Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
[ Voor 5% gewijzigd door pven op 09-02-2003 10:10 . Reden: typo ]
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Op zich zijn het hele aardige apparaatjes, maar ik snap niet dat ze op het niet bepaald slanke ontwerp nog zo'n lompe antenne plakken. Kun je het helemaal niet meer meenemen
En wat dus zeker goed moet zijn is de synch met outlook.
[ Voor 13% gewijzigd door doemaarwat op 09-02-2003 22:38 ]
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Kijk verder naar de Handspring Treo.
HP/Compaq doet ook aan uitbreiding maar daarmee wordt je iPaq nogal dik.
Verder hebben we natuurlijk nog de Nokia 9210i Communicator.
Deze modellen hebben danwel geen MP3...
Jij gaat anders wachten op de Palm Tungsten-W
[ Voor 32% gewijzigd door Korakal op 09-02-2003 23:24 ]
Ja XDA vind ik al 1 van de opties.Korakal schreef op 09 February 2003 @ 23:20:
De Siemens SX45 is nog ouder... en bijzonder lomp. O2 XDA is wel een goeie!
Tsja... niet mijn smaak.Kijk verder naar de Handspring Treo.
HP/Compaq doet ook aan uitbreiding maar daarmee wordt je iPaq nogal dik.
Valt af, ziet er niet uit.Verder hebben we natuurlijk nog de Nokia 9210i Communicator.
DAT is um... die wil ik .... Maar dan hoop ik wel dat ik een goede synch met Outllok kan doen.Jij gaat anders wachten op de Palm Tungsten-W
Zo, wat denk jij... dat gaat natuurlijk zéér goeddoemaarwat schreef op 10 February 2003 @ 09:02:
[...]
DAT is um... die wil ik .... Maar dan hoop ik wel dat ik een goede synch met Outlook kan doen.![]()
HEBBEN die Tungsten-W
Is voor het ledjeepoman schreef op 10 February 2003 @ 22:54:
Maar wéér zo'n rare appendix aan de rechterbovenhoek. Is toch helemaal niet meer nodig? Het maakt de zaak aanzienlijk breekbaarder en lomper...
Ja, dat vind ik ook altijd ietsie minder, maar deze ziet er minder "breekbaar" uit door zijn "mooie afronding". Op de een of andere manier wordt er nog steeds voor zo'n pieleke gekozen, waarom