Ik loop hier enorm tegen de muur op , ik kan maar niet kiezen of ik puur voor stereo wil gaan of toch voor surround ...
Als ik stereo ga , kan ik mij veel betere speakers gaan veroorloven , want moet er maar 2 hebben ..
dan kan ik me ook wat kwalitatief hoger materiaal kopen ( SACD? Marantz PM-**** ? .. )
Ik zag overlaatst zalige JBL speakers , en als ik stereo ga , kan ik die me misschien kopen ..
ga ik surround dan moet ik het doen met mid-range materiaal , een sr-43(2)00 , mijn kleine jbl rears/center .. technics cd speler , philips dvd , enz.. .. het enigste dat dan écht goed is zijn mijn celestion fronts ..
Ik zit echt met mijn handen in mijn haar ..
Ik weet dat jullie hier niet écht een oplossing voor kunnen vinden , maar misschien kunnen jullie toch argumenten voorleggen die de druppel zijn die de emmer doet overhevelen naar één kant of de ander ..
En ja ik luister enorm veel naar muziek en kijk maar af en toe een filmpje ( maar dat zal wel vermeerderen na een tijd )
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.