Toon posts:

Hooge piep

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deuuuuuuuuus....
sins een paar dagen een hoge piep uit mijn komputer, bijna niet te horen maar net wel.
Ik kan niet vinden waar hij vandaan komt, wat kan het zijn? het is niet de cdrom drive, ik denk mijn proc fan...

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:12

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

heb ik ook... oorzaak onbekend... niet een fan of cdrom of hd ofzo bij mij...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

je muis?

grapje... sorry... nee ik weet het ook niet, maar ken het fenomeen wel (heb jij ook nix aan)

Verwijderd

Eeeeh? Wellicht je CDROM speler? Dat ding van mij staat ook wel eens irritant te piepen. Koppel em eens los voor de gein zou ik zeggen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 11:03 schreef -BORG- het volgende:
Eeeeh? Wellicht je CDROM speler? Dat ding van mij staat ook wel eens irritant te piepen. Koppel em eens los voor de gein zou ik zeggen.[/quote]volgens mij zei hij dat het niet zijn cdromspeler was??

Verwijderd

waarschijnlijk dat het uit je voeding komt
hierin wordt de 50Hz van de netspanning omgezet naar zo'n 10KHz dit kan je gaan horen zodra de componenten in je voeding niet meer in zo'n beste conditie zijn (spoelen of condensatoren die gaan trillen)

dus waarschijnlijk andere voeding erin...

(btw, kan ook je monitor zijn die (te) hoge refresh draait)

Verwijderd

zet je koeler niet uit, maar koop een andere.
op http://www.oc-shop.nl kun je de hoeveelheid geluid die een koeler produceert nalezen...

Verwijderd

Topicstarter
Monitor is het ook niet, ik ga wel ff verder zoeken.

PS: MAD25.... m.b.t. thumbnail, is het een beetje een goed boek?
Pagina: 1