts gebruiken dan.

excuses voor de brakheid
1. het is gemaakt met de welbekende Medion MD9700
2. nog een paar keer geresized
Chieftec DA-01BL-D

HTML bak :
vraag me niet type kast ( ooit eens op PC discount gekocht voor 50 GULDEN )
maar ik wist dat dese winkel hem verkocht .
serfur :

daarnaast nog een paar IBM's en Compaq's als client door het hele huis .
[ Voor 10% gewijzigd door talin op 10-02-2003 09:07 ]
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Op de fote van mij zie je er 2x80x25mm opzitten dus 2~3 cm heb je altijd..sapphire schreef op 09 February 2003 @ 22:53:
ik zie dat veel mensen hier een chieftec big tower hebben dus even een vraagje voor die mensen:
edit:
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Op page 1 staat er een euitgeklede Chieftec ,das de mijnes..sapphire schreef op 10 February 2003 @ 10:47:
das mooi ! heb je daar je rad zitten ofzo? want het is wel een mooie plaats ervoor.
Ik zal hem nog een keertje ophalen..

De fans zijn inmiddels weg ,maar zoals je ziet is er een berg ruimte

natuurlijk gemod enzow
k heb bij de pc-cooling IA een nieuwe gekocht:

[ Voor 4% gewijzigd door delyver op 10-02-2003 11:41 ]
Audi A8 W12 6.0
hoe is de voeding in dit ding? is ie een beetje stabiel? en maakt ie niet zoveel herrie? ik neem tenminste aan dat ie ongeveer dezelfde specz heeft als de h500a, waar ik wel interested in ben. (als iemand die heeft, graag ervaringen...)Tarin schreef op 10 February 2003 @ 05:26:
Al weer een ruim halfjaar deze:
[afbeelding]
omdat hij 4 5.25"-bays heeft. Die chieftech miditower met deurtje paste niet in m'n computermeubel, maar ik ben hier erg blij mee, hij is best ruim, geen scherpe randjes ed.
[ Voor 14% gewijzigd door wagenveld op 10-02-2003 11:55 ]
Dit topic is gesloten.
![]()