Toon posts:

Half-Life frame probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem met mn HL. Als ik HL en alle daarmee verbonden MODs speel heb ik sinds gisteren nog maar liefst 10-20fps en en ping >80. Dat vind ik dus niet zo leuk. Eergisteren heb ik ADSL installeert en daarmee dan ook al CS gedaan s avonds en het werkte prima. Maar gisteren dan ging het de heele dag mis. Ik heb alleen "i-Mesh" installeert nog van te voren , anders niks mverandert. Ik heb ondertussen HL nieuw installed, een standard config gebruikt, de settings voor ADSL aangepasst in config, maar het blijft het zelfde. Het modem bvb kan het niet zijn, want download gaat gewoon met volle snelheid.
Als er iemand een oplossing weet, aub schrijf 't dan hier op, want ik heb echt geen id meer wat er mis kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

OS? hoeveel swapspace over, wat voor vdo kaart, drivers, wat draai je op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 12:44:
... Ik heb alleen "i-Mesh" installeert nog van te voren , anders niks mverandert. ...
Helaas wordt er ook heel wat spyware meegeïnstalleerd met iMesh. Laat dus Ad-Aware ff los (http://www.lavasoft.de/support/download/) en gooi alle spyware weg. Als je iMesh nog wil gebruiken moet je verwijzingen naar "Cydoor " laten staan. Misschien dat de spyware je probleem veroorzaakt.

Overigens past dit topic beter in Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 10% gewijzigd door Fuelke op 09-02-2003 13:07 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
In je vorige topic stond dat dit in SPV moest en dat je ook het topic moest lezen die M@NIC je gaf: Half-Life frames ...
Ik zie niet echt veel verandering in je startpost, we kunnen er dus nog niet echt veel mee...
Zoals blackd al zei: geef wat systeemspecificaties en vertel wat je internetprovider is en welke OS je draait enzovoort :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Zie MaRc0... Dit topic lezen: Strenger modbeleid in SPV!
En een nieuwe in SPV maken daarna, met genoeg informatie!

Dit topic is gesloten.