Toon posts:

[8310] Nat geweest, vaag probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een nokia 8310 van een kennis van mij heeft een wasbeurtje meegedraait |:( .
Hij doet het nog perfect enzo alleen de ledjes staan constant aan als er spanning op staat. Dus als er een accu/lader inzit en hij niet eens aanstaat.
De ledjes gaan ook niet uit waardoor de accu heel erg snel leeg raakt :(

Nou heb ik al de meeste corrosie eruit gehaald dmv. Kontact-spray (ik zou niet meer zonder kunnen leven) en hij ziet er ook weer netjes uit vanbinnen.

Als oplossing heb ik al bedacht om de ledjes er gewoon af te rossen maar dan heeft ze geen licht meer.

Heeft iemand een elegantere oplossing voor mijn probleem ??

PS ik heb al geseached maar nog nix over aanblijvende verlichting gevonden...Ik weet dat er al duizenden topic's over zwemles voor gsm's is geweest maar dit is voor mij ondergeschikt aan het probleem van de ledjes. Hiervoor graag begrip van de Mod's

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 15:48 ]

Verwijderd

gewoon ef een alkbad doen, en dan met de tandenborstel droogmaken en nog fohnen en weer tandenborstelen.
Waarschijnlijk is ie nl. nog erges een beetje vochtig, waardoor het water de stroom geleid waardoor de ledjes aanblijven

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet helaas niet hoe lang geleden hij in de wasmachine heeft gezeten maar toen ik hem gister voor het eerst ophaalde zaten er alleen nog kalkresten in.

Toch zal ik het eens proberen thnx

Verwijderd

Topicstarter
Mag dit? een nieuw bericht openen omdat ik het bovenstaande advies heb opgevolgd of moet ik dat voortaan in me oude bericht zetten ??

Nou ik heb dus het printje in een potje met alcohol/spiritus gelegd. Eerst ongeveer 1:30 minuut en toen dat niet werkte nog een keertje Ongeveer 10 minuten. (ik weet eigenlijk niet wat standaard is maar dat leek mij al lang zat.)
Dit haalde nix uit behalve dat het ietwat vettige laagje van de Kontact-spray verdween. helaas gingen de ledjes toen ik contact maakte met de acuu meteen weer branden.

Is er nog een suggestie of moet ik meedelen dat de telefoon in deze staat zal blijven ?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ?

^kick^

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
waterschade is eenmaal funest voor een GSM, reparatie bedrijven beginnen er niet eens aan.

...

Verwijderd

Topicstarter
Ok daar heb ik iets aan.....ik steek er dus ook geen moeite meer in.

Thnx

Verwijderd

oke, water schade is niet funest, je moet er alleen voor zorgen dat je GSM heel goed droog word, lang op de verwarming laten drogen, en als ie het dan nog niet doen ff uitelkaar slopen waarschijnlijk zit er wat rommel (oxidatie) heel voorzichtig weg halen.

bij mij is het in iedergeval gelukt (de moeder van mijn vriendin had hem in een vaas laten vallen en daar heeft ie een week ingezeten voor ze het terug vond)
maar hij doet het weer

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik al de meeste corrosie eruit gehaald dmv. Kontact-spray (ik zou niet meer zonder kunnen leven) en hij ziet er ook weer netjes uit vanbinnen.
Nou ik heb dus het printje in een potje met alcohol/spiritus gelegd. Eerst ongeveer 1:30 minuut en toen dat niet werkte nog een keertje Ongeveer 10 minuten. (ik weet eigenlijk niet wat standaard is maar dat leek mij al lang zat.)
Bedankt voor je reactie maar misschien eerst ff topic lezen
Pagina: 1