Toon posts:

Overburn met Aopen CDRW401248

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Aopen brander en wil nu een iso van 707 mb, dus 80:27 minuten ofzo, op een 80 min cdtje branden met overburn. Ik heb nero 5.5.10.0 en mijn overburn optie staat aan in nero op 81 minuten. Hij geeft een write error als hij bij 100% procent is. Ik heb nu de firmware uogedate naar de nieuwste versie en hij doet het nog steeds. Ik wordt hier redelijk gestresst van. Is er een manier om deze iso te kunnen branden of desnoods uit te kunnen pakken naar een directory op de hd zodat ik er bij kan?

Alvast bedankt,

Tjeerd

Verwijderd

Je kan bij de files als je de image mount in DaemonTools, werkt perfect dat tooltje.

Verwijderd

Topicstarter
Maar weet je ook hoe ik het brandprobleem verhelp? Zou het beter gaan in windows 98, ik heb nu windows xp prof. draaien.

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel, dat programmaatje Daemon Tools werkt goddelijk.

Verwijderd

Het kan dat het type cd wat je gebruikt het niet ondersteund. Probeer het eens met een ander merk cd. Wat je ook nog kan proberen is om hem op 82 minuten te zetten.

Het blijft een beetje proberen, officieel is het namelijk niet ondersteund...

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel, ik heb inmiddels andere cd's gehaald, zal het hier eens mee proberen. Handig zo'n tech forum, had ik nog niet eerder gebruikt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Beschrijf eens alle handelingen die je hebt ondernomen om te overburnen. Kijk ook eens in de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003) hoe je moet overburnen met Nero.
Pagina: 1