[WIN98] Cd spint op bij bezoeken website

Pagina: 1
Acties:

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:19
Hallo, ik zit hier met een vervelend probleem elke keer al ik een bepaalden website bezoek (www.bhznet.nl) gaat de cd draaien. Dit is erg vervelden omdat de pc dan even blijf haaken. :( Weet iemand hier ook een oplossing voor? Vroeger had ik dit nooit.

Verwijderd

Is altijd geweest naar mijn weten... cd eruit :)

• dikiedik
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04-2025

dikiedik

de verkeers ont regelaar

heb je een vuurmuur ?? kan zijn dat er eenofander proggie van hun op je pc staat (kijk anders even met adaware oid) die met hun comuniceert .

ride on

• Brokencore
dikiedik schreef op 09 februari 2003 @ 10:45:
heb je een vuurmuur ?? kan zijn dat er eenofander proggie van hun op je pc staat (kijk anders even met adaware oid) die met hun comuniceert .
Ik heb het ook na een verse instaltie van windows dus daar zal het niet aan ligen.

Verwijderd

is naar mijn weten altijd zo geweest (8> ... inderdaad gewoon cd eruit halen...

• Brokencore
Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 11:23:
Maar hij doet het allen bij die site en nog een paar andere. Is er dan echt niks aan te doen?

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 10:22
Doet ie bij mij ook. Als ik in de adresbalk klik en dan www begin in te tikken staat alles effe stil, behalve m'n cd-schrijver, alleen die dus en niet m'n dvdspeler. Winamp doet ook effe niks meer... zwaar irri... plus dat ik het adres vaak opnieuw moet intikken...

• Brokencore
Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 10:43:
Is altijd geweest naar mijn weten... cd eruit :)
Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 11:23:
MvdM schreef op 09 February 2003 @ 11:59:
Doet ie bij mij ook. Als ik in de adresbalk klik en dan www begin in te tikken staat alles effe stil, behalve m'n cd-schrijver, alleen die dus en niet m'n dvdspeler. Winamp doet ook effe niks meer... zwaar irri... plus dat ik het adres vaak opnieuw moet intikken...
Nou dan moet ik er maar mee leven. Iniedergeval bedankt.

P.s. 150ste post :) Als is Hk er nog was mog ik er nu in ;)

Verwijderd

Ik kan me in elk geval niet voorstellen dat het aan onze site http://www.bhznet.nl ligt...

Er zit niks bijzonders in de site...

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:58
komt om dat internet explorer en explorer min of meer geintegreerd zijn, en als je dus iets in de adresbalk typt, zoekt ie dus ook in de adresbalk van "deze computer" zeg maar en dan moet idd de cd even opspinnen(als er een cd in zit)

• Brokencore
Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 13:44:
Ik kan me in elk geval niet voorstellen dat het aan onze site http://www.bhznet.nl ligt...

Er zit niks bijzonders in de site...
Dat weet ik ook wel :) Hij doet het ook niet allen op bhznet maar ook op somige andere site's.
Pagina: 1