[WinXP] moet na x minuten opnieuw inloggen *

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Goeiemiddag mensen,

Klein vraagje:

Op m'n ouders computer staan meerdere accounts. Als ik inlog en ik ben een tijdje niets aan het doen op dat systeem dan spingt hij automatisch terug naar het inlogscherm. En dan moet ik weer m'n wachtwoord invoeren etc. En dat is best irritant.

Weet iemand hoe je dat kunt uitschakelen?

DAmn it: Topic titel vergeten verder in te vullen...

[ Voor 10% gewijzigd door vleppyniles op 09-02-2003 13:07 . Reden: topic titel vergeten ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Dat gebeurt toch alleen als de screensaver aan is geweest?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Inlog screensaver uitzetten?

Geef even via Schop een Modje of topicreport (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif) je complete titel door, deze ben je vergeten :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Rechtermuis >> eigenschappen >> schermbeveiliging >> on resume password protect uit :)

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Ah thank you.
Er stond inderdaad een screensaver aan. Ouders... ze rommelen wat aan, en voor dat je het weet moet je het hier weer posten. :)

Mensen, Bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titel had je nog niet gegeven, dus pas ik dan wel aan voor het nageslacht mensen met toevallig hetzelfde probleem.

Maar goed. Opgelost, screensaver stond dus aan en een discussie zie ik hier niet echt komen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.