The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
*schop*
Niet doen! Hier staan ze iig voor 99 euro. http://www.darty.com/prod...=1536150&f=598&r=135&u=10. DUs als jij 125 moet betalen wordt je mi belazerd.
En wat kwaliteit betreft: als er op Google maar 7 hits hierover te vinden zijn, en niks op Google Groups, moet dit toch een indruk geven over het aantal verkochtte stuks. Nu heb ik ze persoonlijk niet gehoord, maar ik ben een behoorlijke audiofiel, en van merknamen als Audio-Pro of Supertech of wat dan ook krijg ik altijd al direct de kriebels.
Wellicht heb je hier iets een betere koop aan: B&W DM303 in Luidspreker modificeren voor een beter geluid.
Enne, 3x schoppen binnen 5 uur wordt echt niet op prijs gesteld.
En wat kwaliteit betreft: als er op Google maar 7 hits hierover te vinden zijn, en niks op Google Groups, moet dit toch een indruk geven over het aantal verkochtte stuks. Nu heb ik ze persoonlijk niet gehoord, maar ik ben een behoorlijke audiofiel, en van merknamen als Audio-Pro of Supertech of wat dan ook krijg ik altijd al direct de kriebels.
Wellicht heb je hier iets een betere koop aan: B&W DM303 in Luidspreker modificeren voor een beter geluid.
Enne, 3x schoppen binnen 5 uur wordt echt niet op prijs gesteld.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
dat ze laag gaan wil niet zeggen dat het zuiver klinkt... wat heb je liever? een bagger geluid maar wel een lage frequentie of iets minder laag en een zuiver geluid>?
Jezus, ben ik blij dat ik hoor dat ze niets zijn! En volgens de verkoper zijn ze spotgoedkoop 
Is trouwens op Ebay Belgie.
Is trouwens op Ebay Belgie.
Hmmm, een beetje minder vloeken mag ook wel hoor...
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Vloeken? Moet ik dan j*z*s schrijven?Microkid schreef op 09 February 2003 @ 22:36:
Hmmm, een beetje minder vloeken mag ook wel hoor...
Dit mag toch nog wel? Maar als het je stoort dan haal ik het wel weg
Pagina: 1