Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Groot HTPC Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 00:06
naar aanleiding van enkele htpc topics en deze post dacht ik dat er wel behoefte is voor een soort HTPC topic.
het idee van dit topic is om schumache even te quoten :welke software, welke hardware, ervaringen,enz....
je kan hier ook pics van je HTPC posten.
Er zijn hier vast wel een redelijk aantal mensen met een Home Theatre PC.
En minstens zoveel mensen die er over denken.

I don't want no cake, I want me some pie!

Verwijderd

ik heb zelf ook zoon box gemaakt het is mijn server met 4 x 80 en 1 x 60 gig hd`s dit betreft een p3 733 400 mb ram en gforce 2 32 mb twinview (+tv out) en ik heb deze nu ook op de tv aangesloten maar mijn vraag is dus

wat zou ik voor emulators kunnen gebruiken om bijv mario kart op de tv te spelen ik ben wel in het bezit van een aantal n64 games maar het is gewoon toffer om het allemaal in een box te doen dan kan ik dvd`s , divx etc allemaal op een tvtje doen met maar een kastje eronder

maar zoals ik al vroeg wat voor emulators zijn de beste daarvoor ?

Verwijderd

Ik gebruik momenteel de TV-out van mn Geforce4 Ti4200 van Asus, en ik ben er niet bepaald positief over. Het beeld op de tv is alles behalve mooi vierkant, en zwarte kleuren zien er heel belabberd uit.

De chip op die kaart is trouwens de Philips 7104.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Hier loopt al wel een topic over in AVH, Home Theatre PC's Lijkt me niet nodig er 2 te hebben :)

Dit topic is gesloten.