Toon posts:

US Robotics Router problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren bij Mediamarkt een US Robotics Router gekocht, aangesloten MAC adres gekloond en werken. Toen zag ik nieuwe firmware op de homepage van USR staan en heb die gedownload en geinstaleerd, het laatste wat ik in mijn webbrowser zag was dat de upgrade succesfull was en sindsdien krijg ik geen verbinding meer met de router, pingen lukt ook niet, er komt gewoon geen data retour. Ik heb de router al gereset maar ook dit helpt niet. Ik weer zeker dat ik de goeie bin file gebruikt heb.

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Verwijderd

Is door update/ resetten ook het mac adress weer terug default gezet ?

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik niet want ik kan hem via een webbrowser niet meer bereiken, ook als ik het IP adres ping is ie niet thuis

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 12:22
Als de router niet is gereset od. tijdens het updaten zou je in je Browser gewoon 192.168.123.254 in moeten kunnen tikken.

Branden de lampjes nog wel ?

[ Voor 12% gewijzigd door GeforceDDQ op 09-02-2003 11:56 ]

301SQN

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar dan krijg ik de "pagina niet beschikbaar" melding in mijn browser. Ik krijg wel een 100MB verbinding te zien maar krijg ook geen IP adres van de DHCP server van de router toegewezen

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-07 15:28

NEK

Het probleem is, is dat er 2 versies zijn.
Je kunt het beste een kijkje nemen op http://www.usr-emea.com/s...g&page=downloads&loc=emea en daar kijken welke van de twee je nu eigenlijk hebt.

Download, nadat je de correcte .exe bestand heb geselecteerd, de nieuwe firmware.

Verwijderd

telnet verbindinkje maken? t lijkt erop dat ie de webinterface dr uit gemikt heeft :+

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
Heb je zelf het juiste IP?

Ik weet niet welk IP hij behoort te hebben, maar stel dat het 192.168.0.1 is. Dan gaat het niet werken als je client pc 192.168.1.2 als IP heeft bijvoorbeeld. (Moet dan dus 192.168.0.2 zijn)
Pagina: 1