I don't want no cake, I want me some pie!
Verwijderd
ik heb zelf ook zoon box gemaakt het is mijn server met 4 x 80 en 1 x 60 gig hd`s dit betreft een p3 733 400 mb ram en gforce 2 32 mb twinview (+tv out) en ik heb deze nu ook op de tv aangesloten maar mijn vraag is dus
wat zou ik voor emulators kunnen gebruiken om bijv mario kart op de tv te spelen ik ben wel in het bezit van een aantal n64 games maar het is gewoon toffer om het allemaal in een box te doen dan kan ik dvd`s , divx etc allemaal op een tvtje doen met maar een kastje eronder
maar zoals ik al vroeg wat voor emulators zijn de beste daarvoor ?
wat zou ik voor emulators kunnen gebruiken om bijv mario kart op de tv te spelen ik ben wel in het bezit van een aantal n64 games maar het is gewoon toffer om het allemaal in een box te doen dan kan ik dvd`s , divx etc allemaal op een tvtje doen met maar een kastje eronder
maar zoals ik al vroeg wat voor emulators zijn de beste daarvoor ?
Verwijderd
Ik gebruik momenteel de TV-out van mn Geforce4 Ti4200 van Asus, en ik ben er niet bepaald positief over. Het beeld op de tv is alles behalve mooi vierkant, en zwarte kleuren zien er heel belabberd uit.
De chip op die kaart is trouwens de Philips 7104.
De chip op die kaart is trouwens de Philips 7104.
Hier loopt al wel een topic over in AVH, Home Theatre PC's Lijkt me niet nodig er 2 te hebben
Dit topic is gesloten.
![]()