Toon posts:

Logitech Wheel Mouse Optical probs.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal dagen geleden deze muis gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/45.gif

Ik heb de mousware van logitech geinstalleerd...
Hij werkt alleen niet zoals ik dat wil..
In windows gaat hij soms *opeens*, in een fractie van een millieseconde naar mn taakbalk (terwijl ik de muis dus niet beweeg)
Weet iemand een oplossing?

*edit* ook is het zo dat hij bij het spel counter-strike moeite heeft met precieze bewegingen..
Ik gebruik windows xp en heb -noforcemparms -noforcemaccel -nocdaudio -console -game cstrike als target ingesteld...

Versie mouseware: mw975nld
ondergrond: muismat (zwart, groen, bruin en verscheidene andere kleuren)

ps. Als ik cs speel dan gebeurt het zo nu en dan dat ik met mn crosshair in de lucht kijk en rondjes ga draaien (gewoon vanzelf)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 14:00 ]

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:45

Bjk

Probeer eerst een andere muismat, veranderd het gedrag van je muis niet, ga dan eens terug naar de winkel want dit hoort niet!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 13:39:
Ik heb een aantal dagen geleden deze muis gekocht:

[afbeelding]

Ik heb de mousware van logitech geinstalleerd...
Hij werkt alleen niet zoals ik dat wil..
In windows gaat hij soms *opeens*, in een fractie van een millieseconde naar mn taakbalk (terwijl ik de muis dus niet beweeg)
Weet iemand een oplossing?

*edit* ook is het zo dat hij bij het spel counter-strike moeite heeft met precieze bewegingen..
Ik gebruik windows xp en heb -noforcemparms -noforcemaccel -nocdaudio -console -game cstrike als target ingesteld...

Versie mouseware: mw975nld
ondergrond: muismat (zwart, groen, bruin en verscheidene andere kleuren)

ps. Als ik cs speel dan gebeurt het zo nu en dan dat ik met mn crosshair in de lucht kijk en rondjes ga draaien (gewoon vanzelf)
Tis een 1st generation optical, deze hebben last van het wegschiet probleem.
De optische sensor raakt soms gewoon helemaal de weg kwijt en draait je ingame bijvoorbeeld 10x om je as. In windows schiet de cursor naar een hoek van je scherm.

Nieuwere opticals hebben dit probleem niet of nauwelijks (dual optical, mx300/700, intelli3.0)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Topicstarter
wtf, koop ik voor 41 euro nogwat een muis (niet eens vrijwillig) en dan krijg ik dit soort shit..
is er NIETS wat ik eraan kan doen?

[14:21:47] [@BoZ|Smk] als of ze die muisen verkopen met een error erin

hmzz....

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 14:22 ]

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kan het zijn dat het oppervlak onder de muis licht glimmend is? Want dan heb je snel problemen, 'n matte ondergrond werkt het best heb ik gemerkt. En probeer 'n wat effe ondergrond zonder rare patronen en kleurvlakken...
Of misschien zit er gewoon 'n stofje op de lens of het lampje?

[ Voor 20% gewijzigd door _XipHiaS_ op 09-02-2003 14:34 ]

Verwijderd

Die muis heb ik ook en geen enkel probleem mee, ook in de games. Die software heb ik dan niet geinstalleerd, zonder werkt tie ook best. Wel heb ik ontdekt dat een muismat (zo'n stoffen, geen glimmende) wel nodig is, omdat hij minder werkt op een gladde of glimmende ondergrond.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 14:32 ]

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24
Heb em ook zonder exttra drivers, probeer em eens op een velletje wit printer papier. :)

Feyenoord!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook best wel veel eisend op het muizen gebied...
heb nu beide muizen aangesloten en als ik bijv. cs speel merk ik toch dat die oude muis van mij stukken beter is/aanvoelt

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 19:03:
Ik ben ook best wel veel eisend op het muizen gebied...
heb nu beide muizen aangesloten en als ik bijv. cs speel merk ik toch dat die oude muis van mij stukken beter is/aanvoelt
Pas op met dat soort uitlatingen, je hebt zo de optical-politie achter je aan ;)

Deze houden gewoon vol dat een optical altijd beter is dan een balmuis. Terwijl jouw probleem toch maar weer eens aangeeft dat een optical niet altijd zo geweldig is.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Topicstarter
met cs raak ik bijna niets met die optische muis ...terwijl het wel goed gaat als ik dan een potje met mn balmuis speel (heb ze nu nl tegelijk aangesloten 1 usb andere ps2 ofzo)

...maar dit komt ook o.a. doordat ik mn muis vaak een beetje optil met cs

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 19:13 ]

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:35

tozzke

aka tozzert

ik had dat gezeik ook... ik heb nu de drivers voor de gewone wheelmouse (met bal) geïnstalleerd en het draait een stuk beter kan ik je zeggen, probeer dat gewoon eens

Verwijderd

ik vraag me zowieso af waarom je mouseware zou gaan installeren :?

alleen maar resource vretende zut waar je niks aan hebt
muis functie + scroll muis is voldoende lijkt me dat doet windows zonder extra drivers ook wel
Pagina: 1