DUK | RC5-64 #42 | OGR-25 #59
Voor nog een INI, mail me.
Ik heb er ook nog 1
Edit: Ik heb ook nog ff een beetje Tweakers.net achtige kleuren in elkaar geknutselt. Hoe dat er uit ziet kun je hier zien. In het 'by Host' gedeelte kun je goed zien hoe een tabel er uit komt te zien dan...
Om dat te bereiken kun je dit in de .ini van je ppstats zetten. (Wel je huidige kleuren 'uit' zetten.)
Edit: Ik heb ook nog ff een beetje Tweakers.net achtige kleuren in elkaar geknutselt. Hoe dat er uit ziet kun je hier zien. In het 'by Host' gedeelte kun je goed zien hoe een tabel er uit komt te zien dan...
Om dat te bereiken kun je dit in de .ini van je ppstats zetten. (Wel je huidige kleuren 'uit' zetten.)
# Tweakers.net colors
backgroundcolor = "FFFFFF" # white
linkbarcolor = "B0B0B0" # dark gray
linkbartitlefontcolor = "000000" # black
sectiontitlebarcolor = "000000" # black
sectiontitlefontcolor = "FFD818" # yellow
sectionlowlightcolor = "C0C0C0" # dark gray
sectionhighlightcolor = "E8E8E8" # light gray
sectionnotefontcolor = "000000" # black
historycolor = "78FF" # blue
avehistorycolor = "FF0000" # red
ndayhistorycolor = "000000" # black
textcolor = "000000" # black
linkcolor = "FF0000" # red
visitedlinkcolor = "FFD818" # blue
activelinkcolor = "000000" # black
fontstyle = "Verdana, Arial, Helvetica"
Ik krijg ppstats in linux wel draaiend maar voor windows is er een andere gnuplot, hoe moet ik naar de gnuplot verwijzen in de ppstats-rc5.ini? Is er iemand die het eigenlijk wel werkend heeft gekregen onder windows?
Het draait bij mij prima onder Windows 95. Dit is het gedeelte uit mijn ini over GNUPlot:
Mijn hele ini kun je hier vinden.
Als je nog problemen hebt mail je maar...
Ik heb GNUPlot.exe dus in dezelfde DIR staan als de output directory voor de HTML. Anders werkte het soms niet...# GIF based chart options. Be sure to specify the full or relative path to the
# specially compiled GNUplot program with GIF support. Config and data files
# are create by ppstats for you.
GNUPlot = "/progra~1/distri~1.net/html/gnuplot.exe" # Path to GNUplot executable.
GNUPlotconfig = "gnuplot.ini" # GNUplot config file.
GNUPlotdata = "plot.data" # GNUplot data file.
GNUPlotoutput = "plot.gif" # Output GIF filename.
Mijn hele ini kun je hier vinden.
Als je nog problemen hebt mail je maar...
Je moet ff in een # voor de 21ste regel van het perl-script zetten (dat is de regel over prority), je zult zien dat het dan opeens wel werkt
thx iedereen het werkt, maar is het in windows ook mogelijk om hosts namen toe te wijzen en ip's? in linux is dat heel makkelijk mogelijk door het te wijzigen in het /etc/hosts bestanden en als je dan de dns-rc5.cache verwijderd worden de hostnamen opnieuw opgezocht, ik heb het geprobeerd met een hosts bestand in de windows dir maar dat werkt niet. kan iemand me hiermee helpen?
gewoon rc5-dns.chache editten...
Greetinx [eNeRGy]
Greetinx [eNeRGy]
Draai dan ook ppstats-7.1 onder linux, werkt veel sneller
Ja het werkt nog ook, thx energy, ik meende te herinneren dat dat niet werkte onder linux. en ik draai ook onder linux maar ik ben dit aan het uitzoeken voor een vriend van me.
Verwijderd
Joop,
Is het ook mogelijk een linkje naar je gnuplot.exe op te nemen.
Na het neerhalen van drie verschillende versie's is het me nog niet gelijk om gifjes te genereren.
Is het ook mogelijk een linkje naar je gnuplot.exe op te nemen.
Na het neerhalen van drie verschillende versie's is het me nog niet gelijk om gifjes te genereren.
Pagina: 1