Mitsubishi Mondo

Pagina: 1
Acties:

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Mijn oog viel opeens op de Mondo van Mitsubishi.

Afbeeldingslocatie: http://www.mitsubishi-telecom.com/img/products/products_xlimage_mondo_grey.gif
Mondo is an elegant dualband phone, personal organiser and pocket PC all in one. Using the high definition touch screen, sending e-mail and surfing the Internet is intuitive. The PDA has everything you need for business with Pocket Explorer/Excel/Word. Think of it as your mobile office.
Dat ziet er in ieder geval handig uit :9~

Ik ben namelijk op zoek naar een combinatie telefoon, pda, mp3. En deze heeft ook nog internet. Heeft iemand nog andere suggesties voor een "toestel" die ook deze combinamtie heeft. En dan ben ik vooral benieuwd naar de ervaringen.

[ Voor 18% gewijzigd door doemaarwat op 09-02-2003 08:34 ]

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De XDA van O2 of een van de vele PDA's (Palm, Sony, iPaq, etc...) hebben dit tegenwoordig ook in zich zitten. Meestal heb je een 'gewone' PDA waar je een soort GSM-extensie bij kan kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 09-02-2003 10:10 . Reden: typo ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Die Mondo is niet echt nieuw meer, is al aardig achterhaald door idd de XDA, de siemens SX(?)45 en nog wat van dat spul. Volgens mij istie al dik een jaar op de markt. Deze heeft trouwens ook geen kleurenscherm, beetje jammer.
Op zich zijn het hele aardige apparaatjes, maar ik snap niet dat ze op het niet bepaald slanke ontwerp nog zo'n lompe antenne plakken. Kun je het helemaal niet meer meenemen :(.

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Voor mij hoeft het ook niet perse kleur te zijn. Is wel leuk, maar geen must. Ik las vandaag zelfs dat ze de Mondozelfs niet meer leveren. Ik wacht nu echt op een betaalbare PDA met telefoon en (of radio of) MP3.

En wat dus zeker goed moet zijn is de synch met outlook.

[ Voor 13% gewijzigd door doemaarwat op 09-02-2003 22:38 ]

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-08 13:43

Korakal

Up up up!

De Siemens SX45 is nog ouder... en bijzonder lomp. O2 XDA is wel een goeie!

Kijk verder naar de Handspring Treo.
HP/Compaq doet ook aan uitbreiding maar daarmee wordt je iPaq nogal dik.

Verder hebben we natuurlijk nog de Nokia 9210i Communicator.

Deze modellen hebben danwel geen MP3...

Jij gaat anders wachten op de Palm Tungsten-W _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Korakal op 09-02-2003 23:24 ]

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Korakal schreef op 09 February 2003 @ 23:20:
De Siemens SX45 is nog ouder... en bijzonder lomp. O2 XDA is wel een goeie!
Ja XDA vind ik al 1 van de opties.
Kijk verder naar de Handspring Treo.
HP/Compaq doet ook aan uitbreiding maar daarmee wordt je iPaq nogal dik.
Tsja... niet mijn smaak.
Verder hebben we natuurlijk nog de Nokia 9210i Communicator.
Valt af, ziet er niet uit.
Jij gaat anders wachten op de Palm Tungsten-W _/-\o_
DAT is um... die wil ik .... Maar dan hoop ik wel dat ik een goede synch met Outllok kan doen. :9~ _/-\o_

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-08 13:43

Korakal

Up up up!

doemaarwat schreef op 10 February 2003 @ 09:02:
[...]
DAT is um... die wil ik .... Maar dan hoop ik wel dat ik een goede synch met Outlook kan doen. :9~ _/-\o_
Zo, wat denk jij... dat gaat natuurlijk zéér goed _/-\o_ PalmOS PDA's syncen per definitie zeer goed met Outlook.

HEBBEN die Tungsten-W _/-\o_

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Maar wéér zo'n rare appendix aan de rechterbovenhoek. Is toch helemaal niet meer nodig? Het maakt de zaak aanzienlijk breekbaarder en lomper...

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
epoman schreef op 10 February 2003 @ 22:54:
Maar wéér zo'n rare appendix aan de rechterbovenhoek. Is toch helemaal niet meer nodig? Het maakt de zaak aanzienlijk breekbaarder en lomper...
Is voor het ledje >:)

Ja, dat vind ik ook altijd ietsie minder, maar deze ziet er minder "breekbaar" uit door zijn "mooie afronding". Op de een of andere manier wordt er nog steeds voor zo'n pieleke gekozen, waarom |:(

Pagina: 1